Jump to content
IGNORERAD

SHL spelet säsongen 2014--2015


husse

Recommended Posts

Och Örebro har underbara 3-0 inför andra men frölunda ligger under med 1-2,vad händer

Bedrövligt slarvigt i Göteborg, men det vänder snart här.

Måste vara kul att hålla på HV nu, 1-12 på 7 perioder :)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 313
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • måne

    108

  • husse

    56

  • M33

    40

  • svampen

    16

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag är nöjd efter 1:A PERIODEN

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bedrövligt slarvigt i Göteborg, men det vänder snart här.

Måste vara kul att hålla på HV nu, 1-12 på 7 perioder :)

2-15 på 6 perioder 

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

2-15 på 6 perioder 

8 perioder ? Eller jag minns inte vad de släppte in i början av första back to back med FHC

 

DIF är effektiva, det är inte FHC. Men nu blir det spel mot 1 mål och då ramlar det nog in ett par. Hoppas det är åt rätt håll bara...

Link to comment
Dela på andra sajter

Dags för Frölunda att börja spela nu,de kan väl inte torska hemma mot Djurgården?

det kunde de inte, men det var lite som att kyssa sin syster...

 

Vad har hänt med HV...? A.J. kan inte vara glad i intervjun efter matchen ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, började bra, men lägger av efter 1a perioden, då vinner man inga matcher

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Och Örebro förnedrade HV ordentligt,idag känns det OK att vara örebroare  :give_heart:  Och Frolunda var nära,nästan full pott för mig idag  :good:  :good:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Och mitt kära ÖHK torskade mot ett snålspelande Linköping,bara att ta nya tag.Mitt andralag verkar spöa Brynäs iaf,halv glädje idag.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska det drickas lumumba, det mår man skitdåligt av i morrn, men då kanske inte sorgen märks så jävla mycket

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Och mitt kära ÖHK torskade mot ett snålspelande Linköping,bara att ta nya tag.Mitt andralag verkar spöa Brynäs iaf,halv glädje idag.

Ja idag spelade FHC bra, åtminstone i period 2 och 3.

Nyförvärvet Lasch har gjort 7p på 4 matcher, det behövdes en sån...

Link to comment
Dela på andra sajter

Riktig skitmatch idag, Växjö är 1:a, 2:a och 3:a på varje puck. Nu stänger jag av och kollar Gold Rush istället  :angry2:

Link to comment
Dela på andra sajter

I kväll är det dags för ännu en 6-poängsmatch när mitt kära ÖHK möter Luleå hemma.Örebro har ju inte gjort sina bästa matcher på hemmaplan men idag så  :good: (hoppet är det sista som överger en supporter)Om vi vinner så blir det tillbaks till 4:de platsen igen(heja Brynäs)Forza ÖHK.19.00 smäller det  :im_happy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

0-1 efter första perioden, men useltcspel av leksand, fan trot men segern behövs

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

0-1 efter första perioden, men useltcspel av leksand, fan trot men segern behövs

Ja att, om det nu blir en vinst är nog ingen LIF supporter oense om att det behövs, Oskar har ju i vanlig ordning frälst oss än så länge.

En period kvar och nervösa sammanbrottet ligger nära

. Måste samtidigt hylla Svampen och Månes Örebro som jag innan seriestarten tyckte att det var ett lag som man bara hämtade 3 poäng ifrån,

men man läe så länge man lever heter det ju och jag antar det är vad jag gör nu. Men en sak är säker jag ser hellre LIF spöa FBK

Modo eller Örebro, men nu är det som det är och med resultatet just nu med vårt och Brynäs resultat är jag ganska nöjd.

bor i Korat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja att, om det nu blir en vinst är nog ingen LIF supporter oense om att det behövs, Oskar har ju i vanlig ordning frälst oss än så länge.

En period kvar och nervösa sammanbrottet ligger nära

. Måste samtidigt hylla Svampen och Månes Örebro som jag innan seriestarten tyckte att det var ett lag som man bara hämtade 3 poäng ifrån,

men man läe så länge man lever heter det ju och jag antar det är vad jag gör nu. Men en sak är säker jag ser hellre LIF spöa FBK

Modo eller Örebro, men nu är det som det är och med resultatet just nu med vårt och Brynäs resultat är jag ganska nöjd.

Nu kan du knappast vara nöjd  :nono:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Och superÖrebro spöar europamästarna med 4-1  :good:  :_russian:  och nu har vi Leksandsspöket borta i nästa match,hoppas vi bryter den negativa resultatraden då.Leksand är enda lag som tagit full pott mot Örebro men nu jävlar ska den brytas FORZA ÖHK.Det tar på krafterna för en gammal man att ha 2 favoritlag och det ena svek mig kapitalt igår  :girl_dev:  7 matcher och 21 poäng att spela om innan slutspelet börjar och jag hoppas innerligt Örebro är bland de 6 första när serielunken är över  :give_heart:  :give_heart:  :good:  :good:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

0-1 efter första perioden, men useltcspel av leksand, fan trot men segern behövs

Nu är ju en match tre perioder, minst.  :haha:

Mitt kära Brynäs missade första perioden men sen var de bäst. Räckte dock inte denna gång.  :fie:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är ju en match tre perioder, minst.  :haha:

Mitt kära Brynäs missade första perioden men sen var de bäst. Räckte dock inte denna gång.  :fie:

Linköping är jäkligt svåra när de leder,ett riktigt snålspelande lag med en målvakt som är super.Väntar på deras svacka som alla får förr eller senare(utom ÖHK då)

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

:girl_dev: Nu j-vlar är jag snart Örebro-supporter till 100% !  Mitt gamla SSK är mera under isen än över. Platsar både i Lyxfällan, Fuskbyggarna och Veckans brott. "Äntligen hemma " lär det aldrig bli.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...