svampen Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 Kvällen blir nog bra Spanien-Holland! Bara vi slipper Suchidomare!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 Ja det var verkligen en besk inledning på VM pinsamt att domarna ska få avgöra en match så tydligt, oavgjort hade varit rättvist inget annat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 Att Brasilien e korrupt o FIFA med märktes tydligt Men Kro.. gjorde inte något mål det gjorde brassarna Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 Thailand verkar ha en bra trupp Skulle helt klart tänka mig att bli lagets massör Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 Visst var inte straffen korrekt , men det är nog något man får se mera av . Snart kommer Italien och Portugal , konstigt att så vältränade män blir besegrade av vindpustar och annat . Man skulle tro att de var starkare än så . Kan tänka mig att alla kände en enorm press och nervositet igår under matchen , men det är synd om Krotatien som kämpade väl och jag hoppas att de tar sig vidare . De hade enormt svårt att göra mål under 90 min , så jag tror att Brasilien hade vunnit ändå . Var väldigt imponerad av Oscar som jobbade hårt . Jag håller på Brasilien i detta mästerskap och jag hoppas att det kommer att ge detta landet något gott . Väntar på att få se Belgien som alla expert säger att det kommer att vara den stora överraskningen . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 Kan bara hålla med, straffen var inte 100% korrekt, men va f-n hur lätt är det att få till allt 100% i dålig vinkel för domarn etc, tycker annars den japanska domarn skötte sig bra och Brasilien hade vunnit i vilket fall som helst, finalen blir Brasilien mot Argentina, andra favoriter för mig är Holland, Belgien, Colombia, England... In med lite bilder så fort du kan Krögarn bob Nu var det ju inte bara straffen. Kroatien fick ju ett mål bortdömt med. Nej, den domaren var under all kritik enligt mig iaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 (ändrad) Nu var det ju inte bara straffen. Kroatien fick ju ett mål bortdömt med. Nej, den domaren var under all kritik enligt mig iaf. En domare i ett VM anses vara sa pass bra att han har forstand nog att ta hjalp av linjedomarna i kluriga situationer samt stark nog att inte gora det om han uppfattar situationen olikt linjedomaren, Vi kan ju leka med tanken att det bortdomda malets scenarie hade varit at andra hallet, hade det domts bort da? Hypotetiskt naturligtvis, men jag tror inte det! For domarens framtid vagar jag inte sia, men jag skulle bli forvanad om han far fler uppdrag i detta VM, i alla fall hoppas jag att han tar semester pa Copacabana, dar ar det helt OK att det Brasilianska inslagen lagger sig frivilligt, da har ju inte hela resan blivit forstord! Ändrades Juni 13, 2014 av Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chryzaliz Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 Nu skall vi vara lite positiva trots allt. Svaga domare får vi nog se en hel del av i grundspelet innan de sållas bort. Matchens två bästa spelare var enligt mig, Luka Modric som jobbade kopiöst och hittade vägar ur de mest trängda situationer. Synd bara att han inte provade på några skott då han är en ypperlig avslutare. Brasiliens Oscar gjorde det mesta rätt och det var ingen tillfällighet att han punkterade matchen med ett till synes enkelt mål. Ett plus till Neymar som höll sig på fötterna och inte sprang omkring och ramlade hela tiden. https://www.facebook...erPattayaUnited http://int.soccerway...-season/r30292/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 Baa, on 13 Jun 2014 - 12:14, said: Feg javla domare, skitstraff ar inte tillrackligt, den dar javla skadisen skulle haft gult kort for filmning! For ovrigt va nog Brasilien liiite battre, men Kroaterna fortjanar all respekt, hoppas dom orkar komma igen, men det kan bli jobbigt nar man torskar pa detta satt! Observera att detta är i Brasilien. http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&cad=rja&uact=8&ved=0CEAQFjAE&url=http%3A%2F%2Fwww.npr.org%2Fblogs%2Fthetwo-way%2F2013%2F07%2F07%2F199718617%2Fmob-brutally-kills-soccer-referee-after-player-is-stabbed-and-killed&ei=2sKaU_WaI4r18QX0ioKoCg&usg=AFQjCNED9Llhyzy9GDcbPW-VcLigCMupcg&bvm=bv.68911936,d.dGc http://www.liveleak.com/view?i=ab6_1372968263 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 Nu får väl Fifa se över domarinsatser Mexicos .mål bortdömda? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 Ja, in med Martin Hansson så det blir ordning på torpet... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 (ändrad) Brasilianarna förstör fotbollen tillsammans med sydeuropéerna, HATAR verkligen filmningar, lägsta formen av fusk. Vuxna män faller som furor och rullar i gräset med dödsångest när dom petas på... Nä den vackra sporten är inte så vacker längre. https://www.youtube.com/watch?v=SVEX9S9D8qc Visst målvakten är fredad men liiiite kamp måste det få vara. https://www.youtube.com/watch?v=TKSND77hEfs Fjollboll. Och en klassiker. Ähhh försöker komma på namnet på brassen som fick bollen på knät bara för att simulera brutet näsben och outhärdlig smärta.. EDIT: Fanks Ben! Nåja Brasilien hade nog vunnit iallafall men grym kudos till Kroaterna! Ändrades Juni 13, 2014 av Wwax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 Ähhh försöker komma på namnet på brassen som fick bollen på knät bara för att simulera brutet näsben och outhärdlig smärta.. Rivaldo... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 Undrar om domaren blåst straff om han fått se 18 repriser innan han blåste straff BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 Jag blir så jäkla tokförbannad av att se dessa "filmstjärnor".... Vad hände med ärlighet och god sportsmannanda?? Rivaldos fejk kommer ju att gå till världshistorien men man undrar ju om det finns ngn som helst moral kvar?? För mycket pengar inblandade kanske? Jag säger att de skall stängas av i efterhand på samma premisser som doping.... Dessa primadonnor, kanske skulle testa på handboll istället för där är det ta mig fan inget gnäll på detta sättet.. De som får sig en smäll där och ligger kvar på planen av smärta, har verkligen fått sig en ordentlig smäll.. Ser fram emot Partille Cup, där spelet är ärligt och rättvist.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 Hup hup Holland! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 Jag blir så jäkla tokförbannad av att se dessa "filmstjärnor".... Vad hände med ärlighet och god sportsmannanda? ? Rivaldos fejk kommer ju att gå till världshistorien men man undrar ju om det finns ngn som helst moral kvar? ? För mycket pengar inblandade kanske? Jag säger att de skall stängas av i efterhand på samma premisser som doping. Dessa primadonnor, kanske skulle testa på handboll istället för där är det ta mig fan inget gnäll på detta sättet.. De som får sig en smäll där och ligger kvar på planen av smärta, har verkligen fått sig en ordentlig smäll.. Ser fram emot Partille Cup, där spelet är ärligt och rättvist.. Jaa, och det finns ju en go gubbe vid namn Glenn Strömberg som kan sälla sig till gruppen "filmstjärnor" , vem minns inte när han föll som en fura i straffområdet mot Tjeckoslovakien utan att någon rörde honom . BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 (ändrad) Jaa, och det finns ju en go gubbe vid namn Glenn Strömberg som kan sälla sig till gruppen "filmstjärnor" , vem minns inte när han föll som en fura i straffområdet mot Tjeckoslovakien utan att någon rörde honom . Touché... Visserligen inte så uppenbart fult som Rivaldo men ändå och han spelade ju inte i blåvitt då men det är ju ingen ursäkt egentligen.... Får dock tacka dig för inspirationen, för jag letade upp dessa gamla klipp från den tiden då landslaget i stort sett bara bestod av spelare från blåvitt eller ex-spelare.... En fantastisk tid för oss som tyvärr är svunnen.. Trevlig helg... Ändrades Juni 13, 2014 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 Det är lagligt att köpa sex i Brasilien, men det vill man ju givetvis inte att det skall gälla för svenska män, att det är omoraliskt kan man ju diskutera,men fan va vi är duktiga i sverige, svenska lagar och regler borde fan gälla i hela världen, så fint och obekymmersamt allt hade varit då. Kravet under fotbolls-VM: "Förbjud svenskars utnyttjande av kvinnor" http://tv.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/samhalle-och-politik/partiprogrammet/article44799.ab Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 Spanien lider lite av det som jag tror Tyskland kommer att fa svart med, mittbackarna ar for osnabba, dom tappar position och da smaller det! Men for all del, det ar kul med mal! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 Det är lagligt att köpa sex i Brasilien, men det vill man ju givetvis inte att det skall gälla för svenska män, att det är omoraliskt kan man ju diskutera,men fan va vi är duktiga i sverige, svenska lagar och regler borde fan gälla i hela världen, så fint och obekymmersamt allt hade varit då. Kravet under fotbolls-VM: "Förbjud svenskars utnyttjande av kvinnor" http://tv.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/samhalle-och-politik/partiprogrammet/article44799.ab Fan, du glömde nämna nåt om muslimer och zigenare ju? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 :blink: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 Fan, du glömde nämna nåt om muslimer och zigenare ju? Ja jävlar, vilken jävla tabbe, tur att du påminde mig så jag kan rätta till fadäsen Sex utanför äktenskapet samt prostitution är förbjudet inom islam, men det finns det något som heter mut'a, vilket innebär att man ingår i ett "tidsbegränsat äktenskap" och därmed kringgår lagar och regler, fiffigt va, att tjejen många gånger inte ens har kommit upp i tonåren verkar inte ha någon större betydelse. Zigenares sexliv vet jag inte så mycket om, förutom att dom gärna håller det inom släkten, att blanda in utomstående i sådana intima lekar verkar inte vara någon hög prioritering. Nöjd? Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 Det är lagligt att köpa sex i Brasilien, men det vill man ju givetvis inte att det skall gälla för svenska män, att det är omoraliskt kan man ju diskutera,men fan va vi är duktiga i sverige, svenska lagar och regler borde fan gälla i hela världen, så fint och obekymmersamt allt hade varit då. Kravet under fotbolls-VM: "Förbjud svenskars utnyttjande av kvinnor" http://tv.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/samhalle-och-politik/partiprogrammet/article44799.ab Exactemente. Det är en karls förbannade rättighet att köpa lite fetta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 Exactemente. Det är en karls förbannade rättighet att köpa lite fetta Nja, jag är kluven i frågan, men om båda samtycker, varför inte? Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu