Jump to content
IGNORERAD

Korat FC, Swat Cat


Soengsang

Recommended Posts

Det börjar kännas klart nu :)
uzymu5ep.jpg

 

EDIT: ser att tabellen inte var uppdaterad, tom 7 pinnar upp nu efter gårdagens oavgjorda bortamatch.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det börjar kännas klart nu :)

uzymu5ep.jpg

 

EDIT: ser att tabellen inte var uppdaterad, tom 7 pinnar upp nu efter gårdagens oavgjorda bortamatch.

Bra jobbat, men lite synd att det ska ta ytterligare nagot aar innan man far ta sig till bortamatch mot "The cats". 

Forst ska ta oss igenom kvaet till ettan och sedan,,,,,,,da jakklar!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra jobbat, men lite synd att det ska ta ytterligare nagot aar innan man far ta sig till bortamatch mot "The cats". 

Forst ska ta oss igenom kvaet till ettan och sedan,,,,,,,da jakklar!

 

Jo, vore onekligen kul vise-versa, men finns ju möjligheten i cuperna.

 

Men helt ärligt borde städer som både Udon och Korat ha lag i högsta ligan, de är ju ändå några av Thailands största städer.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, vore onekligen kul vise-versa, men finns ju möjligheten i cuperna.

 

Men helt ärligt borde städer som både Udon och Korat ha lag i högsta ligan, de är ju ändå några av Thailands största städer.

Absolut, det ar som om Malmo o Goteborg (nastan i alla fall) skulle harva omkring i gardsgardsserien!

 

UDFC har sedan ett tag en ny Chairman som ar en mycket kand och respekterad man i staden, han ar inte bara snuskigt rik utan aven valdigt utatriktad och vurmar mycket for Udon som stad samt har den goda smaken att forsta att namnet (varumarket Udon) skall sattas pa kartan i fler an ett sammanhang och darfor har han samlat ihop en massa foretag, stora som sma och bildat en UDFC sponsor and caretaker group, pa bara den korta tid han varit aktiv har klubben sanerat i spelartruppen (kommer att bli jakligt bra) fatt till "foretagskop" av matcherna pa hemmaplan med profilering och jippon, fatt ihop nagra miljoner for att ha som garanti vid byggande av ett fotbollstadion som om allt gar i las skall starta under nastkommande ar, sa det ar bara att hoppas pa sportsliga framgangar ocksa sa ska vi nog "jaga katt" i framtiden.

Hade

M

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan ju finnas någon här som inte kan läsa thai så bra då hjälper den här tabellen :wink:

 

post-3639-0-59866100-1410176772.jpg

 

 

 

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser ut som att man får bli en medgångs supporter när man är i byn i vinter :)

 

post-3639-0-20621200-1410178614_thumb.jp

 

 

//Broskan

 

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker att det är rätt jobbigt med hemmamatcher.   :crazy:

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 7 månader senare...

Det börjar gå bättre nu för Korat efter en någon trög inledning i högsta ligan.

Fin seger igår mot ett av topplagen.

083590e760fc6e405dda4a3c85a2429f.jpg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley

Tycker att det är rätt jobbigt med hemmamatcher.   :crazy:

https://www.youtube.com/watch?v=ncbcLbJQzTc

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 10 månader senare...

Gameday

0ae874896ac2286fd5310f44773b53ed.jpg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...