pigge01 Inlagd September 19, 2014 Dela Inlagd September 19, 2014 (ändrad) Igår 198/9 kl 19,00 släpptes iOS8 Till Iphone 4S och iPAD 2 eller nyare. Hälsar pigge01 Ändrades September 19, 2014 av pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd September 19, 2014 Dela Inlagd September 19, 2014 Jag har suktat efter en sån här ett tag... Går det att få den utan iOS8? Energisnål med oslagbar batteritid! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 19, 2014 Dela Inlagd September 19, 2014 (ändrad) Skall du skapa en meningslös tråd så skriv då att det är iOS8 så ingen laddar hem fel Edit: dessutom så går det inte att uppataerea iPAP Ändrades September 19, 2014 av mackan33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd September 19, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 19, 2014 Skall du skapa en meningslös tråd så skriv då att det är iOS8 så ingen laddar hem fel Edit: dessutom så går det inte att uppataerea iPAP Jag trodde att Herr "härmapor" Chang Skulle släppa nyheterna från Apple! Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 19, 2014 Dela Inlagd September 19, 2014 Jag trodde att Herr "härmapor" Chang Skulle släppa nyheterna från Apple! Hälsar pigge01 Varför släppte du då nyheten om du trodde att HC skulle göra det? Ville du egentligen vara först, litar du inte på HC, eller vet du inte vad du själv gör? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 19, 2014 Dela Inlagd September 19, 2014 Ja den verkar jättebra och nyhetstänkande... Nyheten en hälsoapp Tillåt mig skratta lite och på Iphone 4 och padda 1 fungerar den inte och iphone42 och padda 2 sänker den så man vill slänga dem åt helvete /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd September 19, 2014 Dela Inlagd September 19, 2014 Ja den verkar jättebra och nyhetstänkande... Nyheten en hälsoapp Tillåt mig skratta lite och på Iphone 4 och padda 1 fungerar den inte och iphone42 och padda 2 sänker den så man vill slänga dem åt helvete /Enis Vill man inte alltid slänga dessa produkter åt helvete? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd September 19, 2014 Dela Inlagd September 19, 2014 Ajajaj. Fungerar det inte att uppdatera äldre saker så är det ju värdelöst skit har ju man lärt sig. Det där var ju inte så bra. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 19, 2014 Dela Inlagd September 19, 2014 Vill man inte alltid slänga dessa produkter åt helvete? Ehh. Nej. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd September 19, 2014 Dela Inlagd September 19, 2014 Ja den verkar jättebra och nyhetstänkande... Nyheten en hälsoapp Tillåt mig skratta lite och på Iphone 4 och padda 1 fungerar den inte och iphone42 och padda 2 sänker den så man vill slänga dem åt helvete /Enis Nu är det inte ett tvång att uppdatera och detta måste väl ändå glädja Androidfanboys när man kan välja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
elephant Inlagd September 19, 2014 Dela Inlagd September 19, 2014 Jag har suktat efter en sån här ett tag... Går det att få den utan iOS8? Energisnål med oslagbar batteritid! MVH Tommy Den filmen är sjukt snyggt gjord. Ju mer man ser den och tänker på vad de säger ju mer inser man att det är rätt (också till apples fördel). Synd bara att det är en ikea reklamfilm. Hade det varit en vanlig film istället för en reklamfilm så hade den den varit bland de bästa youtube filmerna som släpps det senast året. / elephant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 19, 2014 Dela Inlagd September 19, 2014 Mycket fin uppdatering.Eller hur Knasen?? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 20, 2014 Dela Inlagd September 20, 2014 Varför släppte du då nyheten om du trodde att HC skulle göra det? Ville du egentligen vara först, litar du inte på HC, eller vet du inte vad du själv gör? Jag la in info här om detta redan ett dygn innan om att den gick att ladda ner även innan den var officiellt släppt Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd September 20, 2014 Dela Inlagd September 20, 2014 (ändrad) Det är ju rent ut sagt skrattretande att se fandroider beklaga sig över att iPhone äldre än 3 år ej kan uppdateras till iOS 8. Hur var det nu med Android OS? Kan man uppdatera en Androidmobil som är äldre än ett år? Sopa rent framför egen dörr först... Nej, det blir som vanligt när en fandroid ska uppdatera. Man köper helt enkelt en ny Androidmobil. Helst med hjälp av en löjlig fjortis-invite Herr Chang har talat. Ändrades September 20, 2014 av Herr Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd September 20, 2014 Dela Inlagd September 20, 2014 Min Iphone 4S blev seg efter iOS 8 uppdateringen. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd September 20, 2014 Dela Inlagd September 20, 2014 Mycket fin uppdatering.Eller hur Knasen?? Ja det glädjer mig att även ni stackare får tillgång till gårdagens teknik.. Känns nästan lite som när Berlinmuren föll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd September 20, 2014 Dela Inlagd September 20, 2014 Det är ju rent ut sagt skrattretande att se fandroider beklaga sig över att iPhone äldre än 3 år ej kan uppdateras till iOS 8. Hur var det nu med Android OS? Kan man uppdatera en Androidmobil som är äldre än ett år? Sopa rent framför egen dörr först... Nej, det blir som vanligt när en fandroid ska uppdatera. Man köper helt enkelt en ny Androidmobil. Helst med hjälp av en löjlig fjortis-invite Herr Chang har talat. Det enda som är skrattretande är att det inte går att uppdatera iphones efter att du gått på om att det inte går att uppdatera alla Androidtelefoner. Det hade liksom varit en ickefråga utan din höga svansföring i ämnet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 20, 2014 Dela Inlagd September 20, 2014 Nu är det inte ett tvång Jobbar man på ett företag så blir det ett tvång då man kan ställa in att man inte kommer åt epost om man inte har en viss version av OS /ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd September 20, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 20, 2014 Det är ju rent ut sagt skrattretande att se fandroider beklaga sig över att iPhone äldre än 3 år ej kan uppdateras till iOS 8. Hur var det nu med Android OS? Kan man uppdatera en Androidmobil som är äldre än ett år? Sopa rent framför egen dörr först... Nej, det blir som vanligt när en fandroid ska uppdatera. Man köper helt enkelt en ny Androidmobil. Helst med hjälp av en löjlig fjortis-invite Herr Chang har talat. Till min privata Samsung Galaxy Nexus. Kom det en systemuppdatering nyligen. Den är tre år nu. Jag har den i reserv. Just nu som internet modem. Den ska lämnas i Filippinena på nästa resa. Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hobbe Inlagd September 20, 2014 Dela Inlagd September 20, 2014 Det är ju rent ut sagt skrattretande att se fandroider beklaga sig över att iPhone äldre än 3 år ej kan uppdateras till iOS 8. Hur var det nu med Android OS? Kan man uppdatera en Androidmobil som är äldre än ett år? Sopa rent framför egen dörr först... Nej, det blir som vanligt när en fandroid ska uppdatera. Man köper helt enkelt en ny Androidmobil. Helst med hjälp av en löjlig fjortis-invite Herr Chang har talat. Det som är skrattretande i detta sammanhang är du och ingen annan. Dels för att du gång på gång snackar om Androidtelefoner som ETT märke vilket det inte är.Ska du göra den jämförelsen får du jämföra med Nexus. Det blir dessutom en aning skevt om man jämför mobiler som ligger i 1000-3000 kr mot en som kostar 6000-8000 kr vad gäller antalet uppgraderingar. Dels för att DU har framfört att en av dom stora fördelar med iPhone är att dom oavsett ålder alltid går att uppgradera till det senaste iOS. DU har liksom satt ribban angående uppgraderingar eller ej och nu biter det dig i röva. Mvh Hobbe Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 20, 2014 Dela Inlagd September 20, 2014 Jag är inte någon flitig läsare av dessa trådar, har ett ytterst begränsat teknikintresse samt är en hyfsat nöjd ägare av frugans nedärvda 4S. Jag måste dock säga att HC får IL's och KK's fanatism att framstå som närmast liberal. Skulle Apple kungöra att de slutar med smartphones då de anser att surfning och andra moderniteter inte har något i en telefon att göra så skulle HC med stolthet och helt utan någon reflektion eller ironi förklara för oss att Apple givetvis har rätt. "Det finns inga som helst anledningar att göra annat än att ringa med en telefon, surfa är så 2000-tal och något patetiska Koreanska Härmapor kan hålla på med". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hasseigöteborg Inlagd September 20, 2014 Dela Inlagd September 20, 2014 Det är ju rent ut sagt skrattretande att se fandroider beklaga sig över att iPhone äldre än 3 år ej kan uppdateras till iOS 8. Hur var det nu med Android OS? Kan man uppdatera en Androidmobil som är äldre än ett år? Sopa rent framför egen dörr först... Nej, det blir som vanligt när en fandroid ska uppdatera. Man köper helt enkelt en ny Androidmobil. Helst med hjälp av en löjlig fjortis-invite Herr Chang har talat. Det är ju lite kul detta att man pratar modeller som är 3 år gamla osv. Men eftersom Apple inte har nårga lowend och midrange telefoner som dom andra tillverkarna har så säljer Apple ( i sina butiker och via hemsidan) dom gamla modellerna som midrange telefon. Sak samma säljs gamla modeller av aukoriserade återförsäljare. Ex så har den 3 år gamla 4S under sommaren sålts för ca 3000:- , Förra året var det samma sak med IPhone 4. Så med andra ord. Dom som för ett år sedan köpte en IPhone 4 direkt hos Apple (då detta var den enda midrangetelefonen som Apple hade) kan altså inte uppdatera till ett nytt OS alls. Och en som förra månaden köpte Apples midrangemodel 4S kan förvisso uppdatera men den går sedan knappt runt. Så summa summarum. Apple hanterar sina kunder som vill ha en ny midrange telefon sämre än ex Samsung. Och skall man sedan jämföra med MS/Nokia så har dom som köpte en Lumia 620 (som torde ses som en lowend vad gäller priset 1500:- ) för ett år sedan redan fått uppdateringen 8.0 till 8.1. Och även 8.2 kommer att släppas till denna modell. Så i slutändan så är inte Apple bättre än sina konkurrenter då dom har som standard att sälja 2-3 år gamla modeller i det prissegment där man inte har annat. hf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd September 20, 2014 Dela Inlagd September 20, 2014 Lumia 520 som är riktiga budgetmodellen har också fått 8.1.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 20, 2014 Dela Inlagd September 20, 2014 Uppdaterade igår till iOS 8 och köpte samtidigt en Sony Xperia till frun. Ska prova den och se om det blir en likadan till mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd September 20, 2014 Dela Inlagd September 20, 2014 (ändrad) Det enda som är skrattretande är att det inte går att uppdatera iphones efter att du gått på om att det inte går att uppdatera alla Androidtelefoner. Det hade liksom varit en ickefråga utan din höga svansföring i ämnet. Jag har väl aldrig hävdat att det går att uppdatera alla iPhones till senaste iOS. Jag bara konstaterar att en tre år gammal modell av iPhone går att uppdatera, något som knappast gäller alla Androidmobiler. För övrigt visar det sig att endast tre dagar efter iOS 8 släppts så använder sig 25% av alla iPhones denna version. Siffror vi aldrig kommer att få se vad gäller Android... Herr Chang har talat. Ändrades September 20, 2014 av Herr Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu