Guest Isan Lover Inlagd Juli 22, 2014 Dela Inlagd Juli 22, 2014 Detta kan omöjligen bli fel. Kompenserar kanske för juntans amatörmässiga hantering av press och skolsystem. 'Good deeds' passports for students Undervisningsministeriet kommer att utfärda goda-gärningar-pass till elever på alla nivåer i vilka de kan skriva in sina dagliga goda gärningar. Detta för att fostra godhet och etik uttalar den ständiga ordförande (eller vad han nu är) Suthasri Wongsamarn. Passet ska sedan beaktas när eleverna söker in på universitet. Man tar sig för pannan. Hej Det är tragiskt, detta skulle möjligen ha kunnat ses som något positivt för 100 år sedan och inte i en skol reform år 2014. Mvh isan lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juli 22, 2014 Dela Inlagd Juli 22, 2014 (ändrad) Detta kan omöjligen bli fel. Kompenserar kanske för juntans amatörmässiga hantering av press och skolsystem. 'Good deeds' passports for students Undervisningsministeriet kommer att utfärda goda-gärningar-pass till elever på alla nivåer i vilka de kan skriva in sina dagliga goda gärningar. Detta för att fostra godhet och etik uttalar den ständiga ordförande (eller vad han nu är) Suthasri Wongsamarn. Passet ska sedan beaktas när eleverna söker in på universitet. Man tar sig för pannan. Goda gärningar: Tala väl om militären. Tala väl om kungen. Tala illa om Thak... Nä, inte det. Ja, det är lite propellerminister över detta. T.ex så ska rektorn (eller annan behörig) skriva under böckerna varje dag, som det står i artikeln. I en vanlig skola i Surin city är det ca 2-3000 elever. Det blir kvarsittning för rektorn varje dag, kan man säga. Tomtefasoner... Ändrades Juli 22, 2014 av Surin P3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Toboas Inlagd Juli 22, 2014 Dela Inlagd Juli 22, 2014 Jag ska komma ihåg att påpeka för min kompis att han har missuppfattat det hela och poliserna han kände helt enkelt hade fel. Att poliserna blir mindre korrumperande kan ju innebära att de som inte har sina papper i ordning eller är onyktra kanske kör bil i mindre utsträckning ifall det inte är lika lätt att köpa sig fri. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juli 22, 2014 Dela Inlagd Juli 22, 2014 Jag ska komma ihåg att påpeka för min kompis att han har missuppfattat det hela och poliserna han kände helt enkelt hade fel. Att poliserna blir mindre korrumperande kan ju innebära att de som inte har sina papper i ordning eller är onyktra kanske kör bil i mindre utsträckning ifall det inte är lika lätt att köpa sig fri. Och det parkeras kanske lite mer förnuftigt med Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu