Jump to content
IGNORERAD

Nytt i Pattaya


spooncreek

Recommended Posts

On 2018-09-09 at 16:34, skrev Scandinaviancorner:

Pattaya for naghra ar sedan

pattaya (2).jpg

pattaya.jpg

E PeGe med där? Lever han ännu?

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
15 minuter sedan, skrev audirs2:

E PeGe med där? Lever han ännu?

Han lever men har lite ont i ena foten annars har han det gott...

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Fritz:

Jag fick faktiskt med mig kameran för en gångs skull på en av alla mina promenader på södra delen av Soi Buakhao som är i ständig förvandling. Denna barbershop tror jag är ganska ny, skoj i alla fall med nån som provar på nåt annat än alla dessa massagesalonger och barer.

51420331_SoiBuakhao001.thumb.JPG.85beabe0157c1394fc03b1c3270ab239.JPG

 

 

Mitt emot marknaden har det funnits en herrfrisering länge där jag har klippt mig några gånger. Kommer inte ihåg om entrén såg ut sådär, så jag vet om det är samma.

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev gst:

Mitt emot marknaden har det funnits en herrfrisering länge där jag har klippt mig några gånger. Kommer inte ihåg om entrén såg ut sådär, så jag vet om det är samma.

Nej, den här ligger en bit längre upp, nästan vid Hotel Dania.

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev Fritz:

Jag fick faktiskt med mig kameran för en gångs skull på en av alla mina promenader på södra delen av Soi Buakhao som är i ständig förvandling. Denna barbershop tror jag är ganska ny, skoj i alla fall med nån som provar på nåt annat än alla dessa massagesalonger och barer.

51420331_SoiBuakhao001.thumb.JPG.85beabe0157c1394fc03b1c3270ab239.JPG

 

 

Nästa foto visar ett ställe som inte blev långlivat. Där inne brukade det sitta långa vackra "damer" iklädda morgonrockar av siden som med sina mörka röster försökte locka in folk till lokalen

802349904_SoiBuakhao002.thumb.JPG.ceec7f4e63a092297abc4291271616c4.JPG

 

Nån som provat på stället på nästa bild? Sensual massage, är det nåt mitt emellan traditionell Thai massage och en brutal Happy ending dito eller ?

439188948_SoiBuakhao005.thumb.JPG.f6805e0837943ea34b90de99cd298608.JPG

 

 

Hej Fritz den där barbershopen var jag på i januari jag är nästan hundra på att det är den.

Jobba är till för dom fattiga

Link to comment
Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev Leni:

Kev-In-Thailand håller koll på vad som händer i Pattaya

 

 

Vad är det för dialekt han har? Jag har något svårt att hänga med på vad han säger. Nån som vet?

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2018-09-13 at 07:36, skrev Jive:

Den första bilden ser ut som den salongen som klipper gratis alla dagar mellan 08.00 och 16. 00. Ligger mitt emot Big C extra på Klangen. Är det den? Man bör vara där före 10.00 för att slippa köa/vänta.

Klipper gratis??

 

Har ingenting emot att betala för en klippning, men kan man tjäna en Singha så varför inte😇

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan, skrev Mankan:

Vad är det för dialekt han har? Jag har något svårt att hänga med på vad han säger. Nån som vet?

Inte säker men är det inte det som kallas.  Cockney

Link to comment
Dela på andra sajter

21 minuter sedan, skrev Mankan:

Vad är det för dialekt han har? Jag har något svårt att hänga med på vad han säger. Nån som vet?

Tavelsjöengelska...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Den där barbershoppen ska jag nog testa i vinter:-)

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som är sugen på Thai-BBQ någorlunda centralt i Pattaya?, Alltså ett ställe där man själv plockar ihop det man vill äta och sen grillar det själv på en liten grill på bordet, så rekommenderar jag detta ställe som ligger strax in på Soi 29 från 3:e gatan. Om man snirklar sig upp från Pattaya City Hospital på Soi Buakhao 2004906642_BBQ004.thumb.JPG.2dbe9390454fe13afe9dbd47f21e433c.JPGoch sen svänger höger när man kommer upp till 3:e gatan så är man nästan framme. Jag tror dom öppnar vid sextiden på kvällen.

 

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

59 minuter sedan, skrev Fritz:

Någon som är sugen på Thai-BBQ någorlunda centralt i Pattaya?, Alltså ett ställe där man själv plockar ihop det man vill äta och sen grillar det själv på en liten grill på bordet, så rekommenderar jag detta ställe som ligger strax in på Soi 29 från 3:e gatan. Om man snirklar sig upp från Pattaya City Hospital på Soi Buakhao 2004906642_BBQ004.thumb.JPG.2dbe9390454fe13afe9dbd47f21e433c.JPGoch sen svänger höger när man kommer upp till 3:e gatan så är man nästan framme. Jag tror dom öppnar vid sextiden på kvällen.

 

Och stänger kl tio, eller om det var nio, tidigt iaf. Ät så mycket du orkar - 250 Baht. Fräscht och prisvärt.

Ändrades av Jive

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

52 minuter sedan, skrev Abercrombie:

Ska jag grilla det själv lär jag bli magsjuk. Är en usel kock...

Du kan äta dig mätt på deras jättegoda musslor, som du inte behöver grilla.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Jive:

Och stänger kl tio, eller om det var nio, tidigt iaf. Ät så mycket du orkar - 250 Baht. Fräscht och prisvärt.

Jag tittade in där nyss när jag hade vägarna förbi igen och snackade med en som såg ut att vara nån slags chef på stället. Där fick jag beskedet att öppettiderna var mellan 17:00 och 05:00 och priset för att äta var 199 Bath. Frugan bekräftar att det priset stämmer.

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Fritz:

Jag tittade in där nyss när jag hade vägarna förbi igen och snackade med en som såg ut att vara nån slags chef på stället. Där fick jag beskedet att öppettiderna var mellan 17:00 och 05:00 och priset för att äta var 199 Bath.

Oj då, det var en kraftig förändring mot tidigare. Har ätit där flera gånger, men senast var ett drygt halvår sedan.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Jive:

Oj då, det var en kraftig förändring mot tidigare. Har ätit där flera gånger, men senast var ett drygt halvår sedan.

Du blandar inte ihop stället jag rekommenderade med nåt annat ställe?

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Fritz:

Du blandar inte ihop stället jag rekommenderade med nåt annat ställe?

Jo, visst gör jag det! Sorry, Fritz! "Mitt" ställe heter Ai. Ska se om jag hittar bilder.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...