korsholm Inlagd Maj 27, 2014 Dela Inlagd Maj 27, 2014 Jag satte in pengar på mitt konto förra veckan på en nordea maskin. Och där stod 40 000:- / 30 dagars period. Inget om 10 000/vecka. Med vänlig hälsning. Lars Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 27, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Maj 27, 2014 Jag satte in pengar på mitt konto förra veckan på en nordea maskin. Och där stod 40 000:- / 30 dagars period. Inget om 10 000/vecka. Med vänlig hälsning. Lars Var någon stans? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd Maj 27, 2014 Dela Inlagd Maj 27, 2014 Swedbank för 3 timmar sedan Max 7500 Sek Uselt fungerande atumat Har man gamla pengar eller läger 500 hundringen upp å ner " Ej godkända sedlar" Men är dom spritt nya funkar den bra Nordea Dragarbrun Uppsala hrar bara mynt apparat också dåligt För övrigt Uppsalas enda Nordea med kontanter Sverige har världens sämsta banker Utom Handelsbanken som hanterar cash överallt Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrco Inlagd Maj 27, 2014 Dela Inlagd Maj 27, 2014 SEB har en gräns på 40 000:- per 30-dagarsperiod (du kan alltså sätta in 40 000:- på en gång). I varje fall på deras kontor i Solna Centrum (jag förmodar att det är samma regler på alla kontor). // mrco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd Maj 27, 2014 Dela Inlagd Maj 27, 2014 1995 när jag var i LOS så gick det att sätta in pengar i ATM På den tiden låg de i en telefonatomat liknade glasbur Prövade aldrig tyvärr Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 27, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Maj 27, 2014 Idag låg ALLA bankomater nere i Sthlm.men Forex på gallerian är ett bra ställe. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Maj 27, 2014 Dela Inlagd Maj 27, 2014 Idag låg ALLA bankomater nere i Sthlm.men Forex på gallerian är ett bra ställe. "Samtliga bankomater i hela landet var ur funktion i en dryg timme vid lunchtid på tisdagen. Uttagsautomaterna är nu åter igång. Vi hade ett centralt fel i vår it-miljö som gjorde att automaterna stannade ungefär vid klockan 12.10 och stod still i en dryg timme", säger Johan Nilsson, kundchef på Bankomat AB, till di.se." http://www.di.se/artiklar/2014/5/27/sveriges-bankomater-utslagna/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Maj 27, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Maj 27, 2014 "Samtliga bankomater i hela landet var ur funktion i en dryg timme vid lunchtid på tisdagen. Uttagsautomaterna är nu åter igång. Vi hade ett centralt fel i vår it-miljö som gjorde att automaterna stannade ungefär vid klockan 12.10 och stod still i en dryg timme", säger Johan Nilsson, kundchef på Bankomat AB, till di.se." http://www.di.se/artiklar/2014/5/27/sveriges-bankomater-utslagna/ Märkte nog fan det, den halvtimmen skenade jag nog typ 5km.. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korsholm Inlagd Maj 27, 2014 Dela Inlagd Maj 27, 2014 Var någon stans? Landskronavägen i Helsingborg. Med vänlig hälsning.Lars Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 27, 2014 Dela Inlagd Maj 27, 2014 Rumänska bank kort e bäst, bara å ta ut så mycket man hinner! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 3, 2014 Dela Inlagd Juni 3, 2014 Insättningsautomater träffar man väl på Malmskillnadsgatan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Juni 3, 2014 Dela Inlagd Juni 3, 2014 Nej, det är påsättningsmaskiner Mvh BBJ ;-) Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu