Jump to content
IGNORERAD

Tiggarna jobbar juh!

audirs2

Recommended Posts

• Svar 144
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Soengsang

12

• Bananen

11

• Nack Laeng

10

• audirs2

10

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Oregistrerad knasen

Jaha, så om summan understiger 1000 kr så är det fritt fram med svartarbete utan försäkringar mm. bara byta snubbe varje dag och se till att pröjsa under 1000 kr i lön. Nu gäller det bara att hitta på en bra affärsidé, finns nog många svenskar som skulle vilja jobba en dag för 999 kr skattefritt.

Ändrades av knasen
Dela på andra sajter

Jaha, så om summan understiger 1000 kr så är det fritt fram med svartarbete utan försäkringar mm. bara byta snubbe varje dag och se till att pröjsa under 1000 kr i lön. Nu gäller det bara att hitta på en bra affärsidé, finns nog många svenskar som skulle vilja jobba en dag för 999 kr skattefritt.

Ajajaja, nu kommer snart struts-stollarna och viftar med det röda r****t-kortet!

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

https://www.skatteverket.se/privat/skatter/arbeteinkomst/inkomster/anlitaenprivatperson.4.d1afd3103d689ac2a80002439.html#

Mvh Hobbe

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

"Mottagaren ska själv deklarera beloppet i sin årliga inkomstdeklaration."

Det där ska bli intressant att se hur det går med, hoppas på en uppföljning av denna solskenshistoria..

Dela på andra sajter

Händer att jag utövar mitt gamla yrke rörmokeriet någon gång emellanåt och lagar nån blandare eller gör någon liten reparation, tar minimum 250 kronor i timmen nattsvart.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

Mja, det där tror jag inte ett skvatt på.

För det första så är di organiserade och därför skulle di inte kunna ta ett sådant beslut på sittande fot.

Dessutom så är di lata och skulle aldrig komma på tanken att jobba, det har bevisats ett flertal gånger på forat av SD-stollarna.

Varför skulle di nedlåta sig till ett fysiskt arbete när di tjänar så feta stålar på koppen att di kan fläska omkring i en BMW i 700-serien.

Dessutom så är väl Facebook ett PK media och sådana kan man inte lita på, vill man ha reda på sanningen så är det bara Avpixlat som gäller.

Stollen Arne

Dela på andra sajter

Händer att jag utövar mitt gamla yrke rörmokeriet någon gång emellanåt och lagar nån blandare eller gör någon liten reparation, tar minimum 250 kronor i timmen nattsvart.

Vad som händer, det vet du nog själv, skillnad på skit o pannkaka i det nya Sverige.

Tänk bara tanken om en onämnd demokrat tagit 500 i fickan för ett litet jobb, vilket ramaskri det skulle blivit i tidningarna

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Mja, det där tror jag inte ett skvatt på.

För det första så är di organiserade och därför skulle di inte kunna ta ett sådant beslut på sittande fot.

Dessutom så är di lata och skulle aldrig komma på tanken att jobba, det har bevisats ett flertal gånger på forat av SD-stollarna.

Varför skulle di nedlåta sig till ett fysiskt arbete när di tjänar så feta stålar på koppen att di kan fläska omkring i en BMW i 700-serien.

Dessutom så är väl Facebook ett PK media och sådana kan man inte lita på, vill man ha reda på sanningen så är det bara Avpixlat som gäller.

Stollen Arne

Vilken BMW har direktörn själv då?  :haha:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Vad som händer, det vet du nog själv, skillnad på skit o pannkaka i det nya Sverige.

Tänk bara tanken om en onämnd demokrat tagit 500 i fickan för ett litet jobb, vilket ramaskri det skulle blivit i tidningarna

Men som tur är så finns ju MPR och Avpixlat så "ramaskrikarna" jämnar nog ut sig i längden :wink:

Fritz..

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

Vilken BMW har direktörn själv då?  :haha:

En annan kommer inte alls upp i dessa dagslöner som tiggarna inbringar så man får allt hålla sig till apostlahästarna.

Dela på andra sajter

En annan kommer inte alls upp i dessa dagslöner som tiggarna inbringar så man får allt hålla sig till apostlahästarna.

Seså, var nu inte blyg över ditt arvode från Samhall.

Dela på andra sajter

Jasså, du är nöjd med ditt bidrag därifrån.

Nu får herrn läsa på lite bättre, tror knappast de betalar ut några bidrag.

Dela på andra sajter

Seså, var nu inte blyg över ditt arvode från Samhall.

PS:

Kasta inte paj med en vätte för då slipper du lipa och använda den virtuella vuxennappen på forat. 

Dela på andra sajter

PS:

Kasta inte paj med en vätte för då slipper du lipa och använda den virtuella vuxennappen på forat. 

Var inte orolig, jag ska inte göra anspråk på dina nappar.

Ps, du är ingen vätte, en simpelt troll är vad du är!

Dela på andra sajter

Nu får herrn läsa på lite bättre, tror knappast de betalar ut några bidrag.

Samhall ger säkert en liten gratifikation till Er som arbetstränar, kontakta din förman.

Dela på andra sajter

Var inte orolig, jag ska inte göra anspråk på dina nappar.

Ps, du är ingen vätte, en simpelt troll är vad du är!

Nu börjar du lipa igen, in med nappen!

Dela på andra sajter

Samhall ger säkert en liten gratifikation till Er som arbetstränar, kontakta din förman.

Hen har liksom tappat stinget, förut kunde man oftare småskratta åt hens kommentarer och inlägg, nu är de tyvärr rätt tama  :fie:

Dela på andra sajter

Hen har liksom tappat stinget, förut kunde man oftare småskratta åt hens kommentarer och inlägg, nu är de tyvärr rätt tama  :fie:

Kan inte minnas att Ni haft någon sting men visst skrattar man åt dig.

Nu är det bäst att inte kasta tillbaka pajerna för då får man väl se dig gråta ut på bästa sändningstid över hur elaka vättarna är på forat.

aschberg.jpg?itok=JX3bJukq

Dela på andra sajter

Kan inte minnas att Ni haft någon sting men visst skrattar man åt dig.

Nu har jag ju inte som mål att vara pajas, eller som du fd forum-pajas, numera simpel forumtaliban.

Dela på andra sajter

Nu har jag ju inte som mål att vara pajas, eller som du fd forum-pajas, numera simpel forumtaliban.

Ändå så har Ni blivit en pajas, mot er vilja tydligen.

Dela på andra sajter

Muaaaaaaaahahahha en till rolig tråd!  :rotfl:  :rotfl:  :rotfl:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Muaaaaaaaahahahha en till rolig tråd!  :rotfl:  :rotfl:  :rotfl:

Eller ännu en tråd där det är viktigare att hacka på andra istället för att hålla sig till ämnet. :fie: :fie: :fie:

Veteran

Dela på andra sajter

Det här skall jag skicka till mig bekant som jobbar på socialförvaltningen i Ljungby, han säger nämligen att när Romer kommer in på deras socialkontor så ber han dem att skaffa ett jobb, till svar så får han alltid "I vår kultur så jobbar man inte...".

Jäkla lögnare är vad han är... det här skall han få äta upp...

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...