Jump to content
IGNORERAD

Tippa matchen

måne

Recommended Posts

Ska vi ge oss på att tippa matchen i kväll mellan Österrike-Sverige.Resultat och första målskytt.

Jag börjar=0-1 och Kim Källström.

Måne

Dela på andra sajter

• Svar 56
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• GreenValley

8

• lenno

7

• wavis

7

• måne

4

Mest aktiva i denna tråd

Hockeyn börjar inte förrän på Torsdag, då kan vi tippa matcher här :girl_dev: 

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Hockeyn börjar inte förrän på Torsdag, då kan vi tippa matcher här :girl_dev: 

Då hinner du ju med kvällens match  :hi:

Måne

Dela på andra sajter

3-1 till reservfritzarna

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Med Zzzzlatan förlorar vi, utan honom blir det oavgjort...

Vet inte varför du är sån Zlatanhatare har sett det i otaliga inlägg

Dela på andra sajter

Vet inte varför du är sån Zlatanhatare har sett det i otaliga inlägg

Hatar honom inte, men han är Zzzzzämzt när det gäller.   Visst stänker han in en massa mål under en säsong och vinner både liga och skytteliga, men när det kommer till en direkt avgörande match pallar han inte...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

Hatar honom inte, men han är Zzzzzämzt när det gäller.   Visst stänker han in en massa mål under en säsong och vinner både liga och skytteliga, men när det kommer till en direkt avgörande match pallar han inte...

Kan hålla med dig till viss del.men man måste tänka på att i landslaget är det inte många som håller hans klass.Ibland kan han bli totalt isolerad på topp.Inte så lätt att göra något själv på  motståndarets planhalva

Dela på andra sajter

Med Zzzzlatan förlorar vi, utan honom blir det oavgjort...

Z är såklart den bästa spelaren som vi haft i landslaget, däremot är massmedias enkelriktade fokusering på honom tröttsam, tar faktiskt bort en del av intresset för landslaget. 

Kvällstidningar tv4, svt etc. det blir bara för mycket med det eviga tjatet om honom. De andra spelarna i laget tycker säkert detsamma även om de precis som många journalister vågar säga något om det!

Dela på andra sajter

1-3...någon som vet en bra sida när man sitter i thai..ska testa med haha sport men . Finns det bättre så .tyvärr strular VPN så orkar inte hålla på med den.

Dela på andra sajter

Rent skitsnack. Han har avgjort hur många landskamper om helst.

Med detta målet gick vi till VM

Dela på andra sajter

Rent skitsnack. Han har avgjort hur många landskamper om helst.

Med detta målet gick vi till VM

Tänk att jag måste missat att Sverige spelade i VM-2010...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

Intressant uttalande..jag utmanar dig på det. Orkar inte leta nu, snart matchdax, men jag tror jag kan hitta mängder av avgörande mål som Ibra gjort både i landslag och i de klubblag han representerat genom åren och som många gånger, vilket du påpekar vunnit ligan. Du kan få leta exempel när han "inte pallar" så jämför vi?

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...