kennakanon Inlagd Maj 4, 2016 Dela Inlagd Maj 4, 2016 FY FAN en klassiker har tydligen gått i graven.......har många fina minnen ända från 90-talet från diana inn o framför allt green bottle. mvh kenna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Maj 4, 2016 Dela Inlagd Maj 4, 2016 6 minuter sedan, skrev ragson: Gick förbi gamla Diana Inn igår kväll. Nya ägare igen har jag hört. Dom har byggt om den mysiga Green bottle restaurangen till...nåt sorts McDonalds variant? Helt fel i min värld och sen har dom mage att ta 213 Baht för ett glas rött! Samma mont clairvin som överallt. Det var en riktigt dålig förvandlig. Jag saknar Diana Inn som det var för 6 år sen, men det lär aldrig komma tillbaka. Sent from my SM-N910C using Tapatalk Å fy fan, rena helgerånet. Vi är nog många som tog våra första stapplande steg i Thailand med Diana Inn som bas. Det var ju här man blev såld för resten av livet. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 4, 2016 Dela Inlagd Maj 4, 2016 Där bodde man sin första resa till Pattis i en liten lägenhet bakom poolområdet Bodde där även jan 2015 och då var det inte ombyggt..................Trist i vilket fall som helst “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erkki Inlagd Maj 4, 2016 Dela Inlagd Maj 4, 2016 Tja, Själv tycker jag det är bra att Diana gör nytt, sista åren helt värdelöst. Dålig service och ett spritsortiment på ett par flaskor. Hoppas det blir bra igen. puss Erkki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Maj 4, 2016 Dela Inlagd Maj 4, 2016 48 minuter sedan, skrev erkki: Tja, Själv tycker jag det är bra att Diana gör nytt, sista åren helt värdelöst. Dålig service och ett spritsortiment på ett par flaskor. Hoppas det blir bra igen. puss Erkki Ja det gäller att Diana rycker upp sig. Så man får nån sprit alltså Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Maj 4, 2016 Dela Inlagd Maj 4, 2016 4 timmar sedan, skrev Khonis: Ja det gäller att Diana rycker upp sig. Så man får nån sprit alltså Vart jag mig i världen vänder finner jag en glad bartender.., Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hasseryd Inlagd Maj 14, 2016 Dela Inlagd Maj 14, 2016 Tjaba bara en fråga. Fins resturang Flagan kvar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Maj 14, 2016 Dela Inlagd Maj 14, 2016 Precis nyss, skrev hasseryd: Tjaba bara en fråga. Fins resturang Flagan kvar? Svar nej. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hasseryd Inlagd Maj 14, 2016 Dela Inlagd Maj 14, 2016 19 minuter sedan, skrev Fritz: Svar nej. Fritz.. De va tråkigt men.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Juni 5, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juni 5, 2016 (ändrad) Ny svenskflaggad restaurang och Guesthouse på Soi Post Office 13/2, "Wimons". Besökte för ett par veckor sedan. Ingen svensk mat på menyn, vilket jag trodde/hoppades, utan lite blandat västerländskt, pasta, pizza, burgare, och thaikäk förstås. Ingen svensk ägare på plats heller, men enligt uppgift ska han vara från norra Sverige. Min Carbonara var kanske lite väl äggig, men damen gav thaislafset godkänt betyg. Blir säkert återbesök när de kommit mer i ordning, det hade nog bara varit öppet ett par dagar när vi var där. Annars har Joe Labero show startat på Tiffanys, det lär man väl se till att gå och se. Tre månader håller han på. Enligt uppgift ska han bland annat skära i Tiffany-ensemblens Ladyboys, dock inte så att de permanent blir av med några oönskade kroppsdelar. Mer en variant av den klassiska itusågade damen. Ändrades Juni 5, 2016 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 7 minuter sedan, skrev spooncreek: Ny svenskflaggad restaurang och Guesthouse på Soi Post Office 13/2, "Wimons". Besökte för ett par veckor sedan. Ingen svensk mat på menyn, vilket jag trodde/hoppades, utan lite blandat västerländskt, pasta, pizza, burgare, och thaikäk förstås. Ingen svensk ägare på plats heller, men enligt uppgift ska han vara från norra Sverige. Jag gillar optimister men jag tror att han får det svårt. Kanske man skulle knalla dit och ta med sig ett par påsar Paltmjöl och koka palt, då skulle det nog bli fulla bord Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 54 minuter sedan, skrev spooncreek: Ny svenskflaggad restaurang och Guesthouse på Soi Post Office 13/2, "Wimons". Besökte för ett par veckor sedan. Ingen svensk mat på menyn, vilket jag trodde/hoppades, utan lite blandat västerländskt, pasta, pizza, burgare, och thaikäk förstås. Ingen svensk ägare på plats heller, men enligt uppgift ska han vara från norra Sverige. Min Carbonara var kanske lite väl äggig, men damen gav thaislafset godkänt betyg. Blir säkert återbesök när de kommit mer i ordning, det hade nog bara varit öppet ett par dagar när vi var där. Annars har Joe Labero show startat på Tiffanys, det lär man väl se till att gå och se. Tre månader håller han på. Enligt uppgift ska han bland annat skära i Tiffany-ensemblens Ladyboys, dock inte så att de permanent blir av med några oönskade kroppsdelar. Mer en variant av den klassiska itusågade damen. Såg hans show i Pukhet for några år sedan. Inte mycket att hänga i granen. Tyvärr. Vi betalade halva priset vid luckan strax innan det borjade. Inte samma världsartist som forr! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Juni 5, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juni 5, 2016 1 minut sedan, skrev thomas001: Såg hans show i Pukhet for några år sedan. Inte mycket att hänga i granen. Tyvärr. Vi betalade halva priset vid luckan strax innan det borjade. Inte samma världsartist som forr! F-n också. Biljetterna här går tydligen loss på mellan 1500-3000 THB. Kanske ska man investera de slantarna på något annat. http://www.thaiticketmajor.com/performance/the-tiffanys-illusion-featuring-joe-labero-2016-en.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 18 minuter sedan, skrev spooncreek: F-n också. Biljetterna här går tydligen loss på mellan 1500-3000 THB. Kanske ska man investera de slantarna på något annat. http://www.thaiticketmajor.com/performance/the-tiffanys-illusion-featuring-joe-labero-2016-en.html Antar att det finns en anledning till att han är på Pukhet, i Pattaya och inte i LasVegas. Det vi såg var knappt värt halva priset. Men det är ju några år sedan..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Juni 5, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Juni 5, 2016 1 timme sedan, skrev Fritz: Jag gillar optimister men jag tror att han får det svårt. Kanske man skulle knalla dit och ta med sig ett par påsar Paltmjöl och koka palt, då skulle det nog bli fulla bord Fritz.. Ingen dum idé Fritz! Palt kan ju sägas vara en typ av "dumplings", och därmed borde det gå att sälja in till alla horder av kineser, som älskar "dumplings". Bäddat för succé i det nya tidens Pattaya! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 49 minuter sedan, skrev spooncreek: Ingen dum idé Fritz! Palt kan ju sägas vara en typ av "dumplings", och därmed borde det gå att sälja in till alla horder av kineser, som älskar "dumplings". Bäddat för succé i det nya tidens Pattaya! Tanken är god men utan kinesiskt ägande av restaurangen så tror jag inte riktigt på den serru. Kinesologen Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
carbo Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 Nytt idag är ju att Calle på Calles Grill & Bar har bemärkelsedag Hipp Hipp Hurra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 1 timme sedan, skrev Fritz: Tanken är god men utan kinesiskt ägande av restaurangen så tror jag inte riktigt på den serru. Kinesologen Fritz.. Den kines som inte pastorn kan omvända är inte född än “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 On 2016-05-04 at 13:32, skrev erkki: Tja, Själv tycker jag det är bra att Diana gör nytt, sista åren helt värdelöst. Dålig service och ett spritsortiment på ett par flaskor. Hoppas det blir bra igen. puss Erkki Det heter väl Boss numera. Ena flygeln ska vara riktigt bra vad jag hört i alla fall, men lobbyn såg för jäklig ut för några veckor sedan när jag kikade in där. Många sköna minnen därifrån och läget är nog det bästa i hela byn. We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 Det var inte så stiligt i lobbyn förr heller jag bodde där i slutet på 80-talet. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 26 minuter sedan, skrev Broskan: Det var inte så stiligt i lobbyn förr heller jag bodde där i slutet på 80-talet. //Broskan tycker det ser ut som att folk känner sig som hemma, lite hemtrevligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 1 timme sedan, skrev Broskan: Det var inte så stiligt i lobbyn förr heller jag bodde där i slutet på 80-talet. //Broskan Det var därför man trivdes där:) We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Juni 5, 2016 Dela Inlagd Juni 5, 2016 Hejsan Synd på ett gammalt klassiskt ställe som Diana Inn. Där har man många minnen från den goda tiden som man säger. Green Bottle Pub var en mysig 'restaurang där man kunde gå med sin nyvunna kärlek för en romantisk middag. Men det går väl fler tåg. Man har ju fått vänja sig vid att allt inte är som förr, inte ens i Pattaya, jordens sista paradis. MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 Tja, Själv tycker jag det är bra att Diana gör nytt, sista åren helt värdelöst. Dålig service och ett spritsortiment på ett par flaskor. Hoppas det blir bra igen. puss Erkki Kan ju ha att göra med att sista 18 måndaderna ägdes det av indier som döpte om det till "boss suites". Dom renoverade eller nåt och allt barkade käpprätt åt helvete. Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Juni 6, 2016 Dela Inlagd Juni 6, 2016 (ändrad) 19 timmar sedan, skrev thomas001: Såg hans show i Pukhet for några år sedan. Inte mycket att hänga i granen. Tyvärr. Vi betalade halva priset vid luckan strax innan det borjade. Inte samma världsartist som forr! Har aldrig sett han live. Får ha det i åtanke för så mycket kan han inte ha tappat? Gissar dock att han slår mimosa i jomtien som show Ändrades Juni 6, 2016 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu