Jump to content
IGNORERAD

SHL spelet säsongen 2014--2015


husse

Recommended Posts

 

Tror nog att Leksand kommer börja plocka lite poäng oavsett nyförvärv. Mot Frölunda tycker jag inte att de såg ut som som en 12:e plats.

Lite skärpa i avsluten och några färre misstag så blir det 3 poängare mot alla möjliga motstånd. Men starten på säsongen gör att det blir uppförsbacke väldigt länge.

 

Jag hade varit mer stressad om mitt favoritlag var FBK men nu gläds jag istället åt deras spel ;) 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 313
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • måne

    108

  • husse

    56

  • M33

    40

  • svampen

    16

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tror nog att Leksand kommer börja plocka lite poäng oavsett nyförvärv. Mot Frölunda tycker jag inte att de såg ut som som en 12:e plats.

Lite skärpa i avsluten och några färre misstag så blir det 3 poängare mot alla möjliga motstånd. Men starten på säsongen gör att det blir uppförsbacke väldigt länge.

 

Jag hade varit mer stressad om mitt favoritlag var FBK men nu gläds jag istället åt deras spel ;)

FBK brukar börja så här, sen kommer dom efter jul. Tyvärr..

Men det ser bra ut för Frölunda... Me like, me like alot.

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

FBK brukar börja så här, sen kommer dom efter jul. Tyvärr..

Men det ser bra ut för Frölunda... Me like, me like alot.

Rock on!

Har bara kollat på tv i år, första året utan seriebiljett på 2000-talet men jag orkar inte med stressen att ta mig till Scandinavium till varje match.

Tycker det ser riktigt bra ut men lite trögt med målskyttet i år igen. Men hur skall det går när FHC får ordning på special teams om de plockar poäng i varje match med uselt PP / BP. :)

Götaplatsen igen vore trevligt!

Link to comment
Dela på andra sajter

FBK brukar börja så här, sen kommer dom efter jul. Tyvärr..

Men det ser bra ut för Frölunda... Me like, me like alot.

Rock on!

Leksand har gjort detsamma men har noh vänt på det hela i år!

Hoppas jag.

"Leksing tills jag dör"

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Har bara kollat på tv i år, första året utan seriebiljett på 2000-talet men jag orkar inte med stressen att ta mig till Scandinavium till varje match.

Tycker det ser riktigt bra ut men lite trögt med målskyttet i år igen. Men hur skall det går när FHC får ordning på special teams om de plockar poäng i varje match med uselt PP / BP. :)

Götaplatsen igen vore trevligt!

Ja, målskyttet måste dom få ordning på, men så länge dom håller tätt bakåt är jag rätt nöjd ändå...

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Å nu kommer Jon Knuts tillbaka också, snart är förra årets lag samlat igen

undrar om det är en släkting till "flor 

Var det han som inte orkade med pressen i Malmö?

Link to comment
Dela på andra sajter

Och Örebro fortsätter att fälla topplagen,det är vi som är ÖREBRO(Luleå-Örebro 1-3)Och Frölunda krossade Djurgården!!!!0-6

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Och Örebro krossade Frölunda med 4-1,så jxvla skönt  :good:

 Gott när de "mindre" etablerade lagen sätter elefanterna på plats.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Leksand gjorde ju en jäkligt bra match när man besegrade Växjö med 6-3.

Skulle tro att Växjö's Strömwall fick en skopa ovett efter matchen. Hans tackling av Kähkönen gav matchstraff och under dessa 5 minuter i PP passade Leksand på att smälla in 3 mål, från 2-2 till 5-2 och det var godnatt Växjö.

 

Nu är vi strax förbi FBK och på väg åt rätt håll :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaaaaa äntligen seger över gevalialaget, nu är vi på gång

Hoppas jag

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Nu får leksingarna nåt att bita i på bortaplan lixom ÖHK fast de spelar hemma,hoppas på 2 hemmasegrar.Håll nu tummar och tår mackan33 så det går vägen nyam.gif

Ändrades av måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Frölunda gjorde sitt good.gif  och ÖHK går in i fjärde nu,Linköping är tunga att möta.

Lycka till!

 

Leksand stretade mot i 2 perioder och hade bra målvakt, FHC var hyfsat bleka i 2:a perioden men ryckte upp sig i 3:e.

Humor när Leksands coach tycker det var en jämn sista period, 2-0 i mål och 22-0 i skott på mål :)

 

Tycker Leksand verkar vara dåligt tränade, inte första gånger orken tryter i 3:e perioden...kanske är en ny fystränare Salo skall scouta till nästa säsong ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Och Frölunda i topp igen,många glada här nu(inte i Uppsala dock)

Ändrades av måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Och Frölunda i topp igen,många glada här nu(inte i Uppsala dock)

Nä tyvvär, men håller grabbarna inte i 3 perioder, då är det nå fel

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä tyvvär, men håller grabbarna inte i 3 perioder, då är det nå fel

Men Örebro slår de jävlarna i parti och minut girl_devil.gif

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Äntligen kul att vara Leksing, seger över Modo med 5-4 :party1:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

På lördag är det match mot dom här

post-5552-0-28250400-1416239161.jpg

 

Tyvvär får dom spela utan leksandssupportrar den här gången eftersom vissa djurgårdare inte kan bete sig som folk

post-5552-0-74879200-1416239258.jpg

Ändrades av husse

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tisdag  18/11 ska de va, gick inte att ändra

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tisdag  18/11 ska de va, gick inte att ändra

Jaha, är det då en apa ska pissa dig i munnen på ett äldreboende ? Du gillar det där va ? :spiteful:

Link to comment
Dela på andra sajter

Är så glad idag :party1: 

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...