Jump to content
IGNORERAD

Nytt i Pattaya


spooncreek

Recommended Posts

Jovisst var jag på Calle´s men att dom kör med andras kondomer kan ju inte jag göra nått åt :big_smile:

Mycket har jag delat med kompisar, men inte kondom. :-) 

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket har jag delat med kompisar, men inte kondom. :-) 

Nej borde ju försvåra påträdandet drastiskt ;)

Skickat från min SM-N915FY via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Kling o Klang har slått sina kloka huven ihop

Beach Road mittemot police station igår eftermiddag, de höll på att klistra upp schablonerna när jag gick förbi .

20151022_150536.thumb.jpg.a45f93a4176812

Link to comment
Dela på andra sajter

Det rör på sig även i "mitt" lilla kvarter.  Sai Sam 259 ungefär. Detta hus har ju renoverats nu ett antal månader, och enligt byggherren som jag personligen pratade med för drygt en månad sedan så skulle det bli ett Spa. Jag hade ju hoppats på vinröda gardiner och lite röda lampor i fönsterna. Men men det har inte öppnat ännu.

DSCN2374.thumb.JPG.b41f881c2f3a8319eb442

Synd att bilen skulle vara i vägen.

DSCN2375.thumb.JPG.fc6c8479540625e15729b

Men nu börjar jag bli lite orolig over vad som skall bli av detta.  Enligt skylten nedan.  Jag får helt enkelt ha tålamod och återkomma med en rapport vid öppningstillfället.

DSCN2372.thumb.JPG.31ef5082a4b7c007b8684

En Koreansk Restaurant öppnade här för ca. två månader sedan, men det gick troligen inget vidare för nu har det blivit en bar som absolut skall besökas vid tillfälle. Dock lite sena tider för mig, öppnar kl. 21.00 och stänger kl. 04.00  Jag får ställa om dygnsrytmen och göra ett besök i nästa vecka.  Jag återkommer med en rapport.

DSCN2415.thumb.JPG.e6258ae44fe37a4945d90

DSCN2416.thumb.JPG.438d71b7346a62bd2c83d

DSCN2418.thumb.JPG.3814f541c7fe947aa3353

Vilken konstig uppsyn damerna har.  Hur som helst skall det testas, nyfiken som jag är.

 

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det rör på sig även i "mitt" lilla kvarter.  Sai Sam 259 ungefär. Detta hus har ju renoverats nu ett antal månader, och enligt byggherren som jag personligen pratade med för drygt en månad sedan så skulle det bli ett Spa. Jag hade ju hoppats på vinröda gardiner och lite röda lampor i fönsterna. Men men det har inte öppnat ännu.

DSCN2374.thumb.JPG.b41f881c2f3a8319eb442

Synd att bilen skulle vara i vägen.

DSCN2375.thumb.JPG.fc6c8479540625e15729b

Men nu börjar jag bli lite orolig over vad som skall bli av detta.  Enligt skylten nedan.  Jag får helt enkelt ha tålamod och återkomma med en rapport vid öppningstillfället.

DSCN2372.thumb.JPG.31ef5082a4b7c007b8684

En Koreansk Restaurant öppnade här för ca. två månader sedan, men det gick troligen inget vidare för nu har det blivit en bar som absolut skall besökas vid tillfälle. Dock lite sena tider för mig, öppnar kl. 21.00 och stänger kl. 04.00  Jag får ställa om dygnsrytmen och göra ett besök i nästa vecka.  Jag återkommer med en rapport.

DSCN2415.thumb.JPG.e6258ae44fe37a4945d90

DSCN2416.thumb.JPG.438d71b7346a62bd2c83d

DSCN2418.thumb.JPG.3814f541c7fe947aa3353

Vilken konstig uppsyn damerna har.  Hur som helst skall det testas, nyfiken som jag är.

 

Ska bli intressant att läsa din recension, håller med om uppsynen på dessa damer, lösögonfransar opererad nos tandställning tjock mage hmmmm men på lite håll eller lite...... vad dom nu dricker i Korea så får dom gärna hålla mej sällskap :big_smile:

 

/matz

Link to comment
Dela på andra sajter

Kling o Klang har slått sina kloka huven ihop

Beach Road mittemot police station igår eftermiddag, de höll på att klistra upp schablonerna när jag gick förbi .

20151022_150536.thumb.jpg.a45f93a4176812

Skönt! Nu behöver de inte längre stå och lida ute i värmen då det tar emot sin del av scammen!

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska bli intressant att läsa din recension, håller med om uppsynen på dessa damer, lösögonfransar opererad nos tandställning tjock mage hmmmm men på lite håll eller lite...... vad dom nu dricker i Korea så får dom gärna hålla mej sällskap :big_smile:

 

/matz

Klockren analys, näsan, tandställningen och magen lade jag märke till, jag missade dock lösfransarna :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Det rör på sig även i "mitt" lilla kvarter.  Sai Sam 259 ungefär. Detta hus har ju renoverats nu ett antal månader, och enligt byggherren som jag personligen pratade med för drygt en månad sedan så skulle det bli ett Spa. Jag hade ju hoppats på vinröda gardiner och lite röda lampor i fönsterna. Men men det har inte öppnat ännu.

DSCN2374.thumb.JPG.b41f881c2f3a8319eb442

Synd att bilen skulle vara i vägen.

DSCN2375.thumb.JPG.fc6c8479540625e15729b

Men nu börjar jag bli lite orolig over vad som skall bli av detta.  Enligt skylten nedan.  Jag får helt enkelt ha tålamod och återkomma med en rapport vid öppningstillfället.

 

En Koreansk Restaurant öppnade här för ca. två månader sedan, men det gick troligen inget vidare för nu har det blivit en bar som absolut skall besökas vid tillfälle. Dock lite sena tider för mig, öppnar kl. 21.00 och stänger kl. 04.00  Jag får ställa om dygnsrytmen och göra ett besök i nästa vecka.  Jag återkommer med en rapport.

 

Det finns ju nåt ställe på 3an psis där vid dej som heter Venus. Har herrn varit där? 

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns ju nåt ställe på 3an psis där vid dej som heter Venus. Har herrn varit där? 

Det finns ett Venus ja.  Men jag har icke varit dit. Men min granne brukar ibland vara dit.

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns ett Venus ja.  Men jag har icke varit dit. Men min granne brukar ibland vara dit.

Då kan vi kanske få lite andrahandsinfo?

Link to comment
Dela på andra sajter

Då kan vi kanske få lite andrahandsinfo?

Är inte mycket för andrahandsinformation, jag vill ju helst uppleva det själv. Har helt enkelt ännu inte haft tid att besöka stället.  Vi får se om detta hinns med framöver.

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då kan vi kanske få lite andrahandsinfo?

Det har sett tillbommat ut med en stor skylt på thai hängande över "den vanliga" skylten när jag har kört förbi där de senaste veckorna.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha då var Nid bar begravd då. Så här såg det ut igår kväll.

0a5856d6b8f8f6b8f60f91b9a3db6198.jpg

3794d9d9f8c6cc31f3ccbab258689c10.jpg

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

ja det har det varit i flera år 

Verkar svårt att sälja svenskställen. Eller så vill dom bara ha för mycket betalt.

Lasse (Globetrötter) har oxå försökt sälja i några år. Och han vill absolut ha för mycket, 14 miljoner.

Link to comment
Dela på andra sajter

Siambylla kommer att köra hårt den här säsongen om jag fattat rätt. Reine vill gasa på.

Vet inte om den filmen är så aktuell.

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Siambylla kommer att köra hårt den här säsongen om jag fattat rätt. Reine vill gasa på.

Vet inte om den filmen är så aktuell.

Tror inte den är så aktuell längre ,var väl när han var sjuk han ville sälja

Link to comment
Dela på andra sajter

Verkar svårt att sälja svenskställen. Eller så vill dom bara ha för mycket betalt.

Lasse (Globetrötter) har oxå försökt sälja i några år. Och han vill absolut ha för mycket, 14 miljoner.

Ja det är frågan ,han äger ju fastigheten så priset är nog inte helt  fel 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha då var Nid bar begravd då. Så här såg det ut igår kväll.

0a5856d6b8f8f6b8f60f91b9a3db6198.jpg

3794d9d9f8c6cc31f3ccbab258689c10.jpg

Inte en dag försent. Frågan är var Nonki ska ta vägen nu? :)

Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte en dag försent. Frågan är var Nonki ska ta vägen nu? [emoji4]

Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk

Han e ju aldrig där så de blir nog inga problem [emoji2]

Skickat från min SM-A300FU via Tapatalk

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det är frågan ,han äger ju fastigheten så priset är nog inte helt  fel 

Åh fan. Det visste jag inte. Ja, då hamnar det ju i en annan prisklass.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det är frågan ,han äger ju fastigheten så priset är nog inte helt  fel 

han har fått ett par erbjudanden, men tackat nej...

 

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Verkar svårt att sälja svenskställen. Eller så vill dom bara ha för mycket betalt.

Lasse (Globetrötter) har oxå försökt sälja i några år. Och han vill absolut ha för mycket, 14 miljoner.

Alltid svårt att sälja nått man inte äger gissar jag, en fastighet är nog en annan sak.

Tex ett arrende på ett sunkigt guesthouse eller sleten bar, finns hur många drömmare som helst som tror man kan sälja dessa.

 

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltid svårt att sälja nått man inte äger gissar jag, en fastighet är nog en annan sak.

Tex ett arrende på ett sunkigt guesthouse eller sleten bar, finns hur många drömmare som helst som tror man kan sälja dessa.

 

Men Lasse äger sin fastighet och den ingår i köpet

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...