-
Similar Content
-
By Naam kaeng
Dags att väcka liv i elefanttråden.
Några år sedan jag var på ön.
Funderar på ett återbesök i slutet på sommaren.
Trivs bra i området mellan Chai Chet/Coconut, Klong Prao, Kai Bae.
Någon som kan rekommendera ett hotell i detta vidsträckta område. Nära strand (alltså helst på väster sida om huvudvägen). Max mellanklass, inga lyxhotell. Frukost ej nödvändigt.
Förklara gärna varför du vill rekommendera hotellet.
-
By Mankan
Ja, tips på bra prisvärt hotell i Chiang mai. Jag söker inte något billigt sunkigt hotell utan något hyfsat fint.
Nära centrum där det händer något på kvällarna. Är det någon som har tips?
-
-
By RobertLin
Hej,
Behöver tips på ett bra barnvänligt hotell i Pattaya.
God standard (3-4 stjärnor typ), mycket bra poolområde, nära till bahtbus samt gärna snällt mot min plånbok (behöver 3 rum...).
Någon som har någon idé?
/Robert
-
By StefanJ
Hej...
Hittade Peace Pattaya Hotel, ligger nära Delfinrondellen.
Rum deluxe ca 1350THB/natt nyrenoverat sen 1år... ser ju fint ut, bra poolområde..
Jag brukar alltid bo nedåt Soi Buakao/Soi Diana,, Areca Lodge typ
Är det nån som har bott på Peace Pattaya? Dom har fina recensioner, men ibland är verkligheten annan.
Peace länk via Agoda
http://www.agoda.com/sv-se/peace-resort-Pattaya/hotel/Pattaya-th.html?asq=tp9VhIDLVTq8bTHYb276mtdoDKzgvXO62dzNmQ9s1vC%2fESuMHFxgQwxm0MD0LDSMCBkj%2fSLENDRKJrS7fRBJ0uf7Usb4%2bzoK2lLjwBzFmVsQgSDNEtwkoX%2fJfwI0ZPeuBVKm8UolRIh1c0xXe5hr%2b6nR4c920C3RIF8tiGQGV5vW3vUJxiYHCgsaYXI1G%2fLDzfZCZqx0eeQ02xh1%2b3H6BW5H40piKCj4qHZ3MuDTEAwnuFRR7ycvNCStOgsNGxuIioe4lFJutTWsCgt1kJuCKE3OPfeq4bxxbxmW%2fIJnJYpzDgXxKX1AI1wCPvz0Y%2bbM4vYBSd86EVFMQNW14nE%2fIg%3d%3d
-
Recommended Posts