Jump to content
IGNORERAD

Klix- gör mig galen!

ellim63

Recommended Posts

Är det nån som spelat detta totalt meningslösa spel? ???? ?????

har lyckats få EN kvar några gånger men inte "vunnit"! 

går det överhuvudtaget få bort alla brickor?  

post-6750-0-84214400-1399994290_thumb.jp

post-6750-0-84214400-1399994290_thumb.jp

Dela på andra sajter

Tack för den, nu går det en massa tid till spillo...

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Tack för den, nu går det en massa tid till spillo...

MVH Tommy

Testa 2048. Mer tid till spillo

Dela på andra sajter

Tycker det känns mera tillfredställande med Jack Vegas där man efter att ha satsat ett par hundringar äntligen får vinna 100 kronor :crazy:

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Tycker det känns mera tillfredställande med Jack Vegas där man efter att ha satsat ett par hundringar äntligen får vinna 100 kronor :crazy:

/Enis

Har ett hett tips här! En thaitjejkompis berättade att man aldrig ska dubbla 2 ggr på raken, följ det och kulorna kommer rullandes in =)

Dela på andra sajter

Guest J666

det blev man ju inte så mycket klokare av, fast jag är ju inte den vassaste häcksaxen i trädgården heller! :bag:

Jag är inte säker men tror man ska plussa ihop 2+2 typ å då får man 4... Sen ska man plussa ihop 4+4 å sen 8+8 typ å så ska man väl till slut få 2048 poäng eller nåt. Är dock inte helt säker hur de där funkar

Dela på andra sajter

Har ett hett tips här! En thaitjejkompis berättade att man aldrig ska dubbla 2 ggr på raken, följ det och kulorna kommer rullandes in =)

Gå alltid till höger på grodspelet. Gammalt missbrukarcitat.

Dela på andra sajter

Jag KAN sluta spela, skall vi slå vad :ahh:

/ENis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Jag KAN sluta spela, skall vi slå vad :ahh:

/ENis

Ja, vad ska man säga...är vi där igen..?..Själv tjatade gubben på Willys örorna  av mig,för några månader sedan... så jag var tvungen att köpa en lott...Hittade den i går, i en nytvättad vinterjacka...

Det hade blivit en blank lott, om man så säger...Satan !!! Jag som nästan säker på att jag var mångmiljonär... :crazy:

Mvh. borje222

Dela på andra sajter

Ja, vad ska man säga...är vi där igen..?..Själv tjatade gubben på Willys örorna  av mig,för några månader sedan... så jag var tvungen att köpa en lott...Hittade den i går, i en nytvättad vinterjacka...

Det hade blivit en blank lott, om man så säger...Satan !!! Jag som nästan säker på att jag var mångmiljonär... :crazy:

Mvh. borje222

Av det kan man lära att "tvätta aldrig en vinterjacka-låt den hänga på vädring över sommaren"  :ahh:

Dela på andra sajter

Av det kan man lära att "tvätta aldrig en vinterjacka-låt den hänga på vädring över sommaren"  :ahh:

Ja eller en annan lärdom...

"tvätta aldrig en spelberoende-låt den hänga på vädring över sommaren"

(Hade då tusan varit mig så mycket billigare...)

Mvh. borje222

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...