thomas001 Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 Thomas med fru samt duracellkaninen Otto med tjejsällskap önskar alla en skön Sommar. Tror det är många som går på semester idag. Så till alla...ha det gott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 Trevlig semester ,,, själv jobbar jag en vecka till. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 Semester Långt dit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 Semester Långt dit Du har ju precis varit i LOS ju.... Själv går man iväg på en enveckas idag... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 Bara 6 månader och 2 dagar kvar till min semester Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 Orattvist ar livet, har inte haft en semesterdag pa dryga 10 ar! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 Orattvist ar livet, har inte haft en semesterdag pa dryga 10 ar! Nästan samma här. Men så är det att vara företagare. Tur att man har en snäll chef som tillåter utflykter på arbetstid. "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 2 dagar kvar o jobba ..sen 4 veckor i Thailand m frugan......Jojo Baa ,,det är ju jäkla synd om dig som inte haft semester på 10 år...vi kanske kommer på "onsdagsträffen" i Udon om det passar .....är det samma ställe som vanligt bredvid stationen i Udon eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Juli 5, 2014 Dela Inlagd Juli 5, 2014 Flera månader kvar dit ju Men ha det så trevlig på semestern ni som har den nu, jag ska tänka på er när min semester börjar Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd Juli 5, 2014 Dela Inlagd Juli 5, 2014 Semester. För mig är det ett betalt spektakel som genererar mer skilsmässor än sprit och narkotika ihop! Egna företagare får ta obetald ledighet! Och eftersom jag är en fattig diefvul får jag suga det sura benet och lägga sten hela året tills snön kommer och avlöser mig... Och lyckas jag inte pricka sju eller 13 så lär jag få bemanna skyffeln i vinter med... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd Juli 5, 2014 Dela Inlagd Juli 5, 2014 Obetald ledighet är inte semester! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Juli 5, 2014 Dela Inlagd Juli 5, 2014 Semester i tre veckor och inget planerat! Ska bli skönt att bara slappa... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moritz Inlagd Juli 5, 2014 Dela Inlagd Juli 5, 2014 Ska bli gott att komma hem och få sin semester. 5 veckor i den sydöstasiatiska hettan. Att man aldrig lär sig: Tre veckor vore perfekt, Frugan trivs dock här så man får kompromissa. mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 5, 2014 Dela Inlagd Juli 5, 2014 Semester... semester, smaka på ordet. Visst vi har rest kors å tvärs, men semester. de va jäkligt länge sedan säg 15-20 år.. Men i år ska vi ha semester, semester med camping abbormete och allt som därtill hör... Älvdalssemester kanske inte hinns med (huset ovan står på besparingsskogen i Älvdalen) Men om nån vecka bär det iväg... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 29, 2014 Dela Inlagd Juli 29, 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Juli 29, 2014 Dela Inlagd Juli 29, 2014 Fina bilder, men du får ta det lite lugnt med frugan! När ni sitter på soffan ser hon alldeles färdig ut! allvarligt, tänk om alla äktenskap på den här sidan höll endast hälften av åren och den kärlek ni utstrålar, det vore väl bra! Grattis till er!!!!!!! Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 30, 2014 Dela Inlagd Juli 30, 2014 Fina bilder, men du får ta det lite lugnt med frugan! När ni sitter på soffan ser hon alldeles färdig ut! allvarligt, tänk om alla äktenskap på den här sidan höll endast hälften av åren och den kärlek ni utstrålar, det vore väl bra! Grattis till er!!!!!!! Mvh Amja Jag var nog åsså trött efter att grabben guidat oss runt hela Långholmen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 20, 2014 Dela Inlagd Augusti 20, 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.