Jump to content
IGNORERAD

Nytt i Pattaya

spooncreek

Recommended Posts

37 minuter sedan, skrev Mankan:

För att?

Känns väl motiverat efter 3 dagar utan ett enda inlägg?  :crazy:

Ändrades av GreenValley
Dela på andra sajter

On ‎2018‎-‎12‎-‎04 at 20:51, skrev Fritz:

Sophämtningen har börjat fungera! :good:Peppar peppar ta i trä..

Alldeles nyss så fick vi soptunnan tömd igen. Se där..en nyhet från Pattaya. :)

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

42 minuter sedan, skrev pigge01:

lyfter tråden

34 minuter sedan, skrev Mankan:

För att?

29 minuter sedan, skrev GreenValley:

Känns väl motiverat efter 3 dagar utan ett enda inlägg?  :crazy:

Ica vs Konsum kort

Thai vs alla andra....

Nonki eller ej....

Stora spörsmål om man skall försöka skaffa sig någe nytt i Pattaya

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

On ‎2018‎-‎12‎-‎07 at 23:47, skrev Fritz:

Alldeles nyss så fick vi soptunnan tömd igen. Se där..en nyhet från Pattaya. :)

Sån här skit borde slängts i soptunnan i stället för att säljas på tueseday friday market på Soi Buakhao! :(

214754943_Hitler001.thumb.JPG.7481250e8f933dd607fe6f1238587c1b.JPG

Dela på andra sajter

51 minuter sedan, skrev Fritz:

Sån här skit borde slängts i soptunnan i stället för att säljas på tueseday friday market på Soi Buakhao! :(

214754943_Hitler001.thumb.JPG.7481250e8f933dd607fe6f1238587c1b.JPG

Du sa väl till säljaren eller köpte skiten och slängde det?

För du knöt väl inte bara näven i fickan hela vägen hem och skrev ett inlägg på Mpr om det:)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

51 minuter sedan, skrev hamnoi:

Du sa väl till säljaren eller köpte skiten och slängde det?

För du knöt väl inte bara näven i fickan hela vägen hem och skrev ett inlägg på Mpr om det:)

Nej, jag knöt inte ens näven i byxfickan utan suckade bara resignerat åt det jag såg, knäppte av några bilder och knallade sen hem och gjorde ett inlägg i denna tråd om vad jag sett. That´s it.

Dela på andra sajter

31 minutes ago, Esspe said:

Gillar du inte Bob Marley???

OM man gillar Bob Marley rekommenderas ett besök på stans bästa reggaebar, Trenchtown på Soi Buakhow. Ska se om jag kan lura med @Fritz dit vid tillfälle 😉

trenchtown.thumb.PNG.5278e4cf455643bcf9ca81d32725f5f0.PNG

Ändrades av spooncreek
Dela på andra sajter

Enda intressanta och nya som kommit till Pattaya. Är ju såklart Kingen him self! Ja, jag mao! [emoji109]

Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk

Dela på andra sajter

6 minutes ago, wUThai said:

Enda intressanta och nya som kommit till Pattaya. Är ju såklart Kingen him self! Ja, jag mao! emoji109.png

Vafan,,,,hade inte Bojan deporterat dig till en risby i Nakhon Nowhere? 😉

Dela på andra sajter

Vafan,,,,hade inte Bojan deporterat dig till en risby i Nakhon Nowhere? [emoji6]
Ser mer ut som ni pattayarävar krypit iväg och gömt er när jag o bojan kommit till byn!? [emoji3]

Dela på andra sajter

2 minutes ago, wUThai said:

Ser mer ut som ni pattayarävar krypit iväg och gömt er när jag o bojan kommit till byn!? emoji3.png

Stämmer, efter många år i landet har vi anammat thailändskt beteende och hukar oss för överheten (kingen) .😉

Dela på andra sajter

Stämmer, efter många år i landet har vi anammat thailändskt beteende och hukar oss för överheten (kingen) .[emoji6]
Inte förvånad! [emoji51]

Dela på andra sajter

Expats betyg på Pattaya. Stort: IG! Pattaya har överlägset tråkigaste expats i Thailand! Håll er hemma och knip! [emoji109][emoji3]

Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev wUThai:

Expats betyg på Pattaya. Stort: IG! Pattaya har överlägset tråkigaste expats i Thailand! Håll er hemma och knip! emoji109.pngemoji3.png

Självklart håller man sig undan när någon wannabe med div komplex ang vara kung i baren 😁

Dela på andra sajter

Självklart håller man sig undan när någon wannabe med div komplex ang vara kung i baren [emoji16]
Klart att det är så. Har man bara råd och dricka Chang så förstår jag det. Komplex? Nej, knappast. Är man en mes så är man. Vad är du? [emoji51]

Dela på andra sajter

32 minuter sedan, skrev wUThai:

Klart att det är så. Har man bara råd och dricka Chang så förstår jag det. Komplex? Nej, knappast. Är man en mes så är man. Vad är du? emoji51.png

Tja vet inte riktigt vad jag ska svara på det. Hmm gillar inte Chang öl alls å har bara bott här i 10 år,samtidigt är väldigt intressad av dina erfarenheter å visdomar.

Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev wUThai:

Expats betyg på Pattaya. Stort: IG! Pattaya har överlägset tråkigaste expats i Thailand! Håll er hemma och knip! emoji109.pngemoji3.png

Tur att du då får besök om 10 dagar av mig från en yxby att dela några öl med på ett sunkställe;):drinks:.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

11 timmar sedan, skrev wUThai:

Ser mer ut som ni pattayarävar krypit iväg och gömt er när jag o bojan kommit till byn!? emoji3.png

Jag har inte gömt mig men inte tusan kutar jag runt bland Pattayas alla sunkbarer och letar i hopp om att få träffa Kingen, nån måtta får det väl ändå vara. Utlys en träff nån kväll, inte alltför sen tidpunkt, så är det en hyfsad chans att Pastorn dyker upp. ;)

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Fritz:

Jag har inte gömt mig men inte tusan kutar jag runt bland Pattayas alla sunkbarer och letar i hopp om att få träffa Kingen, nån måtta får det väl ändå vara. Utlys en träff nån kväll, inte alltför sen tidpunkt, så är det en hyfsad chans att Pastorn dyker upp. ;)

Lär ju bli minst två träffar. Ett datum är ju redan utsatt det andra datumet är inte klart än. Men det kommer. Väl mött. :)

Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev berlitz:

Tja vet inte riktigt vad jag ska svara på det. Hmm gillar inte Chang öl alls å har bara bott här i 10 år,samtidigt är väldigt intressad av dina erfarenheter å visdomar.

Nu ska inte Berit ta det så allvarligt. Försök se humorn i det jag skriver och bli inte så stött. Vi har ju redan ett datum för en träff och det lär komma ett datum till. Var nu inte blyg Berit och dyk upp. Så ska jag bjuda dig på en öl eller vad du nu tycker är gott. :)

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...