Bananen Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 (ändrad) Till er som ifrågasätter hur man som gift med en Thailändska kan rösta på Sd skulle jag vilja ställa en motfråga. Om man nu inte tror att den invandringspolitiken vi nu har och som tenderar att bli ännu större är långsiktigt gångbar och att den inom snar framtid kommer att förpassa Sverige till ett U-land enl. Fn`s prognos. Hade den länken men har tyvärr tappat bort KLIPP... Ja, det var tydligen lite obekväm information om sveriges framtid, och det kan man ju inte låta svenska folket ta del av, eller hur? Informationen borttagen på Wikipedia. Rapporten är också borttagen verkar det som... Givetvis så finns det folk som sparar sådan här information, då det är stor risk att det försvinner om det är för illavarslande och kan gynna/bevisa vissa grupper/politikers redan förutspådda prognos för framtiden. CBN tar även upp det i videon nedan, Ändrades Juni 7, 2014 av Bananen Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Okej - då råkade SD glömma det på sin hemsida. Innebär det då att den som befinner sig i Sverige måste garantera ett belopp på drygt 800 000 kr? (450 kr dagen under 5 år) /Krille ja det måste väl kärleken vara värd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nutteman Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Okej - då råkade SD glömma det på sin hemsida. Innebär det då att den som befinner sig i Sverige måste garantera ett belopp på drygt 800 000 kr? (450 kr dagen under 5 år) /Krille Rent spontant verkar det vara billigare än att försörja alla somalier och syrier som fortsätter att komma. MVH Nutteman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Okej - då råkade SD glömma det på sin hemsida. Innebär det då att den som befinner sig i Sverige måste garantera ett belopp på drygt 800 000 kr? (450 kr dagen under 5 år) /Krille Tror jag inte det innebär, tror mer att det handlar om att svenska skattebetalarna skall slippa stå för kalaset för folk som vill ta hela tjocka släkten till sverige för ett livslångt bidragsförsörjande. Östasiater/thailändare är villigare att jobba och göra rätt för sig samt har mycket lägre brottsbenägenhet än mena invandrare, vilket leder till att det är en invandringsgrupp som är mer fördelaktig i många aspekter och gagnar därmed sverige och dess framtid i possitiv bemärkelse. Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Okej - då råkade SD glömma det på sin hemsida. Innebär det då att den som befinner sig i Sverige måste garantera ett belopp på drygt 800 000 kr? (450 kr dagen under 5 år) /Krille Ja, genom att ha en fast inkomst så gör man det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krille Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Ja, genom att ha en fast inkomst så gör man det. Hur kan du garantera den under 5 år? /Krille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Inte konstigt... Många thaikvinnor har ju män/pojkvänner, som har starka sd-sympatier, tyvärr. Det har vi nog sätt, inte minst här på mpr. Och som känt sd-sympatisörer samhällsinformation är "inte alltid 100% korrekt". Naturligtvis har många av dem blivit påverkade av sina män/pojkvänner. Jag tror nog att efter några år i landet har dem/kvinnor flesta skapat egen uppfattning. Vi vet oxå, att dem flesta av thaikvinnor har inte med än några års skolgång bakom sig i Thailand. Nästan alla svenskar/europeer har över tio-års skolgång bakom, och ändå t.ex nästan 10 % av svenskar röstar på sd, ännu flera kan rösta på sd. Tragiskt, detta kan inte jag förstå. Vart är vi på väg...? Jag har alldrig hört talas om några thailändare, som t.ex efter tio år i Sverige/Europa skulle fortfarande "sympatisera" med sd eller motsvarande idéer ... Du kanske inte har några far- eller morföräldrar här som får det sämre? Som får mindre in på kontot än en nyanländ flykting... Med tanke på din fattiga svenska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Nej det stämmer inte utan SD utan ställer högre krav än så - anhöriginvandrare ska klara av att försörja sig själva. (Bara för att förtydliga igen flor så räknas det inte som att man försörjer sig själv om man lever på sina anhöriga) /KrilleJa om jag nu skulle börja om igen att få hit min fru skulle jag nog till en lön av 5.000 kronor per månad erbjuda henne jobb som äggkokerska så hon i och med det kan försörja sig själv. Antar att om någon letar riktigt noga så hittar man väl i Sd`s regler även en paragraf att äggkokerskor inte räknas så dä får man väl hitta på något annat. bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Och fortfarande inte ett svar om vilka utom Sd man ska rösta på med anledning av mina frågor ? bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Instämmer till fullo! Synd att inte så många här har förstått det.väntar på svar ? bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 väntar på svar ? Även om han har några svar på sina floskler så kan han inte svara på typ 170 dagar, fick 6mån för stalking. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Även om han har några svar på sina floskler så kan han inte svara på typ 170 dagar, fick 6mån för stalking.fått emot mig men det måste väl finnas flera som till skilnad från mig som inte är underutvecklad, har hjärna som en valnöt,ja dumhuvud över huvud taget,`som jag har fått sänt mot mig på interbet Men kanske ni muppar kan förklara för mig hur vi förståndshandikappade här i glesbygden ska få det bätre när vår busstrafik dras in och bensinem xlir nycket dyrare är nog endast Frigolit som fixar den ekvationen. bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 8, 2014 Dela Inlagd Juni 8, 2014 Blev nog lite felciterat, jag håller med dig fullt ut! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 Hur kan du garantera den under 5 år? /Krille Det är inte mycket man kan garantera i livet. Vem vet, kanske man är död i morgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 Ja, genom att ha en fast inkomst så gör man det. Då klarar man sig nästan med a-kassan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 Kan det vara denna tjej tro som varit på radion? Dock är hon från flappelandet. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 ImageUploadedByMaipenrai1402324205.058327.jpg Kan det vara denna tjej tro som varit på radion? Dock är hon från flappelandet. Kanske det, samtidigt så undrar jag lite varför du tror det? Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Hult Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 http://avpixlat.info/2014/06/08/kravspecifikation-for-en-langsiktigt-hallbar-invandring/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu