Jump to content
IGNORERAD

Thaikvinna gör reklam för SD i Radio!

Tommy

Recommended Posts

:14:

ajajaj, ännu en invandrare som tycker till om invandringen och svenskarnas flathet, lite väl onödigt grovt/rått språk emellanåt, men han har många poänger i det han säger.

Hade det varit en "svensk" kille som gjort denna video så hade det blivit ett jävla liv antar jag.

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Dela på andra sajter

• Svar 492
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Bananen

74

• flor

30

• Nisse Hult

24

• AnTove

21

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

stefan5300

ajajaj, ännu en invandrare som tycker till om invandringen och svenskarnas flathet, lite väl onödigt grovt/rått språk emellanåt, men han har många poänger i det han säger.

Hade det varit en "svensk" kille som gjort denna video så hade det blivit ett jävla liv antar jag.

Verkligen värt att lyssna på.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Verkligen värt att lyssna på.

ja man får väl hoppas att gst och dom andra som lever i en skyddad del av Sverige får se våran vardag i storstadsghetton,med rån skottlossningar och nerdvärderande ord om oss och er med thaifruar :ahh:

Dela på andra sajter

stefan5300

ja man får väl hoppas att gst och dom andra som lever i en skyddad del av Sverige får se våran vardag i storstadsghetton,med rån skottlossningar och nerdvärderande ord om oss och er med thaifruar :ahh:

Ja som tur är så är ju inte lilla Kalmar drabbat så hårt av kriminaliteten än men det är väl bara en tidsfråga, dock är det värre med bidragsturismen.

Var på Försäkringskassan för några dagar sedan och där var det mörkt kan man lugnt säga, det var många som höll på att fira påsken än.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19003597.ab

Tydligen är SD ett vänsterparti-det lär ju omkullkasta en del personers argumentation utifrån höger-vänsterskalan!

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Inte enl din länk :):) :)

Nyblivne EU-parlamentarikern Fredrick Federley © hävdar att Sverigedemokraterna är ett rasistiskt vänsterparti. Så argumenterar han i onsdagens Partiprogrammet.

Vilken länk har du läst?

Säger kanske mer om centern än om SD.

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Nyblivne EU-parlamentarikern Fredrick Federley © hävdar att Sverigedemokraterna är ett rasistiskt vänsterparti. Så argumenterar han i onsdagens Partiprogrammet.

Vilken länk har du läst?

Säger kanske mer om centern än om SD.

samma länk som du citerade ifrån :police: från tidningen Pravda i folkmun

Dela på andra sajter

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19003597.ab

Tydligen är SD ett vänsterparti-det lär ju omkullkasta en del personers argumentation utifrån höger-vänsterskalan!

Sd är ett mitten parti, att Fredrick Federley tycker annorlunda ändrar knappast på det.

Fredrick Federley tipsar även "ensamkommande barn" att dom kan bli politiker i sverige, då det inte krävs någon utbildning för att vara med att styra sverige rakt ner i avgrunden. :14:

"– Som politiker behöver man ingen utbildning, sa Fredrick Federley, Centerpartiets talesperson i migrationsfrågor, när han träffade ensamkommande flyktingar i Norrköping."

"– Som politiker behöver man ingen utbildning. I teorin kan man bli statsminister om man är 18 år och svensk medborgare. Politiker kan vem som helst bli, sa Fredrick Federley när han pekade på att Sverige är ett folkstyre."

http://www.nt.se/nyheter/norrkoping/federleys-tips-till-flyktingarna-bli-politiker-9768990.aspx

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Dela på andra sajter

Till er som ifrågasätter hur man som gift med en Thailändska kan rösta på Sd skulle jag vilja ställa en motfråga. Om man nu inte tror att den invandringspolitiken vi nu har och som tenderar att bli ännu större är långsiktigt gångbar och att den inom snar framtid kommer att förpassa Sverige till ett U-land enl. Fn`s prognos. Hade den länken men har tyvärr tappat bort den så jag bifogar en annan som visar nåt liknande. http://www.etableringutomlands.se/sverige/sverige/item/svenskt-vaelstand-rasar-till-2030. Tycker man sedan att det inte är riktigt fair att pensionärerna får betala en betydligt högre skatt än de som arbetar,även om nu åtminstone sossarna vaknat inför den fruktansvärda utsikten att Sd även får detta som ett triumfkort inför höstens val meddelat att de vill sänka pensionärsskatten med den hiskeliga summan av 50 kronor i månaden. När man då vet att de själva med den får man väl säga hyfsade månadslönen de har, och tycker de är värda, ändå måste ha ett traktamente på 350 kronor om DAGEN känns ju det löftet närmast som en käftsmäll. Att det även behövs hårdare straff eller åtminstone straff vid grova brott är det väl endast Fi röstare som inte håller med om. Tycker själv att det är för djäkligt att man bla. kan frias för en gruppvåldtäkt för att rätten tror att en femtonårig tjej tycker att det är häftigt att ha sex med 6-7 st okända killar övergår mitt förstånd. Vid grova brott ska man som invandrare givetvis utvisas till det land man kom ifrån, att det funkar har ju det som Finland gör då de fått ned Somaliernas grova brott avsevärt då Somalierna numera vet att de blir utvisade vid grov brottslighet. Att sedan Finnarna därmed måste vara åtskilligt mera rasistiska än den hemskaste Sd verkar dom ju högaktningsfullt skita i.Tycker även att medborgarskapet skulle vara på prov i tex. Fem år för att sedan om man skött sig permanentas. Att jag även tycker att Eu medlemsskapet kostar vida mera än det ger, och även om jag en gång dumt nog eftersom de partier jag då trode på tyckte det var bra,tyvärr röstade ja och även röstningen om euro som även där politikerna tyckte var en bra ide, turligt nog var majoriteten av scenska folket klokare än både jag och politikerna så tyrligt nog slapp vi det och det har ju även politikerna, med facit i hand, erkännt. Att försvaret måste stärkas har ju även de övriga politijerna fattat, ja förutom mupparna då som fortfarande vill stå vid gränsen och vifta med en maskros om vi blit överfallna. Där är nog enda gången jag håller med mupparna då jag tror att eftersom försvaret redan av misskötsel är så utarmat att det tar decenier att någorlunda återställa det till det vi en gång hade råd med . . Skulle skrivit mera men antar att det redan blivit så långt att de flesta inte orkar läsa, kanske kommer mera senare. Frågan är alltså vem ska man enligt er rösta på ?

Ändrades av flor

bor i Korat.

Dela på andra sajter

Vad är Centern då? Ett hbqt/babbe-parti...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Till er som ifrågasätter hur man som gift med en Thailändska kan rösta på Sd skulle jag vilja ställa en motfråga. Om man nu inte tror att den invandringspolitiken vi nu har och som tenderar att bli ännu större är långsiktigt gångbar och att den inom snar framtid kommer att förpassa Sverige till ett U-land enl. Fn`s prognos. Hade den länken men har tyvärr tappat bort den så jag bifogar en annan som visar nåt liknande. http://www.etableringutomlands.se/sverige/sverige/item/svenskt-vaelstand-rasar-till-2030. Tycker man sedan att det inte är riktigt fair att pensionärerna får betala en betydligt högre skatt än de som arbetar,även om nu åtminstone sossarna vaknat inför den fruktansvärda utsikten att Sd även får detta som ett triumfkort inför höstens val meddelat att de vill sänka pensionärsskatten med den hiskeliga summan av 50 kronor i månaden. När man då vet att de själva med den får man väl säga hyfsade månadslönen de har, och tycker de är värda, ändå måste ha ett traktamente på 350 kronor om DAGEN känns ju det löftet närmast som en käftsmäll. Att det även behövs hårdare straff eller åtminstone straff vid grova brott är det väl endast Fi röstare som inte håller med om. Tycker själv att det är för djäkligt att man bla. kan frias för en gruppvåldtäkt för att rätten tror att en femtonårig tjej tycker att det är häftigt att ha sex med 6-7 st okända killar övergår mitt förstånd. Vid grova brott ska man som invandrare givetvis utvisas till det land man kom ifrån, att det funkar har ju det som Finland gör då de fått ned Somaliernas grova brott avsevärt då Somalierna numera vet att de blir utvisade vid grov brottslighet. Att sedan Finnarna därmed måste vara åtskilligt mera rasistiska än den hemskaste Sd verkar dom ju högaktningsfullt skita i.Tycker även att medborgarskapet skulle vara på prov i tex. Fem år för att sedan om man skött sig permanentas. Att jag även tycker att Eu medlemsskapet kostar vida mera än det ger, och även om jag en gång dumt nog eftersom de partier jag då trode på tyckte det var bra,tyvärr röstade ja och även röstningen om euro som även där politikerna tyckte var en bra ide, turligt nog var majoriteten av scenska folket klokare än både jag och politikerna så tyrligt nog slapp vi det och det har ju även politikerna, med facit i hand, erkännt. Att försvaret måste stärkas har ju även de övriga politijerna fattat, ja förutom mupparna då som fortfarande vill stå vid gränsen och vifta med en maskros om vi blit överfallna. Där är nog enda gången jag håller med mupparna då jag tror att eftersom försvaret redan av misskötsel är så utarmat att det tar decenier att någorlunda återställa det till det vi en gång hade råd med. Skulle skrivit mera men antar att det redan blivit så långt att de flesta inte orkar läsa, kanske kommer mera senare. Frågan är alltså vem ska man enligt er rösta på ?

Ja som svensk och vill få ordning på landet är det SD som gäller allt annat är landsförräderi :police:

Dela på andra sajter

Vad är Centern då? Ett hbqt/babbe-parti...

Är inte det böndernas parti?

Dela på andra sajter

Sam sip sam

ja men vi har ju knappt några bönder kvar :crazy:

Dela på andra sajter

Och de få som är kvar går fler och fler över till Sd.

bor i Korat.

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Och de få som är kvar går fler och fler över till Sd.

Ja har dom förståndet i behåll och tänker på sin framtid är det givet

Dela på andra sajter

Det finns(fanns) många gamla bönder som vrider sig i sina gravar pga vad som hänt med det som en gång var deras parti...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

Inga centerpartister heller!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Blev helt fel citat. borttaget. 

Ändrades av Krille
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Först och främst så håller jag med om det du skriver i stort. Gällande första meningen kan jag bara konstatera att varken min sambo eller din fru hade fått komma till Sverige om SD:s regler gällt. Det borde väl räcka som skäl till att inte rösta på SD?

/Krille

fel fel fel och åter fel :police:

Dela på andra sajter

Blev helt fel citat. borttaget.

Dom förespråkar ju att den anhöriga i Sverige ska ha tillräklig inkomst för att försörja den anhöriga som kommer hit. Var ju precis som jag upplevde det när min fru kom-

bor i Korat.

Dela på andra sajter

fel fel fel och åter fel :police:

Nej det stämmer inte utan SD utan ställer högre krav än så - anhöriginvandrare ska klara av att försörja sig själva. (Bara för att förtydliga igen flor så räknas det inte som att man försörjer sig själv om man lever på sina anhöriga)

/Krille

Dela på andra sajter

Nej det stämmer inte utan SD utan ställer högre krav än så - anhöriginvandrare ska klara av att försörja sig själva. (Bara för att förtydliga igen flor så räknas det inte som att man försörjer sig själv om man lever på sina anhöriga)

/Krille

Jag har tagit upp det tidigare i tråden, sd vill att personen som befinner sig i sverige skall ta på sig ansvaret för försörjningen under fem år....

Dela på andra sajter

Jag har tagit upp det tidigare i tråden, sd vill att personen som befinner sig i sverige skall ta på sig ansvaret för försörjningen under fem år.

Okej - då råkade SD glömma det på sin hemsida. Innebär det då att den som befinner sig i Sverige måste garantera ett belopp på drygt 800 000 kr? (450 kr dagen under 5 år)

/Krille

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...