Jump to content
IGNORERAD

VM i Brazil

Krögarn

Recommended Posts

Svt lyckas byta kanal tre gånger för att visa en VM-match. Och så klagar folk på kommersiell TV

Är det ett stort problem? Är väl värre när tv4-kommentatorerna ojar sig över att det är 32 C i Fortaleza och att det längtar till toa för där finns ac, så jävla pinsamt... 32 C, har de aldrig vart utanför... ja, vet inte var, Kusbölehelvetet (finns!!!).

Slapp sargen nu Trident och greppa ett stadigt tag om fjärrkontrollen så ska det nog lösa sig :)

Ändrades av Bibben

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

• Svar 799
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• B747

55

• Trident

55

• Bibben

42

• conservator

40

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Är det ett stort problem? Är väl värre när tv4-kommentatorerna ojar sig över att det är 32 C i Fortaleza och att det längtar till toa för där finns ac, så jävla pinsamt... 32 C, har de aldrig vart utanför... ja, vet inte var, Kusbölehelvetet (finns!!!).

Slapp sargen nu Trident och greppa ett stadigt tag om fjärrkontrollen så ska det nog lösa sig :)

Jag har inget problem med vare sig TV4 eller SVT. Är det ett spelavbrott stör inte reklam mig det minsta.

Men när TV4 bryter för reklam blir det ett jäkla liv och det SVT gör är inte bättre.

Dela på andra sajter

Jag lever men de e nättåjämt blev en redig fylla igår så idag ligger man å tycker synd om sig själv. Försökte få med ett par bilder med det verkar inte fungera just nu.

Dela på andra sajter

FRA-NIG enligt plan och nu en expeditionsaffär :-)

Every saint has a past and every sinner has a future.

Dela på andra sajter

Klart intressant inledning av Algeriet, Tyskarna skakade!!

Heja Algeriet. friskt vågat

/ENis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

conservator

Känns något märkligt men sitter och hejar på Algeriet fullt ut, klart bättre än Tyskarna just nu!

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Svt lyckas byta kanal tre gånger för att visa en VM-match. Och så klagar folk på kommersiell TV :ahh:

Skulle TV4 bolla mellan TV4 och TV4 sport skulle det vara kul att läsa kommentarerna i kvällspressen :D

Jag tycker inte det är så jobbigt att zappa över till en annan kanal. Men däremot så tycker jag att det är intressant att lyssna på analyserna i pauserna tycker det hör till fotbollen... Jag vill inte se meningslös skitreklam om tvättmedel och annan skit! 4:an är en skitkanal och kommer alltid vara alla sportevenemangs och sportälskares värsta mardröm när det visas på 4:an. Iaf enligt mig och många andra. Tror du är den första som jag hört säga att 4:an är likvärdig SvT.

4:an är som Cancer för oss sportälskare. :)

Tapatalked.

Dela på andra sajter

conservator

Klart imponerad av Algeriets press på bollhållare samt deras understöd, Tyskarna på väg ut!

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Klart imponerad av Algeriets press på bollhållare samt deras understöd, Tyskarna på väg ut!

Jag är förvånad minst sagt. Men kul att se att ens förutfattade meningar krossas. Trodde ärligt att Algeriet skulle bli kaninmat för korvätarna.
Dela på andra sajter

Katastrof for Tyskarna, finns det inga backar i hela riket som inte har ett eller tva traben, ynkligare backspel far man leta lange efter.

Har man bollen inom laget och letar passningsalternativ mellan en spelare pa vag framat och en som star still valjer man till 90% den som star still och det utnyttjar Algerena och det ar livsfarligt med sa osnabba spelare, tur dom har en extraback i Neuer!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Gött, även om det satt jävligt långt inne.

Every saint has a past and every sinner has a future.

Dela på andra sajter

Katastrof for Tyskarna, finns det inga backar i hela riket som inte har ett eller tva traben, ynkligare backspel far man leta lange efter.

Har man bollen inom laget och letar passningsalternativ mellan en spelare pa vag framat och en som star still valjer man till 90% den som star still och det utnyttjar Algerena och det ar livsfarligt med sa osnabba spelare, tur dom har en extraback i Neuer!

Tycker att det verkar som om hela tyska laget hade träben. Tur för dom att Algeriet inte orkade med förlängningen. Inte det Tyskland man är van att se, lite mer åt damfotboll fast bättre på att slå passningar.

Dela på andra sajter

Hatten av för Algeriet. Korvätarna mot grodätarna, kan bli riktigt bra.

Det är väl ingen matätningstävling heller!

Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Äsch, han bara sur för att hans kära spagettiätare åkte ur så tidigt :crazy:

Dela på andra sajter

Jo, det är det fanimig!!!

Korv/surkål mot grodlår, så är det bara, "Deal with it"!!! :)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Jo, det är det fanimig!!!

Korv/surkål mot grodlår, så är det bara, "Deal with it"!!! :)

Tar de förstärkning av surkål då blir det protest!

Dela på andra sajter

Ja, det såg ju inte alls bra ut för tyskarna idag...

Men så har det ju varit en plattmatch i varenda VM. Bra att det var mot Algeriet som faktiskt maximalt utnyttjade tyskarnas för dagen urdåliga form.

Men äsch, nu tar vi Frankrike, därefter Brasilien och sedan blir det Holland i finalen...Smackkkkk

//Singha711

Dela på andra sajter

4:an är som Cancer för oss sportälskare. :)

Är ju ingen som tvingar er att titta på cancerkanalen?

Jag tycker 4:an får oförtjänt kritik av de flesta. I detta VM tycker jag deras VM studio utklassar SVT. Bara det hur man kunde komma på tanken att släpa dit Hamren? Varför skall 2 av programledana stå framför vid ett annat bord?

Det negativa just nu med 4:an är nog Ekwall men han får ju inte så mycket tid läckre :)

Folk har helt enkelt blivit bortskämda, innan dessa kommersiella kanaler fanns fick man helt enkelt se det som SVT ville visa. Idag kan jag se precis alla matcher från de ligor jag vill i min TV.

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Äsch, han bara sur för att hans kära spagettiätare åkte ur så tidigt :crazy:

Kan du ge dig fan på! Din förbannade potatisätare! :)

Dela på andra sajter

kenneth073

Schweiz står emot riktigt bra.

Den tiden är förbi när dom stora nationerna kunde gå på halvfart och ändå vinna,finns inga dåliga lag i ett vm längre.

Dela på andra sajter

GreenValley

Schweiz står emot riktigt bra.

Den tiden är förbi när dom stora nationerna kunde gå på halvfart och ändå vinna,finns inga dåliga lag i ett vm längre.

Den tiden var förbi redan 2002 när Sverige gick vidare ur dödens grupp på Argentinas bekostnad.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...