Jump to content
IGNORERAD

Nytt i Pattaya


spooncreek

Recommended Posts

Lite folk i barerna i Pattaya nu, så tjejerna får ta till alla knep  for att locka in kunder.

 

In english   This is a trap!
 

 

 

1872289792_PromotionBar.thumb.jpg.2bddd7624b09820e3868b6d418f01d23.jpg

 

Ändrades av ArneMorales
Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev ArneMorales:

Lite folk i barerna i Pattaya nu, så tjejerna får ta till alla knep  for att locka in kunder.

 

In english   This is a trap!
 

 

 

1872289792_PromotionBar.thumb.jpg.2bddd7624b09820e3868b6d418f01d23.jpg

 

Tjejerna i barerna kan ju börja med att lägga undan sina telefoner, och förstå att de jobbar i underhållningsbranschen :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Soengsang:

Tjejerna i barerna kan ju börja med att lägga undan sina telefoner, och förstå att de jobbar i underhållningsbranschen :)

Hört talas om callgirl 😉

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev Soengsang:

Tjejerna i barerna kan ju börja med att lägga undan sina telefoner, och förstå att de jobbar i underhållningsbranschen :)

Tror jag forstår hur du tänker när du ser bilden Soeng Sang

 

-undrar om hon har senaste modellen av Samsung eller IPhåne? -    555

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev ArneMorales:

 

 

In english   This is a trap!
 

 

 

1872289792_PromotionBar.thumb.jpg.2bddd7624b09820e3868b6d418f01d23.jpg

 

Mouse trap?

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Esspe:

Mouse trap?

Torsksnara

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite folk i barerna i Pattaya nu, så tjejerna får ta till alla knep  for att locka in kunder.
 
In english   This is a trap!
 
 
 
1872289792_PromotionBar.thumb.jpg.2bddd7624b09820e3868b6d418f01d23.jpg
 
Dom vet hur dom fångar mig iallafall.
Huvva..


Skickat från min SM-N950F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

1 hour ago, Nicholas said:

Dom vet hur dom fångar mig iallafall.
Huvva..


Skickat från min SM-N950F via Tapatalk
 

No wonder

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
13 timmar sedan, skrev Soengsang:

Tjejerna i barerna kan ju börja med att lägga undan sina telefoner, och förstå att de jobbar i underhållningsbranschen :)

 

Kanske inte så lätt när man har 25 andra kunder på olika sajter.

 

Skulle tro att det är enklare att hitta a good man numera på ex Thaitruelove.com.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
On 2019-09-22 at 10:09, skrev pust:

Dom håller visst på att rusta gamla Globetrotter,får se vad det blir?IMG_20190921_140833.thumb.jpg.c304e7987d810fcea641522404db9603.jpgIMG_20190922_065319.thumb.jpg.72a4b3fa9b20116a0a742e4ced4ff2cb.jpg

Nu är det något på gång 😁👍IMG_20191116_070350.thumb.jpg.37519814cbacdd1696d42eabe60f8e65.jpgIMG_20191116_070420.thumb.jpg.e1f3199e38f959f3d310897547f2f221.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

59 minuter sedan, skrev pust:

Nu är det något på gång 😁👍IMG_20191116_070350.thumb.jpg.37519814cbacdd1696d42eabe60f8e65.jpgIMG_20191116_070420.thumb.jpg.e1f3199e38f959f3d310897547f2f221.jpg

Gick förbi för 3-4 veckor sen och då fanns det t.o.m. folk som jobbade där :) Ska bli intressant att se om det blir nånting nån gång och iaf vad.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Såg bilder på.vad norrmannen som köpte tänk. Då skulle det bli riktigt trendigt och snyggt inne i baren.

 

Vet inte om han ens är kvar och om det fortfarande är samma bilder som är visionen för det färdiga resultatet. 

 

Blir spännande att se när det är klart och vad det då blivit. 

Link to comment
Dela på andra sajter

41 minuter sedan, skrev samet:

Såg bilder på.vad norrmannen som köpte tänk. Då skulle det bli riktigt trendigt och snyggt inne i baren.

 

Vet inte om han ens är kvar och om det fortfarande är samma bilder som är visionen för det färdiga resultatet. 

 

Blir spännande att se när det är klart och vad det då blivit. 

Såg det också för länge sen men sen dess har det ju inte hänt nånting förrän nu. Det ser ju fint ut iaf men läget är ju kass fast det ligger väldigt centralt och nära "beachen".

 

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
1 timme sedan, skrev Esspe:

Beläggningen visar klart vikande tendens men tolkar man texten så är det nog främst 4-5* som drabbas hårdast?

 

https://www.bangkokpost.com/business/1802659/slowdown-hits-Pattaya-hoteliers

 

Var läste du in 4-5* hotel som de som drabbades mest? 

 

Såg inget om det och kineser som grupp nämndes och deras spendering på 5k thb/dag. Då bor man inte på några finhotell. 

 

De som bor på Hilton och andra 5* har så gott om pengar att de inte bryr sig om hotellpriset. Så min killgissning blir att der är mellanklasshotellen som drabbas hårdast. Där bor de prismedvetna resenärerna och det är de som ändrar sitt beteende pga. ekonomin. 

 

Backpackers bor redan så billigt det går och 5* folket sänker inte standarden bara för lite dyrare bath. 

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev samet:

 

Var läste du in 4-5* hotel som de som drabbades mest? 

 

Såg inget om det och kineser som grupp nämndes och deras spendering på 5k thb/dag. Då bor man inte på några finhotell. 

 

De som bor på Hilton och andra 5* har så gott om pengar att de inte bryr sig om hotellpriset. Så min killgissning blir att der är mellanklasshotellen som drabbas hårdast. Där bor de prismedvetna resenärerna och det är de som ändrar sitt beteende pga. ekonomin. 

 

Backpackers bor redan så billigt det går och 5* folket sänker inte standarden bara för lite dyrare bath. 

Du har säkert rätt. Har man gott om pengar bryr man sig inte.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev samet:

 

Var läste du in 4-5* hotel som de som drabbades mest? 

 

Såg inget om det och kineser som grupp nämndes och deras spendering på 5k thb/dag. Då bor man inte på några finhotell. 

 

De som bor på Hilton och andra 5* har så gott om pengar att de inte bryr sig om hotellpriset. Så min killgissning blir att der är mellanklasshotellen som drabbas hårdast. Där bor de prismedvetna resenärerna och det är de som ändrar sitt beteende pga. ekonomin. 

 

Backpackers bor redan så billigt det går och 5* folket sänker inte standarden bara för lite dyrare bath. 

Exakt skulle tro att 5* har en ökning istället. Ser man överallt tycker jag. Snik turisterna kanske minskar. De som vill och kan de ökar. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Indianerna ligger på 10 000 baht om dagen enligt artikeln, det var mer än väntat.

Leder besöksligan gör de också o det syns i centrala Pattaya och på walking street.

Trots 10 000 baht per Day så har de väl inte bokat 5 star. Pattaya center hotel borde väl vara en indian bas nu.

Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev apknug:

Indianerna ligger på 10 000 baht om dagen enligt artikeln, det var mer än väntat.

Leder besöksligan gör de också o det syns i centrala Pattaya och på walking street.

Trots 10 000 baht per Day så har de väl inte bokat 5 star. Pattaya center hotel borde väl vara en indian bas nu.

Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk
 

Indierna gör relativt korta resor och shoppar en jäkla massa. 

 

Har du sett indierna när de skall checka in på Suvvan... en väska och fem lådor typ. Bagagevagnarna är som berg av lådor...

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Go'kväll

Diskussion • Sverige

Ikväll 18:45 - 19:30SVT1
Journalisten Joakim Medin wallraffade bland sexköpare och exilsvenskar i Thailand, och han berättar hur tusentals svenska män varje år reser till Sydostasiens pärla för att leva ut sina drömmar om sex utan krav och konsekvenser. Samtidigt klagar de på hur Sverige dukar under av feminism och invandringskollaps

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Fritz:

 

Go'kväll

Diskussion • Sverige

Ikväll 18:45 - 19:30SVT1
Journalisten Joakim Medin wallraffade bland sexköpare och exilsvenskar i Thailand, och han berättar hur tusentals svenska män varje år reser till Sydostasiens pärla för att leva ut sina drömmar om sex utan krav och konsekvenser. Samtidigt klagar de på hur Sverige dukar under av feminism och invandringskollaps

Besökte han sakristian och tog nattvarden? 🍻

Link to comment
Dela på andra sajter

18 timmar sedan, skrev rolba:

Besökte han sakristian och tog nattvarden? 🍻

Vet faktiskt inte. Jag somnade i soffan en bit in i intervjun så han kunde ju smitit in och tagit sig en klämtare eller två utan min vetskap. ;)

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

"In the old days they said Pattaya never sleeps. You would see people all day and all night on the streets. But now everyone appears to be in bed by 10/11pm. All the streets are deserted and you just don't see anyone out and about any more".


 

:waaaht:

 

inga festprissar kvar?

 

https://forum.thaivisa.com/topic/1136314-before-Pattaya-never-sleeps-after-everyone-in-bed-by-11-pm-resort-is-dead-say-thais/?utm_source=newsletter-20191129-1251&utm_medium=email&utm_campaign=news

 

enis

 

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Captain Morgan
31 minutes ago, Enis said:

"In the old days they said Pattaya never sleeps. You would see people all day and all night on the streets. But now everyone appears to be in bed by 10/11pm. All the streets are deserted and you just don't see anyone out and about any more".


 

:waaaht:

 

inga festprissar kvar?

 

https://forum.thaivisa.com/topic/1136314-before-Pattaya-never-sleeps-after-everyone-in-bed-by-11-pm-resort-is-dead-say-thais/?utm_source=newsletter-20191129-1251&utm_medium=email&utm_campaign=news

 

enis

 

 

Det var som fan. Den urstarka Bahten?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...