ellim63 Inlagd Maj 13, 2014 Dela Inlagd Maj 13, 2014 Är det nån som spelat detta totalt meningslösa spel? ? ?? har lyckats få EN kvar några gånger men inte "vunnit"! går det överhuvudtaget få bort alla brickor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 13, 2014 Dela Inlagd Maj 13, 2014 Tack för den, nu går det en massa tid till spillo... MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Maj 13, 2014 Dela Inlagd Maj 13, 2014 Tack för den, nu går det en massa tid till spillo... MVH Tommy Testa 2048. Mer tid till spillo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 13, 2014 Dela Inlagd Maj 13, 2014 ICA spel har ett liknande, där har jag plockat bort alla ett par ggr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 13, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Maj 13, 2014 Testa 2048. Mer tid till spillo vad är det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Maj 13, 2014 Dela Inlagd Maj 13, 2014 vad är det? Såhär vinner man iaf ;P http://www.dailydot.com/technology/how-to-win-2048/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 13, 2014 Dela Inlagd Maj 13, 2014 Tycker det känns mera tillfredställande med Jack Vegas där man efter att ha satsat ett par hundringar äntligen får vinna 100 kronor /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Maj 13, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Maj 13, 2014 Såhär vinner man iaf ;P http://www.dailydot.com/technology/how-to-win-2048/ det blev man ju inte så mycket klokare av, fast jag är ju inte den vassaste häcksaxen i trädgården heller! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ReKa Inlagd Maj 13, 2014 Dela Inlagd Maj 13, 2014 Tycker det känns mera tillfredställande med Jack Vegas där man efter att ha satsat ett par hundringar äntligen får vinna 100 kronor /Enis Har ett hett tips här! En thaitjejkompis berättade att man aldrig ska dubbla 2 ggr på raken, följ det och kulorna kommer rullandes in =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Maj 13, 2014 Dela Inlagd Maj 13, 2014 det blev man ju inte så mycket klokare av, fast jag är ju inte den vassaste häcksaxen i trädgården heller! Jag är inte säker men tror man ska plussa ihop 2+2 typ å då får man 4... Sen ska man plussa ihop 4+4 å sen 8+8 typ å så ska man väl till slut få 2048 poäng eller nåt. Är dock inte helt säker hur de där funkar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Maj 13, 2014 Dela Inlagd Maj 13, 2014 Har ett hett tips här! En thaitjejkompis berättade att man aldrig ska dubbla 2 ggr på raken, följ det och kulorna kommer rullandes in =) Gå alltid till höger på grodspelet. Gammalt missbrukarcitat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 13, 2014 Dela Inlagd Maj 13, 2014 Jag KAN sluta spela, skall vi slå vad /ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Maj 13, 2014 Dela Inlagd Maj 13, 2014 Jag KAN sluta spela, skall vi slå vad /ENis Ja, vad ska man säga...är vi där igen..?..Själv tjatade gubben på Willys örorna av mig,för några månader sedan... så jag var tvungen att köpa en lott...Hittade den i går, i en nytvättad vinterjacka... Det hade blivit en blank lott, om man så säger...Satan !!! Jag som nästan säker på att jag var mångmiljonär... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 15, 2014 Dela Inlagd Maj 15, 2014 Ja, vad ska man säga...är vi där igen..?..Själv tjatade gubben på Willys örorna av mig,för några månader sedan... så jag var tvungen att köpa en lott...Hittade den i går, i en nytvättad vinterjacka... Det hade blivit en blank lott, om man så säger...Satan !!! Jag som nästan säker på att jag var mångmiljonär... Mvh. borje222 Av det kan man lära att "tvätta aldrig en vinterjacka-låt den hänga på vädring över sommaren" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Maj 15, 2014 Dela Inlagd Maj 15, 2014 Av det kan man lära att "tvätta aldrig en vinterjacka-låt den hänga på vädring över sommaren" Ja eller en annan lärdom... "tvätta aldrig en spelberoende-låt den hänga på vädring över sommaren" (Hade då tusan varit mig så mycket billigare...) Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.