Nack Laeng Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 jomenvisst... och det är bara en ren tillfällighet att det kommer upp oräkneliga resultat på sökorden: rumanian+thief http://www.youtube.com/results?search_query=rumanian+thief To do list- (1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds. (3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 (ändrad) jomenvisst... och det är bara en ren tillfällighet att det kommer upp oräkneliga resultat på sökorden: rumanian+thief http://www.youtube.com/results?search_query=rumanian+thief Fast swedish + thief ger många fler Finnarna är ännu värre, däremot verkar danskarna vara ett hyggligt folk. Ändrades November 10, 2014 av nitramj77 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrco Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 jomenvisst... och det är bara en ren tillfällighet att det kommer upp oräkneliga resultat på sökorden: rumanian+thief http://www.youtube.com/results?search_query=rumanian+thief HA HA HA! Snacka om självmål Lung King. // mrco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nack Laeng Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 jag bjuder på den, tror att de flesta fattar ändå, dom vill inte jobba och är uppfostrade att stjäla To do list- (1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds. (3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd November 10, 2014 Dela Inlagd November 10, 2014 jag bjuder på den, tror att de flesta fattar ändå, dom vill inte jobba och är uppfostrade att stjäla Det bor ca 50 000 romer i sverige, ca 80 procent jobbar inte, så nä, dom vill nog inte jobba, men det kan ju vara diskriminering också kanske. Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 11, 2014 Trådstartare Dela Inlagd November 11, 2014 http://www.di.se/artiklar/2014/10/31/skatteverket-jagar-importbilar/ Här är det inga tiggare, utåt sett i alla fall! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd November 11, 2014 Dela Inlagd November 11, 2014 Hör på radio nu P1 I Norge finförs tigeriförbud i flera kommuner och nästa åt Totalförbud i hela landet Varför inte här? Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 11, 2014 Dela Inlagd November 11, 2014 Hör på radio nu P1 I Norge finförs tigeriförbud i flera kommuner och nästa åt Totalförbud i hela landet Varför inte här? Offe För att svenskar är naiva blåögda idixxx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd November 11, 2014 Dela Inlagd November 11, 2014 Hör på radio nu P1 I Norge finförs tigeriförbud i flera kommuner och nästa åt Totalförbud i hela landet Varför inte här? Offe Lyssnade också på det, 2000 kronor i böter, plötsligt vart dom borta, dom åkte väl över till grannlandet istället antar jag. Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 11, 2014 Dela Inlagd November 11, 2014 Jäpp Blir bara fler i Sverige “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd November 11, 2014 Dela Inlagd November 11, 2014 Tja, En tiggare som sitter utanför coop med en mugg i handen, minusgrader och snöblandat regn... En kväll i Pattis med sniken svensk i urtvättad singhalinne som söker ballonger för att spara 50 bath(som skryter om hur fint det är att stämpla 6 månader/ år) Om jag slänger en tia i koppen och 25% hamnar i någon annans ficka så anser jag ändå att stackarn som sitter i kylan har förtjänat återstående 75%. Har desto mindre empati med singhalinnet som ändå hävdar att han jobbade jättehårt förut... Det kommer alltid att finnas avarter inom alla områden, tiggare, stämplare, förtidspensionerade, flyktingar m.m. Majoriteten förstår nog ändå att det inte är kul att tigga... Puss Erkki Bästa jag läst på länge. Med vänlig hälsning jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd November 11, 2014 Dela Inlagd November 11, 2014 Bästa jag läst på länge. Med vänlig hälsning jrk Instämmer ej Det dummaste på länge Tyvärr Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 11, 2014 Dela Inlagd November 11, 2014 Lyssnade också på det, 2000 kronor i böter, plötsligt vart dom borta, dom åkte väl över till grannlandet istället antar jag. Sveriges svar på detta torde väl bli att bevilja PUT till alla EU-migranter, annars så bryter vi väl mot något avtal med EU och FN som bara Sverige har skrivit på.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 11, 2014 Dela Inlagd November 11, 2014 Sveriges svar på detta torde väl bli att bevilja PUT till alla EU-migranter, annars så bryter vi väl mot något avtal med EU och FN som bara Sverige har skrivit på.. Yes.Glöm inte att dom ska ha ett fett bidrag varje månad också.Mer än svenska pensionärer förstås,för dom har ju bara jobbat 40-50 år... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 11, 2014 Dela Inlagd November 11, 2014 Hör på radio nu P1 I Norge finförs tigeriförbud i flera kommuner och nästa åt Totalförbud i hela landet Varför inte här? Offe Usch nej.Sverige ska ju frälsa och välkomna hela världen till vilket pris som helst. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd November 11, 2014 Dela Inlagd November 11, 2014 Usch nej.Sverige ska ju frälsa och välkomna hela världen till vilket pris som helst. Det är bara att skicka hit dem. Vi ska ju öppna våra hjärtan för alla. Det börjar dock bli trångt utanför både Willys och Maxi nu. We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erkki Inlagd November 11, 2014 Dela Inlagd November 11, 2014 Yes.Glöm inte att dom ska ha ett fett bidrag varje månad också.Mer än svenska pensionärer förstås,för dom har ju bara jobbat 40-50 år... Tja, Du glömde beloppen? Intressant att se hur fett bidraget är kontra den som jobbat i 50 år( bra gjort, börjat som 15 åring..) Puss Erkki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 11, 2014 Dela Inlagd November 11, 2014 Tja, Du glömde beloppen? Intressant att se hur fett bidraget är kontra den som jobbat i 50 år( bra gjort, börjat som 15 åring..) Puss Erkki Jag var 13 när jag började jobba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 11, 2014 Dela Inlagd November 11, 2014 Det kommer nog att ordna upp sig...Vi går ju mot bättre tider...Vintertider... Man får väl hoppas på en riktig "varga vinter", vid minus 25, och takras, bör det ju bli lite renare i vårt samhälle... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd November 11, 2014 Dela Inlagd November 11, 2014 Liten fundering bara, SD har i sin budget dragit in på 187 miljarder i flyktingpolitiken (ursäkta det generella namnet) och det betyder en sänkning på 90 % av övriga partiers flykting politik. Vad jag förstod det så gäller budgeten 4 år. Nu börjar min skalle att få problem och inga små problem heller. Vi är cirka 9 miljoner invånare, lite fler det vet jag. Men börja att dela den totala summan vi lägger ut dvs lite drygt 200 miljarder kronor( Om vi räknar med den totala kostnaden för flyktingpolitiken som övriga partier förespråkar) och dela dem med antalet invånare och dela det med 4 (år) och efter det i 12 (månader) Även om man räknar fel lite här och där så är det pengar som inte ens kan beräknas! Finns det så mycket pengar att fördela? Vad händer med skolan, sjukvård och äldre vård? Stämmer dom här siffrorna så måste Sveriges befolkning få reda på dessa kalla fakta för vi är på väg mot en finansiell katastrof!! Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 11, 2014 Dela Inlagd November 11, 2014 Liten fundering bara, SD har i sin budget dragit in på 187 miljarder i flyktingpolitiken (ursäkta det generella namnet) och det betyder en sänkning på 90 % av övriga partiers flykting politik. Vad jag förstod det så gäller budgeten 4 år. Nu börjar min skalle att få problem och inga små problem heller. Vi är cirka 9 miljoner invånare, lite fler det vet jag. Men börja att dela den totala summan vi lägger ut dvs lite drygt 200 miljarder kronor( Om vi räknar med den totala kostnaden för flyktingpolitiken som övriga partier förespråkar) och dela dem med antalet invånare och dela det med 4 (år) och efter det i 12 (månader) Även om man räknar fel lite här och där så är det pengar som inte ens kan beräknas! Finns det så mycket pengar att fördela? Vad händer med skolan, sjukvård och äldre vård? Stämmer dom här siffrorna så måste Sveriges befolkning få reda på dessa kalla fakta för vi är på väg mot en finansiell katastrof!! När man vill veta vad försvaret , barnomsorg, eller skola kostar, får man dessa uppgifter utan problem. Men när man vill veta vad vår "flyktingpolitik" kostar, är man en bakåtsträvande rasist, som ej förstår att människor inte kan räknas i pengar... Tror SD's beräkningar inte ligger så långt från sanningen, tyvärr... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 11, 2014 Dela Inlagd November 11, 2014 Liten fundering bara, SD har i sin budget dragit in på 187 miljarder i flyktingpolitiken (ursäkta det generella namnet) och det betyder en sänkning på 90 % av övriga partiers flykting politik. Vad jag förstod det så gäller budgeten 4 år. Nu börjar min skalle att få problem och inga små problem heller. Vi är cirka 9 miljoner invånare, lite fler det vet jag. Men börja att dela den totala summan vi lägger ut dvs lite drygt 200 miljarder kronor( Om vi räknar med den totala kostnaden för flyktingpolitiken som övriga partier förespråkar) och dela dem med antalet invånare och dela det med 4 (år) och efter det i 12 (månader) Även om man räknar fel lite här och där så är det pengar som inte ens kan beräknas! Finns det så mycket pengar att fördela? Vad händer med skolan, sjukvård och äldre vård? Stämmer dom här siffrorna så måste Sveriges befolkning få reda på dessa kalla fakta för vi är på väg mot en finansiell katastrof!! Tyvärr är vi nog på väg mot en finansiell katastrof. . . . det är nog värre än vad vi anar. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd November 11, 2014 Dela Inlagd November 11, 2014 Liten fundering bara, SD har i sin budget dragit in på 187 miljarder i flyktingpolitiken (ursäkta det generella namnet) och det betyder en sänkning på 90 % av övriga partiers flykting politik. Vad jag förstod det så gäller budgeten 4 år. Nu börjar min skalle att få problem och inga små problem heller. Vi är cirka 9 miljoner invånare, lite fler det vet jag. Men börja att dela den totala summan vi lägger ut dvs lite drygt 200 miljarder kronor( Om vi räknar med den totala kostnaden för flyktingpolitiken som övriga partier förespråkar) och dela dem med antalet invånare och dela det med 4 (år) och efter det i 12 (månader) Även om man räknar fel lite här och där så är det pengar som inte ens kan beräknas! Finns det så mycket pengar att fördela? Vad händer med skolan, sjukvård och äldre vård? Stämmer dom här siffrorna så måste Sveriges befolkning få reda på dessa kalla fakta för vi är på väg mot en finansiell katastrof!! http://sverigedemokraterna.se/wp-content/uploads/2014/11/Besparing-invandring-och-integration-141027.pdf Ville inte Migrationsverket ha 48 miljarder mer än vad dom beräknat med för någon månad sen, 48 tusen miljoner EXTRA är inte lite pengar direkt.. Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 11, 2014 Dela Inlagd November 11, 2014 http://sverigedemokraterna.se/wp-content/uploads/2014/11/Besparing-invandring-och-integration-141027.pdf Ville inte Migrationsverket ha 48 miljarder mer än vad dom beräknat med för någon månad sen, 48 tusen miljoner EXTRA är inte lite pengar direkt.. De säger ju att asylpolitiken genererar pengar, jag fattar inget? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 11, 2014 Dela Inlagd November 11, 2014 De säger ju att asylpolitiken genererar pengar, jag fattar inget? Det gör du visst det.Tyvärr många andra som ej fattar något... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu