Jump to content
IGNORERAD

Nytt i Pattaya


spooncreek

Recommended Posts

2 timmar sedan, skrev stefan5300:

Gillar att åka bil och se mig omkring men du är väl fast i Pattaya och så fördriver du tiden med att stirra i en mobil och läsa och skriva på ett forum, det förklarar ju hur det är där, inte heller så trevligt verkar det som😂😂

Jag

 

2 timmar sedan, skrev stefan5300:

Gillar att åka bil och se mig omkring men du är väl fast i Pattaya och så fördriver du tiden med att stirra i en mobil och läsa och skriva på ett forum, det förklarar ju hur det är där, inte heller så trevligt verkar det som😂😂

Befinner mig just nu utan för ett riktigt trevligt Pattaya på väg i bil till ett riktigt trevligt ställe söderut. 

Kho samed var ochså riktigt trevligt ställe. Kolla mobil och surfplatta gör nog många även du. Du gillar också grann forumet. 

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 4,9k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • spooncreek

    425

  • Esspe

    390

  • pust

    343

  • Fritz

    206

3 timmar sedan, skrev berlitz:

Vad är trevligt i din värld?

Allt utom jobba. 

Jobba är inte riktigt trevligt bara trevligt. 😀 

Ändrades av Stoneys
He he

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Stoneys:

Jag

 

Befinner mig just nu utan för ett riktigt trevligt Pattaya på väg i bil till ett riktigt trevligt ställe söderut. 

Kho samed var ochså riktigt trevligt ställe. Kolla mobil och surfplatta gör nog många även du. Du gillar också grann forumet. 

Nej det gör jag inte när jag har riktigt trevligt för det tycker jag är mycket otrevligt mot de jag har mycket trevligt med. Ja, gör du också de.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

23 timmar sedan, skrev pust:

Det här är Pattaya, inte dyra Phuket 🍻😄

I Phuket får vi dom serverade för 45 baht st från shopen öppnar till dom stänger

Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan, skrev Lucky:

Finns här någon som känner till någon bar i Jomtien som visar trav? Eller någon bar som har svenska TV4? 

Åker inte till Thailand för att se på tv men travloppet Prix d'Amerique är ett av de större loppen som jag ogärna missar.

 

Är det inte mitt i natten så kan du säkert be att få kolla hos ZIP. Iaf om Jocke är där. Harrys borde också kunna ratta in det.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Esspe:

 

Är det inte mitt i natten så kan du säkert be att få kolla hos ZIP. Iaf om Jocke är där. Harrys borde också kunna ratta in det.

Iptv i mobilen is da shit...

Screenshot_20230112_160830_IPTV Pro.jpg

Gå in i väggen, är en svaghet. Gå genom väggen, tyder på styrka...

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså, jag kan se loppet på atg.se på mobilen, men det ger inte den rätta feelingen. Loppet startar ca 22:15 thaitid.

Scandalic visade trav iaf förr? I somras gjorde de inte det hursomhelst. 

Brygghuset på Soi Whitehouse kanske visar? Jag fått helt enkelt knalla runt och fråga lite.

Fd Abercrombie på MPR.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Lucky:

Alltså, jag kan se loppet på atg.se på mobilen, men det ger inte den rätta feelingen. Loppet startar ca 22:15 thaitid.

Scandalic visade trav iaf förr? I somras gjorde de inte det hursomhelst. 

Brygghuset på Soi Whitehouse kanske visar? Jag fått helt enkelt knalla runt och fråga lite.

Ja kolla fan inte i mobilen hemma på rummet.....

 

Nån här borde ha koll, detta är i alla fall ett äkta thai forum med folk som är i Thailand! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Siambylla på soi 3 i Jomtien hade då svensk TV när jag var där och åt i går men om dom har öppet denna okristliga tid har jag ingen aning om. Men annars är Harrys på soi Diana i Pattaya ett säkert tips.

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev Lucky:

Alltså, jag kan se loppet på atg.se på mobilen, men det ger inte den rätta feelingen. Loppet startar ca 22:15 thaitid.

Scandalic visade trav iaf förr? I somras gjorde de inte det hursomhelst. 

Brygghuset på Soi Whitehouse kanske visar? Jag fått helt enkelt knalla runt och fråga lite.

Det borde även kunna visas på något franskställe men då kan det ju bli problen att förstå kommentarerna. Annars är nog Harrys att föredra.

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev Lucky:

Alltså, jag kan se loppet på atg.se på mobilen, men det ger inte den rätta feelingen. Loppet startar ca 22:15 thaitid.

Scandalic visade trav iaf förr? I somras gjorde de inte det hursomhelst. 

Brygghuset på Soi Whitehouse kanske visar? Jag fått helt enkelt knalla runt och fråga lite.

Det visas på Baren med badbalja för gästerna. Där ragge brukade spela. Glömt namnet nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev John Khonken:

Det visas på Baren med badbalja för gästerna. Där ragge brukade spela. Glömt namnet nu.

Kul att du har fått spelschemat för trav från den baren trots att du glömt namnet.

 

Nåt annat intressant som visas där? 

 

På spåret? 

 

Agenda? 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kåres Partybar på soi Diana, mitt emot barområdet Tree Town kör sport dygnet runt på sina 5-6 stora TV-apparater. 

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Fritz:

Kåres Partybar på soi Diana, mitt emot barområdet Tree Town kör sport dygnet runt på sina 5-6 stora TV-apparater. 

Igår var det skidskytte! 

Link to comment
Dela på andra sajter

52 minuter sedan, skrev rolba:

Det borde även kunna visas på något franskställe men då kan det ju bli problen att förstå kommentarerna. Annars är nog Harrys att föredra.

 

Fast vill du ljud från loppet är ZIP bättre. Harrys kör dunkadunka jämsides.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack alla! Kommentarer är oväsentligt, jag hör dem ändå inte. Dessutom har jag egna ögon att uppfatta vad som händer med.

Fd Abercrombie på MPR.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Fritz:

Kåres Partybar på soi Diana, mitt emot barområdet Tree Town kör sport dygnet runt på sina 5-6 stora TV-apparater. 

Inte Soi Buakhao?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev frogfish:

Inte Soi Buakhao?

Yes, naturligtvis, sorry !!

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev apknug:

Kul att du har fått spelschemat för trav från den baren trots att du glömt namnet.

 

Nåt annat intressant som visas där? 

 

På spåret? 

 

Agenda? 

 

 

Har jag påstått att jag var på den baren???. Men jag vet att dom hade sändningar för två veckor sedan. Ragge Raggson spelade gura på den baren för ett par år sedan

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
5 timmar sedan, skrev John Khonken:

Har jag påstått att jag var på den baren???. Men jag vet att dom hade sändningar för två veckor sedan. Ragge Raggson spelade gura på den baren för ett par år sedan

The Blue Lagoon aka badbaljan. Om du ändå är där så kör Café Bärs rakt över gatan en del sport.

Ändrades av Fredman
Link to comment
Dela på andra sajter

16 timmar sedan, skrev John Khonken:

Det visas på Baren med badbalja för gästerna. Där ragge brukade spela. Glömt namnet nu.

Blue lagoon 

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev John Khonken:

Har jag påstått att jag var på den baren???. Men jag vet att dom hade sändningar för två veckor sedan. Ragge Raggson spelade gura på den baren för ett par år sedan

Nej du skrev att det visas på baren badbalja. lite oklart vad bara. Sist jag var där så visades GoGo brudar upp det var liveband.

 

Ragge ragson spelade hos Maitan också, samt på Vickans. Man saknar has live gig, han brukade riva av Eddie Meduza och sånt.

Ändrades av apknug
Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev uptoyou:

Undrar vad Ragson gör numera?

 

Just nu är han på en Road trip vars första stopp var Hua Hin. Det verkar som att han ska lira på ett dussintal orter.

Fd Abercrombie på MPR.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...