Guest wUThai Inlagd Juni 29, 2014 Dela Inlagd Juni 29, 2014 Nåja, släpper detta nu och ser med spänning fram emot hur Colombia skall lyckas låsa upp ett frenetiskt kämpande Grekland där den berömda bussen förmodligen kommer att stå parkerad vid straffområdeslinjen? Eller rentav tom omställningspel av grekerna som ger en skräll? Förmodar att du inte såg Grekerna förra matchen? Dom spelade faktiskt riktigt bra fotboll förra matchen. Så vem vet... hoppas dom trycker till Cola Rica! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trident Inlagd Juni 29, 2014 Dela Inlagd Juni 29, 2014 Förmodar att du inte såg Grekerna förra matchen? Dom spelade faktiskt riktigt bra fotboll förra matchen. Så vem vet... hoppas dom trycker till Cola Rica! Det kommer inte hända. Celso Borges för fram sitt lag till seger. Skulle vara kul om han satte några baljor nu så värdet stiger på han Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 29, 2014 Dela Inlagd Juni 29, 2014 Nåja, släpper detta nu och ser med spänning fram emot hur Colombia skall lyckas låsa upp ett frenetiskt kämpande Grekland där den berömda bussen förmodligen kommer att stå parkerad vid straffområdeslinjen? Eller rentav tom omställningspel av grekerna som ger en skräll? Men om man skall snacka karma och Arjen Robben, då ligger han nog inte på plus iaf. Den matchen får du nog vänta på till kvartsfinalen isåfall Heja Costa Rica och trevlig kväll på dig gubben//Lp Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 29, 2014 Dela Inlagd Juni 29, 2014 Det kommer inte hända. Celso Borges för fram sitt lag till seger. Skulle vara kul om han satte några baljor nu så värdet stiger på han borges har väl bäst brytningsprocent av alla på vm ,aik får nog en bra slant för honom inom snar framtid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trident Inlagd Juni 29, 2014 Dela Inlagd Juni 29, 2014 borges har väl bäst brytningsprocent av alla på vm ,aik får nog en bra slant för honom inom snar framtid Nja, en mittfältare måste vara målfarlig om priset skall bli högt. Framför allt om spelaren spelar i Allsvenskan. Den ligan skrämmer ju inte folk precis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 29, 2014 Dela Inlagd Juni 29, 2014 Nja, en mittfältare måste vara målfarlig om priset skall bli högt. Framför allt om spelaren spelar i Allsvenskan. Den ligan skrämmer ju inte folk precis jo men nu visar han sig för världen och spelar vm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd Juni 29, 2014 Dela Inlagd Juni 29, 2014 (ändrad) Den matchen får du nog vänta på till kvartsfinalen isåfall Heja Costa Rica och trevlig kväll på dig gubben//Lp Inte lätt att hålla isär cola- och bananrepublikerna för en gammel man. Men det var ivf korrat innan du hann knacka ned ditt inlägg med pekfingrarna. Ha en trevlig kväll på dej själv LP. "En bra slant" för en svensk klubb är en spottstyver (30-50 millar) för lagen i de bästa europeiska ligorna. De har nog inte gnaget råd att rata. Ändrades Juni 29, 2014 av lenno Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trident Inlagd Juni 29, 2014 Dela Inlagd Juni 29, 2014 Inte lätt att hålla isär cola- och bananrepublikerna för en gammel man. Men det var ivf korrat innan du hann knacka ned ditt inlägg med pekfingrarna. Ha en trevlig kväll på dej själv LP. "En bra slant" för en svensk klubb är en spottstyver (30-50 millar) för lagen i de bästa europeiska ligorna. De har nog inte gnaget råd att rata. 30 Mille skulle inte vara helt fel Jag tror dock inte summorna blir så höga om han inte levererar mål i VM. Han var ju ytterst nära att sätta en suverän frispark senast Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 29, 2014 Dela Inlagd Juni 29, 2014 Lite of topic. Straffar hit filmningar dit dumma domslut hit bra domslut dit fel lag vinner rätt lag förlorar. även om jag gillar fotbollen så har blivit mycket fascinerad av kvinnan som givit fåfängan ett stort ansikte utåt, nämligen Johanna Fränden, hon byter ju för tusan glasögon, linser, make up och frisyr varenda dag. Men visst hon är ju rätt så snygg hur hon än gör med sitt utseende. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd Juni 29, 2014 Dela Inlagd Juni 29, 2014 Sportbladet: Robben ber om ursäkt Arjen Robben ramlade i straffområdet flertalet gånger i matchen mot Mexiko. Holländaren är sedan tidigare känd för att lägga sig lite väl enkelt i situationer och när Mexikos Marquez satte fram foten framför honom i straffområdet på tilläggstid valde Robben att förstärka situationen – och tilldömdes straff. Nu försvarar sig Robben – samt ber om ursäkt. – Jag måste be om ursäkt. Den sista var straff, men den i första halvlek var filmning. Jag skulle inte ha gjort det, säger han i nederlängsk tv enligt BeneFoot.Sara Bratell, redaktionen Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juni 29, 2014 Dela Inlagd Juni 29, 2014 Skönt att se att vissa spelare och lag som har lite jävla moral och spelar för sitt land!! Respekt Grekland!!http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/landslagsfotboll/vm2014/article19138676.ab Säger bara en sak, hur vore det om dessa jäkla Moussak ätande gnetspelare betalade tillbaka lite av statsskulden de har till resten av världen innan de anser sig vara berättigande till någon bonus vid vinst... Jag säger två saker, såg ni frisparken som Costa Cola fick efter 22 minuter? Domarn drar ett streck där Moussaka bönderna skulle stå bakom, nog f-n skulle den håriga greken ställa sig 10 cm framför strecket som domarn dragit, första gången jag ser det under detta VM, inte konstigt att det var en oärlig grek som stod för den bravaden... Go Costa Cola Go... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juni 29, 2014 Dela Inlagd Juni 29, 2014 Sportbladet: Robben ber om ursäkt Arjen Robben ramlade i straffområdet flertalet gånger i matchen mot Mexiko. Holländaren är sedan tidigare känd för att lägga sig lite väl enkelt i situationer och när Mexikos Marquez satte fram foten framför honom i straffområdet på tilläggstid valde Robben att förstärka situationen – och tilldömdes straff. Nu försvarar sig Robben – samt ber om ursäkt. – Jag måste be om ursäkt. Den sista var straff, men den i första halvlek var filmning. Jag skulle inte ha gjort det, säger han i nederlängsk tv enligt BeneFoot. Sara Bratell, redaktionen Hmm konstigt att det inte var tvärtom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 29, 2014 Dela Inlagd Juni 29, 2014 Säger bara en sak, hur vore det om dessa jäkla Moussak ätande gnetspelare betalade tillbaka lite av statsskulden de har till resten av världen innan de anser sig vara berättigande till någon bonus vid vinst... Jag säger två saker, såg ni frisparken som Costa Cola fick efter 22 minuter? Domarn drar ett streck där Moussaka bönderna skulle stå bakom, nog f-n skulle den håriga greken ställa sig 10 cm framför strecket som domarn dragit, första gången jag ser det under detta VM, inte konstigt att det var en oärlig grek som stod för den bravaden... Go Costa Cola Go... Efter den första halvleken så borde inget av lagen gå vidare. Nej, ge den platsen till Mexico! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 29, 2014 Dela Inlagd Juni 29, 2014 Dom ger iaf inte upp grekerna! Känns som grekerna ta hem detta nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd Juni 29, 2014 Dela Inlagd Juni 29, 2014 Tja, det var ju roligt för dom här gamla gulliga grekiska farbröderna. Men knappast för någon annan, väl? Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd Juni 29, 2014 Dela Inlagd Juni 29, 2014 Kalinita Greeze. Sörjd och saknade av ingen? Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Juni 29, 2014 Dela Inlagd Juni 29, 2014 Säger bara en sak, hur vore det om dessa jäkla Moussak ätande gnetspelare betalade tillbaka lite av statsskulden de har till resten av världen innan de anser sig vara berättigande till någon bonus vid vinst... Jag säger två saker, såg ni frisparken som Costa Cola fick efter 22 minuter? Domarn drar ett streck där Moussaka bönderna skulle stå bakom, nog f-n skulle den håriga greken ställa sig 10 cm framför strecket som domarn dragit, första gången jag ser det under detta VM, inte konstigt att det var en oärlig grek som stod för den bravaden... Go Costa Cola Go... Regnade hela veckan på din Kretasemester Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 Regnade hela veckan på din Kretasemester Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trident Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 Costa Rica och Celso ångar på. Den Spanska TV kanalen Esports3 har tagit ut en V dröm 11:a och där är Celso med http://www.dn.se/sport/fotbolls-vm/celso-borges-i-dromelva/ Målvakt: Claudio Bravo, Chile Försvarare: Serge Aurier, Elfenbenskusten Vincent Komany, Belgien Diego Godín, Uruguay Daley Blind, Holland Mittfältare: Hectro Herrera, Mexiko Celso Borges, Costa Rica Leo Messi. Argentina James Rodriguez, Colombia Neymar, Brasilien Anfallare: Thomas Müller, Tyskland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 (ändrad) Då kör vi igen. Frankrike bör väl gneta till sig en knapp seger iaf. Undrar om Hamnoi är på plats i Fortaleza ännu? Ändrades Juni 30, 2014 av lenno Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 Sen vill man gärna se ett livstecken från Krögarn snart! En svensk 35- åring hittad död på ett vandrarhem i en favela som är känd för sina vilda fester, ger mig lite ängsliga vibbar. Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 Sen vill man gärna se ett livstecken från Krögarn snart! En svensk 35- åring hittad död på ett vandrarhem i en favela som är känd för sina vilda fester, ger mig lite ängsliga vibbar. Det var i Rio och han är uppe i Fortaleza Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 Sen vill man gärna se ett livstecken från Krögarn snart! En svensk 35- åring hittad död på ett vandrarhem i en favela som är känd för sina vilda fester, ger mig lite ängsliga vibbar. Han ska inte till Rio, är "bara" i Salvador och Fortaleza, men tänkte samma som du, men vi kan slappna av. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 Varje gång Mathieu Valbuena får bollen så tänker jag på "Fångarna på fortet" och Gunde Svans "skynda skynda..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trident Inlagd Juni 30, 2014 Dela Inlagd Juni 30, 2014 Varför får 4:an visa några sportevenemang överhuvudtaget? Kan ingen släcka denna skitkanal? Inte ens bra kommentatorer har idi*terna fixat? Vad fan är det för jävla sömnpiller till kommentatorer? Jämn match i övrigt... Mexarna är riktigt bra! Men Holland måste ta detta! Viva la Europa! Svt lyckas byta kanal tre gånger för att visa en VM-match. Och så klagar folk på kommersiell TV Skulle TV4 bolla mellan TV4 och TV4 sport skulle det vara kul att läsa kommentarerna i kvällspressen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu