Jump to content
IGNORERAD

Korruption


Kabbanoss

Recommended Posts

Jag sitter i baksätet.

Det, mein freunde, ar ingen garanti for att du skall anses oskyldig, jag ansags skyldig till en olycka da jag satt hemma o kollade TV, min dam hade namligen lanat ut varan bil till grannens 16 ariga dotter som krockade med en moppe (ingen svar olycka) och eftersom jag agde bilen ansags jag betalningsansvarig!  TIT!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 51
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Khun Ken

    9

  • Tallviking

    6

  • janne_h

    5

  • Baa

    4

Mest aktiva i denna tråd

Och exakt just i detta ogonblick kom hustrun och beklagade sig over skolan, den ska vara stangd veckan ut p.g.av smittorisk.

Det tycker jag va jakligt bra, det tycker hon med, men inte att lararna aker till en resort och dricker Whiskey, har Karaokesamkvam och slosar skolpengar pa sig sjalva.(Hur hon nu vet det)

Ryktet sager att ungefar 50% av budgeten gar till lararaktiviteter under skolaret, ar det sant forstar jag mer av kvalitetsbristen i sjalva skolarbetet.

OBS dessa 50% inkluderar INTE lonerna! Om det nu ar sant, rykten ar rykten, men i sammanhanget kanns den gamla "ingen rok utan eld" som ganska aktuell!

Detta ar val i o for sig ingen direkt korruption, men hamnar val forhoppningsvis pa samma bord hos de som skall stavja korruptionen!

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...