Kenneth4618 Inlagd Juni 16, 2014 Dela Inlagd Juni 16, 2014 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 16, 2014 Dela Inlagd Juni 16, 2014 Ni som inte har vett att göra som ovanstående post, tänk på detta http://www.expressen.se/sport/fotbollsvm/tittade-pa-vm-flera-natter-i-strack---dog/ En kinesisk man har dött efter att ha kollat VM. Orsaken tros vara att mannen led av svår sömnbrist efter att ha suttit uppe hela nätterna för att följa matcherna i Brasilien. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Juni 16, 2014 Dela Inlagd Juni 16, 2014 OK jag går å lägger mig nu OM jag vaknar imorgon så är jag skyldig dig en bira Om inte så får spilla ut en för mig Må godis B Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trident Inlagd Juni 16, 2014 Dela Inlagd Juni 16, 2014 Märkligt hur många som är negativa till den sport som är totalt överlägset den största sport vi har här i världen skall posta inlägg här. Klarar ni inte av att se folk spela döda eller vad dom nu gör så ge fan i att titta på det. Inget tvingar er. Vi andra som klarar av att se det fina i en perfekt nedtagning, brytning eller en solo prestation i världsklass, låt oss ha tråden i fred. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 16, 2014 Dela Inlagd Juni 16, 2014 Märkligt hur många som är negativa till den sport som är totalt överlägset den största sport vi har här i världen skall posta inlägg här. Klarar ni inte av att se folk spela döda eller vad dom nu gör så ge fan i att titta på det. Inget tvingar er. Vi andra som klarar av att se det fina i en perfekt nedtagning, brytning eller en solo prestation i världsklass, låt oss ha tråden i fred. Vissa har inga liv... det är sånt vi får leva med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juni 16, 2014 Dela Inlagd Juni 16, 2014 Jag är så ledsen, nånting har tagit över min radio, nyheterna på nätet är fulla av sånt och TV-kanalerna så jag tvingas sitta vid datorn istället och sörja på MPR. Men, såklart kan ni få ha eran tråd ifred för mig fortsättningsvis. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trident Inlagd Juni 16, 2014 Dela Inlagd Juni 16, 2014 Jag är så ledsen, nånting har tagit över min radio, nyheterna på nätet är fulla av sånt och TV-kanalerna så jag tvingas sitta vid datorn istället och sörja på MPR. Men, såklart kan ni få ha eran tråd ifred för mig fortsättningsvis. Du lever inte på 50-talet längre. Jag förmodar att du har mer än 1 TV kanal i ditt hem. Radion likaså. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd Juni 17, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Juni 17, 2014 Var ute på byn igår och helvete vilken go stämmning. Jävligt med mexikanare som tagit sig hit. Tyckte dom ägde gatorna igår. Får se om dom gör det i kväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 17, 2014 Dela Inlagd Juni 17, 2014 Kungen av fotboll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UDON-CHARLIE Inlagd Juni 17, 2014 Dela Inlagd Juni 17, 2014 (ändrad) Motörhead Going to Brazil U-C http://www.youtube.com/watch?v=fnmHM6NaOho Ändrades Juni 17, 2014 av UDON-CHARLIE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 17, 2014 Dela Inlagd Juni 17, 2014 Motörhead Going to Brazil U-C http://www.youtube.com/watch?v=fnmHM6NaOho Även om jag gillar fotboll så vinner Motörhead med hästlängder över fotboll. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mal03 Inlagd Juni 17, 2014 Dela Inlagd Juni 17, 2014 Jag håller på hennes lag helt klart. Screenshot_2014-06-12-14-26-16.png //Broskan Hon kan få spela med mina bollar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trident Inlagd Juni 17, 2014 Dela Inlagd Juni 17, 2014 Kungen av fotboll. Han är grym! Kolla nedtagningen 30 sek in i denna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 17, 2014 Dela Inlagd Juni 17, 2014 (ändrad) Var ute på byn igår och helvete vilken go stämmning. Jävligt med mexikanare som tagit sig hit. Tyckte dom ägde gatorna igår. Får se om dom gör det i kväll. I mitt tycke så var Sombrerorna de moraliska vinnarna ikväll mot sambaprimadonnorna. Sicka grymma räddningar Ochoa gjorde, en verklig världsmålis, nästan bättre än Henke... hehe Forza Mexico!!! Ha de fortsatt bäst Krögarn, och en grym match du lyckades ta dig in på, *tummen upp* Ändrades Juni 17, 2014 av Bibben manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 17, 2014 Dela Inlagd Juni 17, 2014 Mmmm Anna Brolin, skall du inte byta position på dina ben snart Ikväll hade hon i alla fall trosor på sig. Vet inte hur det var när du kollade. Men satan vilka ardennervader hon har. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 17, 2014 Dela Inlagd Juni 17, 2014 Feg domare räddade Brasilien Brasilien fortsätter att ha domarna på sin sida. Mot Mexiko slapp av någon outgrundlig anledning Thiago Silva rött kort när han kapade Javier Hernandez i slutet. Domaren heter Cuneyt Cakir, kommer från Turkiet och gillar enligt Fifasofficiella information ridsport, simning och ping pong. Nu gav han Silva gult kort – när en hel värld (den objektiva delen) skrek ”reeedddd”. Minuterna senare fick den brasilianska mittbacken matchens bästa möjlighet när han nickade Neymars frispark från vänster. Nicken mirakelräddades av Mexikos målvakt Guillermo Ochoa från tre meters håll – matchens prestation! Men, alltså … Thiago Silva skulle i det läget ha varit utvisad. Lite av en miniskandal, alltså. Och brassarna fortsatte jaga VM-poäng genom fusk. Marcelo, vänsterbacken som gjorde självmål i premiären mot Kroatien, kastade sig strax efter handlöst i straffområdet och tittade vädjande mot Cuneyt Cakir. I den situationen visade Cakir mod och förmåga att stå emot publiktrycket. Ingen åtgärd. http://blogg.gp.se/balkander/2014/06/17/13735/ manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Juni 18, 2014 Dela Inlagd Juni 18, 2014 69ca43b5386146767219e561d80b8086 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd Juni 18, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Juni 18, 2014 Ja jävlar vilket tryck de va. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd Juni 18, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Juni 18, 2014 Det va en kopierad biljett och på något sätt kom den rättmätiga ägarn in när det var 15 minuter kvar på matchen. Volentärerna tyckte synd om mig så jag fick stanna kvar på en ståplats sista kvarten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Summergirl Inlagd Juni 18, 2014 Dela Inlagd Juni 18, 2014 Fan va gött att det äntligen drar igång. Hoppas att Brasilien tar hem det men Argentina e giftiga också. Tror Colombia kan bli en liten outsider trots Falcaos frånvaro. Jag drar dit på Måndag så hoppas att jag kan rapportera lite i denna tråden. Kul att vm är i gång...har varit många gånger i Brasilien och hoppas dom vinner. Håll Oss uppdaterade Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 18, 2014 Dela Inlagd Juni 18, 2014 69ca43b5386146767219e561d80b8086 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trident Inlagd Juni 18, 2014 Dela Inlagd Juni 18, 2014 Cahills mål Sådana mål får man fan ståfräs av. VÄRLDSKLASS! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 18, 2014 Dela Inlagd Juni 18, 2014 Passar dig så inte missilen blir upprörd Alla i denna tråden är ju inte nån liten fröken som börja gråta och ignorera medlemmar när dom skoja. Så fröken Kerstin, var nu en duktig kärring och ignorera denna tråden så vi slipper se dina urtråkiga oneliners. Finns nog bättre trådar där du kan jaga karma. Visst fan.. fröken kan ju inte läsa detta. Hahaha. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Juni 18, 2014 Dela Inlagd Juni 18, 2014 Säger bara Holland. Mål kan dom göra Inte det bästa försvar, men vad gör det, när dom stänker in mål.. Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 18, 2014 Dela Inlagd Juni 18, 2014 Hoppas Chile trycker till spanjorerna med. Kan ju hoppas att Casillas har kastanjetterna på fötterna idag med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu