Jump to content
IGNORERAD

Thaikvinna gör reklam för SD i Radio!

Tommy

Recommended Posts

kycklingen

En ekonomisk skillnad är att kommer en invandrare från Thailand hit så får barnen bidrag.

Kommer en somalisk flyktingfamilj till Sverige så skall hela familjen försörjas med skattemedel.

MVH

Nutteman

Iof men skattebetalarna får ändå vara med att betala för underhållsstödet som dom som tar hit sina bonusbarn får nytta av.

Dela på andra sajter

• Svar 492
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Bananen

74

• flor

30

• Nisse Hult

24

• AnTove

21

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Iof men skattebetalarna får ändå vara med att betala för underhållsstödet som dom som tar hit sina bonusbarn får nytta av.

Vilket inte borde hända , tar man hit en fix färdig familj så öppna egna lädret.

Finns det inget där så gör annorlunda.

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Dela på andra sajter

Hmm, blir lite konfunderad, inga som helst negativa inlägg angående mina påståenden, är det bara sverigedemokrater på mpr eller?

Den som bor i sverige skall åta sig fullt ansvar angående försörjning under 5 år samt betala en fast summa till staten för svensk undervisning samt för andra kostnader.

Åldersbegränsning på båda parter, mao ensamkommande "barn" kan inte traggla in tjocka feta släkten.

Den som bor i sverige får inte ha gått på socialbidrag det senaste året innan ansökan görs.

Den som bor i sverige får inte vara dömd för våld/hot mot en sambo dom senaste 10 åren.

Både "svensken" och den ansökande skall skriva under papper på att man efter bästa förmåga skall deltaga i det svenska samhallslivet och följa svenska regler och lagar.

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Dela på andra sajter

kycklingen

Att sova middag?

Att du tycker att oordning är mer ok än ordning är upp till dig.

Dela på andra sajter

Nisse Hult

Att du tycker att oordning är mer ok än ordning är upp till dig.

Ursäkta men jag hänger inte med dig nu.  :_russian:

Dela på andra sajter

kycklingen

Ursäkta men jag hänger inte med dig nu.  :_russian:

Om du inte hänger med då undrar jag varför du citerade mitt inlägg innan där jag undrade "är det krig"?

Dela på andra sajter

Guest Fredman

Ja, det verkar vara så.

Nog för att sd har ett brett partiprogram precis som alla andra partier har, deras 3 viktigaste frågor är dock invandring, brottslighet samt äldreomsorg, men varför går du och tror att bara för att man röstar på Sd så är det invandringsfrågan som ensidigt har styrt ens val, kan det verkligen inte vara mer faktorer inblandade?

Inte jag heller, man får ju titta på helheten och prioritera därefter, det gör nog alla som röstar, tror du inte det?

Nja, SD är garanterat för mesiga för dessa hardcorenazizter, det är garanterat svenskarnas parti som är deras tillhåll. :y13:

Ibland skriver du att du inte har så mycket koll på SD och ibland skriver du som om du skulle ha betalt av dem för att försvara dem i allt.

Jag tror nog mest på det inlägget där du skrev att det kändes som du rökt på. Trevlig tripp och se till att landa mjukt... :)

Dela på andra sajter

och då passar det väl dåligt med SD inställning att ta hit barn som skall erhålla barnbidrag och fri skolgång även om dom kommer från Thailand.

Och varför gör det det??

Med respekt för att jag missuppfattat dig?

Men så länge svenskar inte gökar tillräckligt utan preventivmedel. Så föds för lite barn i Sverige. Och kontentan blir att vi får mindre inkomster till pension bland annat.

Invandrarbarn gör således ett tillskott till detta.

Rätta mig gärna om jag har fel? Då jag gärna är klokare i morgon än i dag.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Dela på andra sajter

kycklingen

Och varför gör det det??

Men så länge svenskar inte gökar tillräckligt utan preventivmedel. Så föds för lite barn i Sverige. Och kontentan blir att vi får mindre inkomster till pension bland annat.

Då är det ju bara positivt att det kommer storfamiljer från ex Somalia.

Dela på andra sajter

Ibland skriver du att du inte har så mycket koll på SD och ibland skriver du som om du skulle ha betalt av dem för att försvara dem i allt.

Jag tror nog mest på det inlägget där du skrev att det kändes som du rökt på. Trevlig tripp och se till att landa mjukt... :)

Trots det har du inga argument att komma med i sakfrågorna :14:

Precis som resten av vänsterstollarna :crazy:

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Dela på andra sajter

precis, fyll på med mer folk så löser sig allting :thumbsup:

Dela på andra sajter

Guest Fredman

Trots det har du inga argument att komma med i sakfrågorna :14:

Precis som resten av vänsterstollarna :crazy:

Känner du mig eller vad får dig att inkludera mig bland det du kallar vänsterstollar? Det skulle roa mig att sänka mig till din nivå och kalla dig din förbannade brunskjortor men det nedlåter jag mig inte till. Ändrades av Fredman
Dela på andra sajter

Känner du mig eller vad får dig att inkludera mig bland det du kallar vänsterstollar? Det skulle roa mig att sänka mig till din nivå och kalla dig din förbannade brunskjortor men det nedlåter jag mig inte till.

Nej, hur skulle du kunna sänka dig till min nivå när du redan ligger under den, godnatt, din pajas :y13:

Dela på andra sajter

Visst kan det vara det? På 80 talet så tog mina föräldrar hand om ett afrikanskt par som i.o.f.s separerade. Men kvinnan som kallar sig idag min bror(eftersom hon ser min mamma och pappa som sina föräldrar) har ett antal barn som anpassat sig mycket bra till svenska samhället. Då dom växt upp i Sverige.

Och för många av dom har det gått bättre än många svenska ungdomar.

Så varför inte. Kommer ungarna hit tidigt så kan Sverige forma dom.

Men naturligtvis så kräver detta krav på ungarna.

Och jag kan vittna om att mina barn som är födda i Sverige och har mitt eget blod. Har större problem att hjälpa till hemma än min ftu,s pojkar som är sina första år är uppväxta i Thailand. Så säger det en del.

Varför är Sveriige och svenska värderingar alltid så bra?

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Dela på andra sajter

Oregistrerad

precis, fyll på med mer folk så löser sig allting :thumbsup:

på 90-talet slogs nytt svenskt rekord med 90.000 invandrare om jag inte minns fel.Bara i år beräknas det komma 127.000 invandrare.

Med den ökningen från år till år så är svenskarna mycket snart en minoritet

Om det stämmer att vi tjänar på att ta hit dom ekonomiskt, så snart behöver ju ingen svensk arbeta.

Likadant så blir svensson rikare och gladare tack vare bostaden, ju mer vi tar lån och skiter i att betala tillbaka.

Men inte lika glada om något annat går upp i pris.

Ändrades av Oregistrerad
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Nej, hur skulle du kunna sänka dig till min nivå när du redan ligger under den, godnatt, din pajas :y13:

Bananlund, var inte så tjurig. Fan, du försvara dårskap in i absurdum. Men en trevlig helg på dig! Hoppas vi träffas nån gång i Pattaya och svinga några bira och prata om nåt roligare! :)

Tlevlig helg!

Dela på andra sajter

Och varför gör det det??

Jag talar om SD uppfattning till all invandring.

SD vill inte ha annan invandring än högutbildad arbetskraft och bara där det är brist på sådan arbetskraft i Sverige.

Din och min syn är något annat.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

Som jag kan se det, finns det bara en enda orsak att en thailändsk invandrare kan överväga att rösta på SD, och den orsaken är att hennes man gör det.

Så du ser inte sammbandet mellan thailändarnas nationalistiska tänk och att rösta SD ?

En genomsnittlig thailändare är ju bortom SvP på den politiska skalan.

Hur står du ut med att leva ihop med en nationalistisk kvinna när du sammtidigt avskyr nationalistiska svenskar ?

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Så du ser inte sammbandet mellan thailändarnas nationalistiska tänk och att rösta SD ?

En genomsnittlig thailändare är ju bortom SvP på den politiska skalan.

Hur står du ut med att leva ihop med en nationalistisk kvinna när du sammtidigt avskyr nationalistiska svenskar ?

Ja att han bara kan förnedrar sig att åka till Thailand är en gåta Ändrades av Sam sip sam
Dela på andra sajter

på 90-talet slogs nytt svenskt rekord med 90.000 invandrare om jag inte minns fel.Bara i år beräknas det komma 127.000 invandrare.

Med den ökningen från år till år så är svenskarna mycket snart en minoritet

Om det stämmer att vi tjänar på att ta hit dom ekonomiskt, så snart behöver ju ingen svensk arbeta.

Likadant så blir svensson rikare och gladare tack vare bostaden, ju mer vi tar lån och skiter i att betala tillbaka.

Men inte lika glada om något annat går upp i pris.

Ja fortsätter det som det gjort på senare år så lär svenskarna vara i minoritet i sitt eget land runt 2050, tveksam på att jag får uppleva det dock (pga ålder).

http://statistics.heliohost.org/prognos2050/

Dela på andra sajter

Och vem ska vi rösta på som vill få bort alla luder från Cosmopol? Och dom som inte tar hand om sina barn utan tycker att kompisar och kort spel är viktigare?

Nu när SD är ett Thai vänligt parti.

Dela på andra sajter

Och vem ska vi rösta på som vill få bort alla luder från Cosmopol? Och dom som inte tar hand om sina barn utan tycker att kompisar och kort spel är viktigare?

Lägg du din röst på svp så blir det nog bra.

Dela på andra sajter

Och varför gör det det??

Du verkar ha köpt moderaternas pensionsräddarsnack med hull och hår, varför skulle vi inte klara oss med en minimalt minskande befolkning ? med dagens teknik behövs det ju färre i arbete.

Och om man behöver arbetskraft så söker man väl efter arbetsdugligt folk(så som bla thailändare), inte folk som det tar generationen för att komma i arbete bla. pga en kass bidragspolitik som är pasificerande.

Och du, släpp pensionsräddarsnacket, det är ingen som köper det längre...

Ändrades av chockdii
Dela på andra sajter

Skulle nog föreslå FI, dom är väl emot allt som är kul :P

Dela på andra sajter

Gustav ska du rösta på-

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...