Odin Inlagd Augusti 28, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 28, 2014 Mycket skit i den så den väger nog sina modiga kilon.Du är väl inte längre än 1.75 så du ska inte väga mer än 75 kilo Kämpa på gottegris Hörru jag väger hur mycket jag vill. Å nu ska jag gå å käka en KEBABPIZZA. Mao. jag äter va fan jag vill åxå. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 28, 2014 Dela Inlagd Augusti 28, 2014 Hörru jag väger hur mycket jag vill. Å nu ska jag gå å käka en KEBABPIZZA. Mao. jag äter va fan jag vill åxå. Svulla på du Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 28, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 28, 2014 Svulla på du Prexis ingen jäkla minimjölk här inte... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 28, 2014 Dela Inlagd Augusti 28, 2014 Prexis ingen jäkla minimjölk här inte... Inte här heller,har graderat upp mig till lättmjölk och nu ska jag iväg och käka lunch med en vän,blir nog en sallad Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 28, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 28, 2014 Inte här heller,har graderat upp mig till lättmjölk och nu ska jag iväg och käka lunch med en vän,blir nog en sallad Jaja i dödar djur på olika sätt du å jag. Jag skjuter dom å du äter upp deras mat så dom svälter ihjäl.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 28, 2014 Dela Inlagd Augusti 28, 2014 Lunchvalet idag står mellan två kokta på biltema eller en thaibuffe med pannkaka till efterrätt. Beslutsångest. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 28, 2014 Dela Inlagd Augusti 28, 2014 Jaja i dödar djur på olika sätt du å jag. Jag skjuter dom å du äter upp deras mat så dom svälter ihjäl.. Det blev en fiskgratäng och gott var det oxå.En massa svamp och räkor innehöll den,smaskens Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd Augusti 28, 2014 Dela Inlagd Augusti 28, 2014 Idag nådde jag mitt mål att gå ner mer än 10% av min startvikt av 114,7kg Men jag kommer inte stanna vid det utan nu är ett nytt mål satt och det är att gå ner till 98kg som ska klaras innan jag åker till Thailand. Före= 114.7kg Efter=102.7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frason Inlagd Augusti 28, 2014 Dela Inlagd Augusti 28, 2014 (ändrad) Idag nådde jag mitt mål att gå ner mer än 10% av min startvikt av 114,7kg Men jag kommer inte stanna vid det utan nu är ett nytt mål satt och det är att gå ner till 98kg som ska klaras innan jag åker till Thailand. Före= 114.7kg Efter=102.7Starkt jobbat! Hur har du gått till väga? Ändrades Augusti 28, 2014 av frason Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd Augusti 28, 2014 Dela Inlagd Augusti 28, 2014 Starkt jobbat! Hur har du gått till väga? Jag har klarat det med hjälp av Viktväktarna Första gången jag var med gick jag ner från 127kg till 99kg men efter flera thairesor så kände jag att det var dags igen. Jag klarar helt enkelt inte av att själv se hur stora portioner/vad som är nyttigt utan jag måste ha hjälp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Det är svårt de där med bantning, faan jag går upp 2 kilo i vikt bara jag tänker på ett kolapapper men frugan brukar att säga det ska vara mycket att tycka om. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Det är svårt de där med bantning, faan jag går upp 2 kilo i vikt bara jag tänker på ett kolapapper men frugan brukar att säga det ska vara mycket att tycka om. [size=4] [/size] Du är inte ensam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Fick en chock i morse när jag vägde mig,har gått upp 2,6 kilo sen igår Jag åt 2 choritzokorvar igårkväll(efter vägning)och de kan väl inte väga 2,6 kilo Normalt brukar jag tappa vikt under natten,kan jag gått i sömnen och frossat inatt? f-n,106,1 i morse,nu blir det hårdköra igen Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Fick en chock i morse när jag vägde mig,har gått upp 2,6 kilo sen igår Jag åt 2 choritzokorvar igårkväll(efter vägning)och de kan väl inte väga 2,6 kilo Normalt brukar jag tappa vikt under natten,kan jag gått i sömnen och frossat inatt? f-n,106,1 i morse,nu blir det hårdköra igen Sätt dig och lägg en riktig kabel så loser det sig nog. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Sätt dig och lägg en riktig kabel så loser det sig nog. Har du webkoll på mig,har precis gjort det men det var bara 1,2 i den,var är restesterande 1,4 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 (ändrad) Har du webkoll på mig,har precis gjort det men det var bara 1,2 i den,var är restesterande 1,4 Ja du ska bara veta. Det är ju alltid något. Ändrades Augusti 29, 2014 av stefan5300 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Ja du ska bara veta. Kanske ska klä på mig då Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Kanske ska klä på mig då Ja tack BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 +0,3 kg sen förra fredagen. Jävla skit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd Oktober 10, 2014 Dela Inlagd Oktober 10, 2014 Det har gått trögt nu på slutet men det har varit några "syndar" dagar som ställt till det. Nu stannade vågen 101,4kg så det går sakta men säkert nedåt,ungefär 0.4kg i snitt per vecka och det är lagom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu