Jump to content
IGNORERAD

Tiggarna jobbar juh!

audirs2

Recommended Posts

• Svar 144
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Soengsang

12

• Bananen

11

• audirs2

10

• Sam sip sam

10

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

jomenvisst... 

och det är bara en ren tillfällighet att det kommer upp oräkneliga resultat på sökorden: rumanian+thief

http://www.youtube.com/results?search_query=rumanian+thief

Fast swedish + thief ger många fler wink.png Finnarna är ännu värre,  däremot verkar danskarna vara ett hyggligt folk. 

Ändrades av nitramj77
Dela på andra sajter

jag bjuder på den, tror att de flesta fattar ändå, dom vill inte jobba och är uppfostrade att stjäla

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Dela på andra sajter

jag bjuder på den, tror att de flesta fattar ändå, dom vill inte jobba och är uppfostrade att stjäla

Det bor ca 50 000 romer i sverige, ca 80 procent jobbar inte, så nä, dom vill nog inte jobba, men det kan ju vara diskriminering också kanske.wink.png

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Dela på andra sajter

Hör på radio nu P1 

I Norge finförs tigeriförbud i flera kommuner och nästa åt Totalförbud i hela landet Varför inte här?

Offe

Dela på andra sajter

Hör på radio nu P1

I Norge finförs tigeriförbud i flera kommuner och nästa åt Totalförbud i hela landet Varför inte här?

Offe

För att svenskar är naiva blåögda idixxx
Dela på andra sajter

Hör på radio nu P1 

Offe

Lyssnade också på det, 2000 kronor i böter, plötsligt vart dom borta, dom åkte väl över till grannlandet  istället antar jag.

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Dela på andra sajter

Jäpp

Blir bara fler i Sverige

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Tja,

En tiggare som sitter utanför coop med en mugg i handen, minusgrader och snöblandat regn...

En kväll i Pattis med sniken svensk i urtvättad singhalinne som söker ballonger för att spara 50 bath(som skryter om hur fint det är att stämpla 6 månader/ år)

Om jag slänger en tia i koppen och 25% hamnar i någon annans ficka så anser jag ändå att stackarn som sitter i kylan har förtjänat återstående 75%. Har desto mindre empati med singhalinnet som ändå hävdar att han jobbade jättehårt förut...

Det kommer alltid att finnas avarter inom alla områden, tiggare, stämplare, förtidspensionerade, flyktingar m.m.

Majoriteten förstår nog ändå att det inte är kul att tigga...

Puss

Erkki

Bästa jag läst på länge.good.gif

Med vänlig hälsning jrk

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Lyssnade också på det, 2000 kronor i böter, plötsligt vart dom borta, dom åkte väl över till grannlandet  istället antar jag.

Sveriges svar på detta torde väl bli att bevilja PUT till alla EU-migranter, annars så bryter vi väl mot något avtal med EU och FN som bara Sverige har skrivit på..

Dela på andra sajter

Sveriges svar på detta torde väl bli att bevilja PUT till alla EU-migranter, annars så bryter vi väl mot något avtal med EU och FN som bara Sverige har skrivit på..

Yes.Glöm inte att dom ska ha ett fett bidrag varje månad också.Mer än svenska pensionärer förstås,för dom har ju bara jobbat 40-50 år...

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Hör på radio nu P1 

Offe

Usch nej.Sverige ska ju frälsa och välkomna hela världen till vilket pris som helst.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Usch nej.Sverige ska ju frälsa och välkomna hela världen till vilket pris som helst.

Det är bara att skicka hit dem. Vi ska ju öppna våra hjärtan för alla.

Det börjar dock bli trångt utanför både Willys och Maxi nu.

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Dela på andra sajter

Yes.Glöm inte att dom ska ha ett fett bidrag varje månad också.Mer än svenska pensionärer förstås,för dom har ju bara jobbat 40-50 år...

Tja,

Du glömde beloppen?

Intressant att se hur fett bidraget är kontra den som jobbat i 50 år( bra gjort, börjat som 15 åring..)

Puss

Erkki

Dela på andra sajter

Tja,

Du glömde beloppen?

Intressant att se hur fett bidraget är kontra den som jobbat i 50 år( bra gjort, börjat som 15 åring..)

Puss

Erkki

Jag var 13 när jag började jobba

Dela på andra sajter

Det kommer nog att ordna upp sig...Vi går ju mot bättre tider...Vintertider...

Man får väl hoppas på en riktig "varga vinter", vid minus 25, och takras, bör det ju bli lite renare i vårt samhälle...

Mvh. borje222

Dela på andra sajter

Liten fundering bara, SD har i sin budget dragit in på 187 miljarder i flyktingpolitiken (ursäkta det generella namnet) och det betyder en sänkning på 90 % av övriga partiers flykting politik.

Vad jag förstod det så gäller budgeten 4 år. Nu börjar min skalle att få problem och inga små problem heller. Vi är cirka 9 miljoner invånare, lite fler det vet jag. Men börja att dela den totala summan vi lägger ut dvs lite drygt 200 miljarder kronor( Om vi räknar med den totala kostnaden för flyktingpolitiken som övriga partier förespråkar) och dela dem med antalet invånare och dela det med 4 (år) och efter det i 12 (månader) Även om man räknar fel lite här och där så är det pengar som inte ens kan beräknas!

Finns det så mycket pengar att fördela?

Vad händer med skolan, sjukvård och äldre vård?

Stämmer dom här siffrorna så måste Sveriges befolkning få reda på dessa kalla fakta för vi är på väg mot en finansiell katastrof!!

Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad.

Dela på andra sajter

Liten fundering bara, SD har i sin budget dragit in på 187 miljarder i flyktingpolitiken (ursäkta det generella namnet) och det betyder en sänkning på 90 % av övriga partiers flykting politik.

Vad jag förstod det så gäller budgeten 4 år. Nu börjar min skalle att få problem och inga små problem heller. Vi är cirka 9 miljoner invånare, lite fler det vet jag. Men börja att dela den totala summan vi lägger ut dvs lite drygt 200 miljarder kronor( Om vi räknar med den totala kostnaden för flyktingpolitiken som övriga partier förespråkar) och dela dem med antalet invånare och dela det med 4 (år) och efter det i 12 (månader) Även om man räknar fel lite här och där så är det pengar som inte ens kan beräknas!

Stämmer dom här siffrorna så måste Sveriges befolkning få reda på dessa kalla fakta för vi är på väg mot en finansiell katastrof!!

När man vill veta vad försvaret , barnomsorg, eller skola kostar, får man dessa uppgifter utan problem.

Men när man vill veta vad vår "flyktingpolitik" kostar, är man en bakåtsträvande rasist, som ej förstår att människor inte kan räknas i pengar...

Tror SD's beräkningar inte ligger så långt från sanningen, tyvärr...

Mvh. borje222

Dela på andra sajter

Tyvärr är vi nog på väg mot en finansiell katastrof. . . . det är nog värre än vad vi anar.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

http://sverigedemokraterna.se/wp-content/uploads/2014/11/Besparing-invandring-och-integration-141027.pdf

Ville inte Migrationsverket ha 48 miljarder mer än vad dom beräknat med för någon månad sen, 48 tusen miljoner EXTRA är inte lite pengar direkt..

Dela på andra sajter

http://sverigedemokraterna.se/wp-content/uploads/2014/11/Besparing-invandring-och-integration-141027.pdf

Ville inte Migrationsverket ha 48 miljarder mer än vad dom beräknat med för någon månad sen, 48 tusen miljoner EXTRA är inte lite pengar direkt..

De säger ju att asylpolitiken genererar pengar, jag fattar inget?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

De säger ju att asylpolitiken genererar pengar, jag fattar inget?

Det gör du visst det.Tyvärr många andra som ej fattar något...

Mvh. borje222

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...