audirs2 Inlagd September 10, 2014 Dela Inlagd September 10, 2014 http://www.svd.se/nyheter/inrikes/jens-anlitade-tiggare-for-att-olja-om-bryggan_3900660.svd Hmmmm,,,,är detta en grej i själva valrörelsen eller vanlig svensk humanitet? 500.- för 4 timmar jobb = 125.- per timme skattefritt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd September 10, 2014 Dela Inlagd September 10, 2014 (ändrad) Jaha, så om summan understiger 1000 kr så är det fritt fram med svartarbete utan försäkringar mm. bara byta snubbe varje dag och se till att pröjsa under 1000 kr i lön. Nu gäller det bara att hitta på en bra affärsidé, finns nog många svenskar som skulle vilja jobba en dag för 999 kr skattefritt. Ändrades September 10, 2014 av knasen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 10, 2014 Dela Inlagd September 10, 2014 (ändrad) Jaha, så om summan understiger 1000 kr så är det fritt fram med svartarbete utan försäkringar mm. bara byta snubbe varje dag och se till att pröjsa under 1000 kr i lön. Nu gäller det bara att hitta på en bra affärsidé, finns nog många svenskar som skulle vilja jobba en dag för 999 kr skattefritt. Ajajaja, nu kommer snart struts-stollarna och viftar med det röda r****t-kortet! Ändrades September 10, 2014 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hobbe Inlagd September 10, 2014 Dela Inlagd September 10, 2014 Jaha, så om summan understiger 1000 kr så är det fritt fram med svartarbete utan försäkringar mm. bara byta snubbe varje dag och se till att pröjsa under 1000 kr i lön. Nu gäller det bara att hitta på en bra affärsidé, finns nog många svenskar som skulle vilja jobba en dag för 999 kr skattefritt. https://www.skatteverket.se/privat/skatter/arbeteinkomst/inkomster/anlitaenprivatperson.4.d1afd3103d689ac2a80002439.html# Mvh Hobbe Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd September 10, 2014 Dela Inlagd September 10, 2014 https://www.skatteverket.se/privat/skatter/arbeteinkomst/inkomster/anlitaenprivatperson.4.d1afd3103d689ac2a80002439.html# Mvh Hobbe "Mottagaren ska själv deklarera beloppet i sin årliga inkomstdeklaration." Det där ska bli intressant att se hur det går med, hoppas på en uppföljning av denna solskenshistoria.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 10, 2014 Dela Inlagd September 10, 2014 Händer att jag utövar mitt gamla yrke rörmokeriet någon gång emellanåt och lagar nån blandare eller gör någon liten reparation, tar minimum 250 kronor i timmen nattsvart. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd September 10, 2014 Dela Inlagd September 10, 2014 Mja, det där tror jag inte ett skvatt på. För det första så är di organiserade och därför skulle di inte kunna ta ett sådant beslut på sittande fot. Dessutom så är di lata och skulle aldrig komma på tanken att jobba, det har bevisats ett flertal gånger på forat av SD-stollarna. Varför skulle di nedlåta sig till ett fysiskt arbete när di tjänar så feta stålar på koppen att di kan fläska omkring i en BMW i 700-serien. Dessutom så är väl Facebook ett PK media och sådana kan man inte lita på, vill man ha reda på sanningen så är det bara Avpixlat som gäller. Stollen Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 10, 2014 Dela Inlagd September 10, 2014 Händer att jag utövar mitt gamla yrke rörmokeriet någon gång emellanåt och lagar nån blandare eller gör någon liten reparation, tar minimum 250 kronor i timmen nattsvart. Vad som händer, det vet du nog själv, skillnad på skit o pannkaka i det nya Sverige. Tänk bara tanken om en onämnd demokrat tagit 500 i fickan för ett litet jobb, vilket ramaskri det skulle blivit i tidningarna Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 10, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 10, 2014 Mja, det där tror jag inte ett skvatt på. För det första så är di organiserade och därför skulle di inte kunna ta ett sådant beslut på sittande fot. Dessutom så är di lata och skulle aldrig komma på tanken att jobba, det har bevisats ett flertal gånger på forat av SD-stollarna. Varför skulle di nedlåta sig till ett fysiskt arbete när di tjänar så feta stålar på koppen att di kan fläska omkring i en BMW i 700-serien. Dessutom så är väl Facebook ett PK media och sådana kan man inte lita på, vill man ha reda på sanningen så är det bara Avpixlat som gäller. Stollen Arne Vilken BMW har direktörn själv då? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd September 10, 2014 Dela Inlagd September 10, 2014 (ändrad) Vad som händer, det vet du nog själv, skillnad på skit o pannkaka i det nya Sverige. Tänk bara tanken om en onämnd demokrat tagit 500 i fickan för ett litet jobb, vilket ramaskri det skulle blivit i tidningarna Men som tur är så finns ju MPR och Avpixlat så "ramaskrikarna" jämnar nog ut sig i längden Fritz.. Ändrades September 10, 2014 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd September 10, 2014 Dela Inlagd September 10, 2014 Vilken BMW har direktörn själv då? En annan kommer inte alls upp i dessa dagslöner som tiggarna inbringar så man får allt hålla sig till apostlahästarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 10, 2014 Dela Inlagd September 10, 2014 En annan kommer inte alls upp i dessa dagslöner som tiggarna inbringar så man får allt hålla sig till apostlahästarna. Seså, var nu inte blyg över ditt arvode från Samhall. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd September 10, 2014 Dela Inlagd September 10, 2014 Seså, var nu inte blyg över ditt arvode från Samhall. Jasså, du är nöjd med ditt bidrag därifrån. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 10, 2014 Dela Inlagd September 10, 2014 Jasså, du är nöjd med ditt bidrag därifrån. Nu får herrn läsa på lite bättre, tror knappast de betalar ut några bidrag. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd September 10, 2014 Dela Inlagd September 10, 2014 Seså, var nu inte blyg över ditt arvode från Samhall. PS: Kasta inte paj med en vätte för då slipper du lipa och använda den virtuella vuxennappen på forat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 10, 2014 Dela Inlagd September 10, 2014 PS: Kasta inte paj med en vätte för då slipper du lipa och använda den virtuella vuxennappen på forat. Var inte orolig, jag ska inte göra anspråk på dina nappar. Ps, du är ingen vätte, en simpelt troll är vad du är! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd September 10, 2014 Dela Inlagd September 10, 2014 Nu får herrn läsa på lite bättre, tror knappast de betalar ut några bidrag. Samhall ger säkert en liten gratifikation till Er som arbetstränar, kontakta din förman. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd September 10, 2014 Dela Inlagd September 10, 2014 Var inte orolig, jag ska inte göra anspråk på dina nappar. Ps, du är ingen vätte, en simpelt troll är vad du är! Nu börjar du lipa igen, in med nappen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 10, 2014 Dela Inlagd September 10, 2014 Samhall ger säkert en liten gratifikation till Er som arbetstränar, kontakta din förman. Hen har liksom tappat stinget, förut kunde man oftare småskratta åt hens kommentarer och inlägg, nu är de tyvärr rätt tama Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd September 10, 2014 Dela Inlagd September 10, 2014 Hen har liksom tappat stinget, förut kunde man oftare småskratta åt hens kommentarer och inlägg, nu är de tyvärr rätt tama Kan inte minnas att Ni haft någon sting men visst skrattar man åt dig. Nu är det bäst att inte kasta tillbaka pajerna för då får man väl se dig gråta ut på bästa sändningstid över hur elaka vättarna är på forat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 10, 2014 Dela Inlagd September 10, 2014 Kan inte minnas att Ni haft någon sting men visst skrattar man åt dig. Nu har jag ju inte som mål att vara pajas, eller som du fd forum-pajas, numera simpel forumtaliban. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd September 10, 2014 Dela Inlagd September 10, 2014 Nu har jag ju inte som mål att vara pajas, eller som du fd forum-pajas, numera simpel forumtaliban. Ändå så har Ni blivit en pajas, mot er vilja tydligen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 10, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 10, 2014 Muaaaaaaaahahahha en till rolig tråd! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 10, 2014 Dela Inlagd September 10, 2014 Muaaaaaaaahahahha en till rolig tråd! Eller ännu en tråd där det är viktigare att hacka på andra istället för att hålla sig till ämnet. :fie: Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd September 10, 2014 Dela Inlagd September 10, 2014 Det här skall jag skicka till mig bekant som jobbar på socialförvaltningen i Ljungby, han säger nämligen att när Romer kommer in på deras socialkontor så ber han dem att skaffa ett jobb, till svar så får han alltid "I vår kultur så jobbar man inte...". Jäkla lögnare är vad han är... det här skall han få äta upp... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu