omarama Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 För mycket gnäll om filmningar här nu,ett sött litet svanhopp vid minsta touch är ju själva essensen av fotboll så kan man inte njuta av det så är det väl bara att byta kanal. Stanley cup finalen pågår ju fortfarande för er som vill män med lite stake sporta And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chryzaliz Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 Jag blir så jäkla tokförbannad av att se dessa "filmstjärnor". Vad hände med ärlighet och god sportsmannanda? ? Rivaldos fejk kommer ju att gå till världshistorien men man undrar ju om det finns ngn som helst moral kvar? ? För mycket pengar inblandade kanske? Jag säger att de skall stängas av i efterhand på samma premisser som doping. Dessa primadonnor, kanske skulle testa på handboll istället för där är det ta mig fan inget gnäll på detta sättet.. De som får sig en smäll där och ligger kvar på planen av smärta, har verkligen fått sig en ordentlig smäll.. Ser fram emot Partille Cup, där spelet är ärligt och rättvist.. Precis vad jag sa vid middagsbordet i dag när vi laddade inför SPA-HOL. Handboll gör ont på riktigt och skulle nå'n få för sig att filma så skulle det kosta så mycket smärta i kroppen i fortsättningen att han aldrig skulle göra om det. https://www.facebook...erPattayaUnited http://int.soccerway...-season/r30292/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chryzaliz Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 I övrigt så var det en njutning att se van Persies och Robbens show mot Spanien. Hade Spanien fått 2-0 precis innan van Persies underbara språngnick så hade nog matchen varit avgjord till deras fördel. Nu fick Holland luft under vingarna och kunde metodiskt pulverisera Spanien, framförallt genom den för evigt unge Arjen Robben som än idag springer sönder vilket försvar som helst. https://www.facebook...erPattayaUnited http://int.soccerway...-season/r30292/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trident Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 Precis vad jag sa vid middagsbordet i dag när vi laddade inför SPA-HOL. Handboll gör ont på riktigt och skulle nå'n få för sig att filma så skulle det kosta så mycket smärta i kroppen i fortsättningen att han aldrig skulle göra om det. Vad har smärta med detta att göra? Är det mer sport för att det gör ont? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrco Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 Vad har smärta med detta att göra? Är det mer sport för att det gör ont? Nej, men man är en större sportsman när man inte filmar. Fotbollen har tyvärr utvecklats åt fel håll senaste 20 åren och fått fler "kärringar" i lagen. All respekt till handbollen, där tar man en smäll utan att gnälla eller filma. // mrco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 Italienarna är värst... Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 14, 2014 Dela Inlagd Juni 14, 2014 (ändrad) Vad har smärta med detta att göra? Är det mer sport för att det gör ont? Ja, defintivt, handboll och hockey tex är ärliga sporter utan mycket filmstjärnor och keramiktomtar! Ändrades Juni 14, 2014 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trident Inlagd Juni 14, 2014 Dela Inlagd Juni 14, 2014 Ja, defintivt, handboll och hockey tex är ärliga sporter utan mycket filmstjärnor och keramiktomtar! Nu var det ju smärtan jag ifrågasatte och inte ärlighet. Skulle smärta bli en värdemätare för om det är en riktig sport blir det bara en sport kvar. MMA Jag håller med om att det filmas. Men har väldigt svårt att associera en "riktig" sport med smärta. Jag tror dock att det alltid har sett ut på detta viset. Skillnaden nu mot då är bättre teknik från många vinklar som gör att man kan se hur jäkla fel det är. I Sverige har vi många som filmar också i Allsvenskan. Jag började gå på fotboll live 1983 och har sedan dess mer eller mindre sett varje hemmamatch som AIK spelat. Ett antal bortamatcher varje säsong blir det också. Även 1983 såg publiken att någon filmat men då kanske det inte ens fanns en kamera på matchen. Fanns det en kamera så var det garanterat inte från olika vinklar som idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 14, 2014 Dela Inlagd Juni 14, 2014 Nu var det ju smärtan jag ifrågasatte och inte ärlighet. Skulle smärta bli en värdemätare för om det är en riktig sport blir det bara en sport kvar. MMA, ja men frågan om en femmil på skidor är mer smärta? Jo men. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Juni 14, 2014 Dela Inlagd Juni 14, 2014 Sitter o kollar på Colombia-Grekland .....fotbollspelare,,,,finns det nån annan sport där man kan få så ont......jävla skådisar...ingen frispark så är dom hur friska som helst...fy f-n. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 14, 2014 Dela Inlagd Juni 14, 2014 2-1 till Costa Rica! Det resultatet känner jag igen, jag såg matchen live på arenan i Genoa 1990! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 14, 2014 Dela Inlagd Juni 14, 2014 Säg vad man vill... men fan vilken bra start på VM. Mycket bra matcher med många mål! Och nu laddar man för fullt för Italien - England. Forza Azzurri! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 14, 2014 Dela Inlagd Juni 14, 2014 Säg vad man vill... men fan vilken bra start på VM. Mycket bra matcher med många mål! Och nu laddar man för fullt för Italien - England. Forza Azzurri! Bettat English, Rooney scårar, Hodgson råkkar... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 14, 2014 Dela Inlagd Juni 14, 2014 Bettat English, Rooney scårar, Hodgson råkkar... bortkastade pengar gubben. ungefär lika stor chans som att du har en Åbro i kylen som att England vinner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 14, 2014 Dela Inlagd Juni 14, 2014 bortkastade pengar gubben. ungefär lika stor chans som att du har en Åbro i kylen som att England vinner. Jag har en längst in som ingen vill ha och som jag inte vill ta i... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 14, 2014 Dela Inlagd Juni 14, 2014 Mmmm Anna Brolin, skall du inte byta position på dina ben snart "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 15, 2014 Dela Inlagd Juni 15, 2014 Vilken underbar seger!! Den kylan och lugnet Italien visar är jävligt nervfrestande! Men satan vad bra dom är! Ännu en match med mycket mål! Me like! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 15, 2014 Dela Inlagd Juni 15, 2014 Skönt att se truten igentäppt på limedrickarna redan från början, som vanligt var de ju nästan världsmästare före första matchen! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 15, 2014 Dela Inlagd Juni 15, 2014 "The England team visited an orphanage in Brazil today "it's heartbreaking to see their sad little faces with no hope," said Jose, age 6." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd Juni 15, 2014 Dela Inlagd Juni 15, 2014 Borges visade vägen i costa rica,, nu så hållet vi tummarna att jerry Bengtson visar vägen för Honduras.. # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd Juni 16, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Juni 16, 2014 Fan va gött då e man på väg. Sitter i Lissabon nu och tar en GT i loungen. En snubbe i götet hade lagt ut biljetter till BRA-MEX som spelas på tisdag. Mailade ett skambud i veckan men det tog han inte. Ringde igår då va dom sålda. Men så messade han när jag somnat att dom fanns kvar. Ringde han 04.30 imorse men inget svar. Jävla skit. Hade fan velat sett den matchen. Jaja nu blir det på beachen istället. Funkar nog det oxå. Hej så länge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 16, 2014 Dela Inlagd Juni 16, 2014 Fan va gött då e man på väg. Sitter i Lissabon nu och tar en GT i loungen. En snubbe i götet hade lagt ut biljetter till BRA-MEX som spelas på tisdag. Mailade ett skambud i veckan men det tog han inte. Ringde igår då va dom sålda. Men så messade han när jag somnat att dom fanns kvar. Ringde han 04.30 imorse men inget svar. Jävla skit. Hade fan velat sett den matchen. Jaja nu blir det på beachen istället. Funkar nog det oxå. Hej så länge. Ha det gott Krögarn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juni 16, 2014 Dela Inlagd Juni 16, 2014 I dag ar det dax for Tyskland-Portugalien, Lagmaskinen mot Ronaldo. Det ser lite oroande ut for Tyskarna om man laser truppens backinnehall, inga sprinters direkt, manga fran Dortmund som slappte in alldeles for manga mal. Jag gillar det "nya" Tyska spelet dar man spelar en anfallsinriktad fotbvoll, men hem ser det som sagt lite oroligt ut! Ska i alla fall ta pa mig matchtrojan nu nar inte Sverige finns med! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd Juni 16, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Juni 16, 2014 Får testa lägga en bild. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 16, 2014 Dela Inlagd Juni 16, 2014 Får testa lägga en bild. En märklig GT “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu