mooton Inlagd November 1, 2015 Dela Inlagd November 1, 2015 Och Pod är kvar. Vet du om Pods kärring har skaffat någon ny bar ännu? Kanske därför de har bytt namn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd November 1, 2015 Dela Inlagd November 1, 2015 Vet du om Pods kärring har skaffat någon ny bar ännu? Kanske därför de har bytt namn. Ingen aning. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd November 1, 2015 Dela Inlagd November 1, 2015 Tänkte tipsa om ett event på söndag som kommer.Vi blir 7 olika trubadurer från olika länder och olika musikstil, jag är sist ut.Lotteri och BOGOF hela dagen/kvällen, hoppas vi ses! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd November 1, 2015 Dela Inlagd November 1, 2015 Tänkte tipsa om ett event på söndag som kommer.Vi blir 7 olika trubadurer från olika länder och olika musikstil, jag är sist ut.Lotteri och BOGOF hela dagen/kvällen, hoppas vi ses! Svensk ägare? Brukar bo 20 meter därifrån men aldrig sett stället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd November 1, 2015 Dela Inlagd November 1, 2015 Om jag fattat rätt 3 dje gatan soi 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd November 1, 2015 Dela Inlagd November 1, 2015 Om jag fattat rätt 3 dje gatan soi 19 Stämmer. Mittemot Mclub soien. Stor gul skylt. Facebook : https://m.facebook.com/VikingsCornerBarPattaya/ mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd November 21, 2015 Dela Inlagd November 21, 2015 Hörde ett rykte om att Lelle & Ulrika har gått skilda vägar. Ulrika kör på med Scandalik,Lelle öppnat nytt. Som jag skrev ett rykte jag hört sant eller ej vet ej jag. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd November 21, 2015 Dela Inlagd November 21, 2015 Hörde ett rykte om att Lelle & Ulrika har gått skilda vägar. Ulrika kör på med Scandalik,Lelle öppnat nytt. Som jag skrev ett rykte jag hört sant eller ej vet ej jag. Om man kollar en av lillkurres trådar ett par månader tillbaka så stämmer det nog med största sannolikhet. En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd November 21, 2015 Dela Inlagd November 21, 2015 Om man kollar en av lillkurres trådar ett par månader tillbaka så stämmer det nog med största sannolikhet. Har nog missat det inlägget i Kurres tråd. Har du länk dit? Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd November 21, 2015 Dela Inlagd November 21, 2015 Det är inget inlägg utan snarare bilder vid lite olika tillfällen med lelle i badbyxor med en blond kvinna som inte är ulrika, (inga fördomar men tanken fanns ju givetvis redan då) och när du tog upp separationen så kändes den ju inte direkt överraskande. Tror dom ligger i badtunnans vänner. En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 22, 2015 Dela Inlagd November 22, 2015 Hörde ett rykte om att Lelle & Ulrika har gått skilda vägar. Ulrika kör på med Scandalik,Lelle öppnat nytt. Som jag skrev ett rykte jag hört sant eller ej vet ej jag. Lelle reste till Sverige med samma plan som mig sista september. Men det är ju inget som hindrar att han rest ner igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd November 22, 2015 Dela Inlagd November 22, 2015 Enligt Ulrika så har dom varit separerade sedan ett år tillbaka,hon driver scandalic restaurang själv, bar & guesthouse tillsammans med tony och lelle kör Bom. En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd December 2, 2015 Dela Inlagd December 2, 2015 Födelsedagsfest för Ulrika på Scandalic ikväll! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd December 9, 2015 Dela Inlagd December 9, 2015 (ändrad) Kanske inte så nytt men väl värt att omnämna eftersom Sydney Moss nu kommer att framträda LIVE varje lördag i december. Buffe´n öppnar visst kl. 12.00 och jag tycker att det låter riktigt prisvärt. Kommer säkert ett omdöme redan på lördagkväll. https://www.facebook.com/Akvavit-Grill-Bar-217907788285681/?fref=ts Kråset skall smörjas redan på lördag, detta kan jag inte motstå. Hoppas det finns lax på bordet. Ändrades December 9, 2015 av lill_kurre "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd December 9, 2015 Dela Inlagd December 9, 2015 Kanske inte så nytt men väl värt att omnämna eftersom Sydney Moss nu kommer att framträda LIVE varje lördag i december. Buffe´n öppnar visst kl. 12.00 och jag tycker att det låter riktigt prisvärt. Kommer säkert ett omdöme redan på lördagkväll. https://www.facebook.com/Akvavit-Grill-Bar-217907788285681/?fref=ts Kråset skall smörjas redan på lördag, detta kan jag inte motstå. Hoppas det finns lax på bordet. Heja Norge! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 9, 2015 Dela Inlagd December 9, 2015 (ändrad) Heja Norge!Där hängde jag inte med ha ha ?såg i annan tråd så nu är jag med igen ha ha Ändrades December 9, 2015 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd December 9, 2015 Dela Inlagd December 9, 2015 Så här skrev Pod för drygt 2 veckor sen "new nid bar...north Pattaya oppasite Tiffany show..near big c. .DRINKKING STREET....well come my friend....pod.nidbar." och la in denna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 22, 2015 Dela Inlagd December 22, 2015 Här kan man supa billigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd December 30, 2015 Trådstartare Dela Inlagd December 30, 2015 (ändrad) Högsäsong och strax nytt år. Mindre folk i år igen sägs det, men oavsett tycker jag det är rätt bra tryck i stan. Gjort några vändor på Harrys, Soi Diana under julhelgen, som kanske inte blivit en samlingspunkt för MPR:are, men i alla fall för svenskar i allmänhet, det fanns uppenbarligen ett behov av en svensk pub i centralt läge. Bra priser på såväl mat som alkohol gör säkert sitt till, liksom trevliga ägare och personal. Färskare än så, Hooters i Pattaya som öppnar i morgon på självaste nyårsafton. Har en egen tråd, men kan förtjänas att upprepas här. Bra läge onekligen, mellan soi 13 och soi 13/1 och med utsikt över Beach Road och havet. Kanske det borgar för succé, snarare än maten som jag vad jag upplevt på andra Hooters är rätt kass. Och lättklädda brudar…alltid trevligt men ingen direkt bristvara i Pattaya. Polis mha av junta har spänt musklerna lite inför peak-season, precis som vanligt. Efter att de kontrollerat några 7/11 och Family Marts råder nu samma regler i Pattis som på andra ställen (?) dvs ingen försäljning av alkohol mellan 14-17 och efter 24.00. I alla fall fick jag tvärnej på ett Family Mart och en 7/11 för ett par dagar sedan. På Walking Street dock tills stor del business as usual, nattklubbarna kör på till minst 5-6 tiden. Dock bestämde man sig för att raida de ryska strippbarerna för någon natt sedan, troligen är de väl igång igen. http://pattayaone.net/Pattaya-news/220237/police-raid-russian-go-go-bars-in-south-Pattaya/ Inga marknadsstånd på Beach Road i år. Rädsla för terrordåd sägs vara en orsak. Däremot fullt pådrag på Bali Hai, ”Pattaya Countdown” med fyrverkerier och live-uppträdanden. http://pattayaone.net/Pattaya-news/220250/Pattaya-new-year-countdown-2016-event-launches-at-Pattaya-port/ I morgon nyårsafton, jag intar från nu stridsställning och laddar fickorna med smällare och raketer. Återkommer måhända med rapport efter det att krutröken lagt sig… Ändrades December 30, 2015 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd December 30, 2015 Dela Inlagd December 30, 2015 @spooncreek nekad på familymart, det var nåt nytt. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 31, 2015 Dela Inlagd December 31, 2015 Family Mart och sju elva kan inte sälja på fel tider nu för kassorna är spärrade i dataprogrammet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd December 31, 2015 Dela Inlagd December 31, 2015 Family Mart och sju elva kan inte sälja på fel tider nu för kassorna är spärrade i dataprogrammet. Kan och kan, dom kan sälja och skriva upp det, slå in ölen sen bara - men dom gör helst inte det. Helt annan fråga, vad sjutton gör man på nyår i Jomtien/Pattis? Kunde starta en tråd om det iofs men den lär ju bli kortlivad så jag frågar här. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd December 31, 2015 Dela Inlagd December 31, 2015 Kan och kan, dom kan sälja och skriva upp det, slå in ölen sen bara - men dom gör helst inte det. Helt annan fråga, vad sjutton gör man på nyår i Jomtien/Pattis? Kunde starta en tråd om det iofs men den lär ju bli kortlivad så jag frågar här. Siambylla är det nog fart på! Vi blir nog ett gäng gubbar på stranden också! Bara dyka upp och säga hej!! Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 31, 2015 Dela Inlagd December 31, 2015 Kan och kan, dom kan sälja och skriva upp det, slå in ölen sen bara - men dom gör helst inte det. Helt annan fråga, vad sjutton gör man på nyår i Jomtien/Pattis? Kunde starta en tråd om det iofs men den lär ju bli kortlivad så jag frågar här. Om du går in på en seven och lyfter blicken lite så kommer du att upptäcka att ett antal kameror övervakar kassorna så jag tror inte personalen gör sig omaket att riva bort streckkoden för att föra in senare. Men det finns ju många småhandlare som fortfarande har kassan i en plastburk så problemet går att lösa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd December 31, 2015 Dela Inlagd December 31, 2015 Om du går in på en seven och lyfter blicken lite så kommer du att upptäcka att ett antal kameror övervakar kassorna så jag tror inte personalen gör sig omaket att riva bort streckkoden för att föra in senare. Men det finns ju många småhandlare som fortfarande har kassan i en plastburk så problemet går att lösa. 7-11 brukar inte vilja, men family mart har jag då köpt alko på under tider som det inte skall gå. Vad eller hur dom gör vet jag såklart inte. BigC eller Tesco är som 7-11, det är inte nån idé att prova ens. Småhandlarna har ju inga tider alls, vissa sover i butiken (tror jag) så det går att skaffa bira vilken tid som helst verkar det som. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu