Jump to content
IGNORERAD

VM i Brazil


Krögarn

Recommended Posts

  • Svar 799
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • B747

    55

  • Trident

    55

  • Bibben

    42

  • conservator

    40

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Japp.ARGENTINA vinner. :thumbsup:

Vore en förlust för fotbollen!

Maken till fegspel har man inte sett sedan 1990 år final då Argentina försökte samma taktik med Maradonna på plan??????

GG.

Link to comment
Dela på andra sajter

Messi ar battre an Muller,Shwienstiger och Klose tillsammans, men han ar fortfarande bara en, maste ha fler kreativa spelare som kan gpra nagot, da vinner Messi, f=lat Argentina!

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Argentina gör en jäkligt bra första halvlek. Man borde dock gjort mål. Att inte ens få ett friläge på målet är bara för uselt i en VM-final

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

Vilken jävla skitmatch!

Se det positivt det ser ut som du får 30 min extra chans att dricka öl och se på vm fotboll samtidigt, dröjer 4 år tills nästa chans!

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley

Sådärja!

 

Oddset Match/Spelstopp Speltyp Spelalternativ Odds Resultat: A. Tyskland-Argentina
13 juli 2014 kl. 20:59 Över / Under Under 1,5 mål 2.70 Resultat ej fastställt
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Se det positivt det ser ut som du får 30 min extra chans att dricka öl och se på vm fotboll samtidigt, dröjer 4 år tills nästa chans!

Hehe. Ja, så kan man ju också se det. Men jag föredra en välspelad final avgjord under 90 minuter.

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

Hehe. Ja, så kan man ju också se det. Men jag föredra en välspelad final avgjord under 90 minuter.

Helt klart men nu har vi sett 90 skitminuter och har 30 fina framför oss!

Link to comment
Dela på andra sajter

Så jäkla skönt en seger för fotbollen, sen ser man lipande argentinska spelare som inte ens försökt att bjuda upp till fotboll mer än de sista 5 minuterna efter tyskarnas mål, de är ju fan patetiska.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Fan vad skönt! Bästa laget i VM vann. Välförtjänt och rättvist att Tyskland tog hem det!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad skönt! Bästa laget i VM vann. Välförtjänt och rättvist att Tyskland tog hem det!

Nu skulle du vart i Tyskland! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Nu skulle du vart i Tyskland! 

Ja, fy fan vilken fest det måste vara där nu! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis till Tyskland. Bästa laget vann och Argentina var väl förtjänta av att ta silver. Jag tyckte det var en vansinnigt välspelad och spännande final. Argentina spelade lika bra som jag hade hoppats och gjorde sin bästa match under hela VM.

 

Messi var lika frånvarande som i vanligt. Går omkring på mittplanen med händerna i fickorna och bara väntar. Driver inte på sina medspelare eller visar något engagemang överhuvudtaget. Någon Maradona är han inte och kommer heller aldrig att bli, spelar ingen roll hur många mål han gör - han är ingen ledare.

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

Grattis till Tyskland. Bästa laget vann och Argentina var väl förtjänta av att ta silver. Jag tyckte det var en vansinnigt välspelad och spännande final. Argentina spelade lika bra som jag hade hoppats och gjorde sin bästa match under hela VM.

 

Messi var lika frånvarande som i vanligt. Går omkring på mittplanen med händerna i fickorna och bara väntar. Driver inte på sina medspelare eller visar något engagemang överhuvudtaget. Någon Maradona är han inte och kommer heller aldrig att bli, spelar ingen roll hur många mål han gör - han är ingen ledare.

Messi skapade trots allt en del på egen hand och är ju en makalöst duktig fotbollsspelare som saknar motstycke i dagens fotboll, det han har gjort genom åren ger honom en plats ibland de tre giganterna Pelé,Maradona och han själv!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, fy fan vilken fest det måste vara där nu! :)

 

Så här såg det ut i Berlin under matchen mot Portugal... du har rätt man skulle varit där ikväll!

 

450710610-germany-fans-celebrate-during-

Ändrades av nitramj77
Link to comment
Dela på andra sajter

Du får bju på Gevalia med dessa instruktioner:

9264635-origpic-186c5a.jpg

I götet kör vi sockerbit istället för mynt.
Link to comment
Dela på andra sajter

Summa summarum.Tyskarna var stabila och spelade mycket fin fotboll och vann med all rätt.

 

Det är bara det att mitt hjärta har alltid klappat för Argentina.Det är bara att lyfta på hatten för det Tyska Manschaft. :14:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skönt att det är över så vi får börja se lite sköna ligamatcher igen

 

 

http://youtu.be/bVAJWdeQMXs

 

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...