Jump to content
IGNORERAD

Regeringen är avsatt av Konstitutions Domstolen


janne_h

Recommended Posts

Hej

 

Ja man vet inte om man ska skratta eller gråta.

 

Finns det något land i historien där man efter att ha tagit över kontrollen av media inte har presenterat siffror på att militärkuppen och kuppmakarna har folkets stöd, det är väl snarare tradition?

 

Själv börjar jag nästan undra om ens alla Svenskar borde få rösta om man ska tro på det dom skriver på detta forum, antingen ser man ingen skillnad på t.ex val-kupp, demokrati-diktatur, regering-junta, majoritet-minoritet, o.s.v eller så är man verkligen emot demokrati som system. 

 

Med vänlig hälsning isan Lover

 

 

Eller så är man som dig för demokratur!

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 471
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tallviking

    54

  • Khun Ken

    54

  • janne_h

    36

  • beerchang$

    35

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Isan Lover

1 Nej dom förbjöds att oannonserat komma och terrorisera  demonstranterna. Ingenting om att dom inte får beslagta vapen. Ytterligare en lögm från dig!!

 

2 Det är mycket polisen borde ha gjort. Polisen borde ha ingripit likväl i ett tidigt skede. Men då syod du på barikadern a och skrek om deras rättigheter att barrikadera sig med vapen. Och polisens rätt att följa sin övertygelse. Lite dubbelmoral där från din sida. 

 

3: Jag vet inte vad du yrar om. Vem menar du bara avväpnar röda?

 

4: Mycket möjligt att så är. Jag tror i alla fall inte på dina högst skumma teorier att domonstranter kastar bomber på sig själv.

 

5 Jag tolkar ingenting. Jag ser vad som händer.

 

6 se 5

Hej

 

1. Så du tycker att polisen skulle ha meddelat innehavarna av vapnen först innan dom kom, hur troligt är det då att man hittar några vapen? Tur att inte polisen i övriga världen tvingas av domstolar att tillämpa denna din genialiska taktik i brottsbekämpning.

 

Med vänlig hälsning Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

 

1. Så du tycker att polisen skulle ha meddelat innehavarna av vapnen först innan dom kom, hur troligt är det då att man hittar några vapen? Tur att inte polisen i övriga världen tvingas av domstolar att tillämpa denna din genialiska taktik i brottsbekämpning.

 

Med vänlig hälsning Isan Lover

 

Som vanligt så ligger din läsförståelse på en 8 årings nivå.

 

Polisen hade inte rätt att komma in i lägret lite nu och då för att kolla läget och terrorisera folk. Vilket uppfattades som trakasserier utan syfte att hitta vapen egentligen.

Hade man däremot en reell misstanke om att det faktiskt på ett specifikt ställe fanns vapen så hade polisen inga problem att göra husrannsakans.

Var skriver jag att dom ska tala om när dom kommer?

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Som vanligt så ligger din läsförståelse på en 8 årings nivå.

 

Polisen hade inte rätt att komma in i lägret lite nu och då för att kolla läget och terrorisera folk. Vilket uppfattades som trakasserier utan syfte att hitta vapen egentligen.

Hade man däremot en reell misstanke om att det faktiskt på ett specifikt ställe fanns vapen så hade polisen inga problem att göra husrannsakans.

Var skriver jag att dom ska tala om när dom kommer?

Hej

 

Att beväpnade gula demonstranter känner sig terroriserade och trakasserade när polisen letar efter och bevisligen beslagtar stora mängder vapen hos dessa är väl inget skäl för domstolen att stoppa och förbjuda polisen att leta efter och beslagta dessa vapen?

 

Själv tycker jag att ditt  försvar av domstolens beslut och kravet på föranmälda besök av polisen ligger på en 8 årings nivå eller lägre.

 

Med vänlig hälsning Isan Lover

Ändrades av Isan Lover
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

 

Att beväpnade gula demonstranter känner sig terroriserade och trakasserade när polisen letar efter och bevisligen beslagtar stora mängder vapen hos dessa är väl inget skäl för domstolen att stoppa och förbjuda polisen att leta efter och beslagta dessa vapen?

 

Själv tycker jag att ditt  försvar av domstolens beslut och kravet på föranmälda besök av polisen ligger på en 8 årings nivå eller lägre.

 

Med vänlig hälsning Isan Lover

 

Om polisen anger att syftet är och att dom har hittat vapen. Så måste dom bevisligen ha varit väldigt dåliga på att tala om det för domstolen samt massmedia.

Domstolen har helt enkelt funnit att dom inte i tid och otid kan komma in och anklaga demonstranterna för att ha vapen. och sen hittar dom inga vapen. Och så håller dom på så x antal gånger dygn. Sånt kallas för trackaserier.

Att du sen inte vill acceptera detta. och kallar domstolens beslut som ensidigt. Det förändrar inte det faktum att det finns ett domstolsbeslut på detta.

Och en normal poliskår spanar och gör tillslag en gång när man är säker på resultat. Om man nu vill hitta vapen? Om man kommer dit lite nu och då bara för att kolla. Så säger det ju sig själv att man knappast lär hitta några vapen. Då bara idi*ter skulle gömma vapen på ställen där polisen tittar flera gånger om dagen. Och då kan väl knappast syftet vara att hitta vapen eller? Utan är ett svepskäl för att kunna göra husrannsakan väldigt ofta för att störa och trackasera demonstranterna. En ganska kontraproduktiv arbetsmetod av polisen, om dom vill hitta vapen vill säga.

Att du sen kör huvet i sanden och drar dina vanliga okritiska slutsatser är knappast förvånande. Då jag nog knappast tror att du över huvud taget bryr dig om vad som är sanningen eller inte. Eller om dom hittar några vapen.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Om polisen anger att syftet är och att dom har hittat vapen. Så måste dom bevisligen ha varit väldigt dåliga på att tala om det för domstolen samt massmedia.

Domstolen har helt enkelt funnit att dom inte i tid och otid kan komma in och anklaga demonstranterna för att ha vapen. och sen hittar dom inga vapen. Och så håller dom på så x antal gånger dygn. Sånt kallas för trackaserier.

Att du sen inte vill acceptera detta. och kallar domstolens beslut som ensidigt. Det förändrar inte det faktum att det finns ett domstolsbeslut på detta.

Och en normal poliskår spanar och gör tillslag en gång när man är säker på resultat. Om man nu vill hitta vapen? Om man kommer dit lite nu och då bara för att kolla. Så säger det ju sig själv att man knappast lär hitta några vapen. Då bara idi*ter skulle gömma vapen på ställen där polisen tittar flera gånger om dagen. Och då kan väl knappast syftet vara att hitta vapen eller? Utan är ett svepskäl för att kunna göra husrannsakan väldigt ofta för att störa och trackasera demonstranterna. En ganska kontraproduktiv arbetsmetod av polisen, om dom vill hitta vapen vill säga.

Att du sen kör huvet i sanden och drar dina vanliga okritiska slutsatser är knappast förvånande. Då jag nog knappast tror att du över huvud taget bryr dig om vad som är sanningen eller inte. Eller om dom hittar några vapen.

Hej

 

Vapnen som beslagtogs visades upp i media och jag länkade till detta på forumet, men kanske dom med gula glasögon hoppade över dessa ?

 

Med vänlig hälsning Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

 

Vapnen som beslagtogs visades upp i media och jag länkade till detta på forumet, men kanske dom med gula glasögon hoppade över dessa ?

 

Med vänlig hälsning Isan Lover

 

Om jag inte minns fel så var det vakter med vapen det handlade om? Som dessutom hade licens för sina vapen.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Och var är IL:s kommentarer om de vapenbeslag som gjorts hos de röda nu?Eller är dom utplacerade av rojalister och kungligt närstående,gula och demokratimotståndare?

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Diskussionen om vapen har halkat lite åt sidan tycker jag.

 

Vilka som haft vapen kanske är av sekundär betydelse. Det har funnits hos båda sidor och nu har militären samlat in en hel del av dom, förhoppningsvis det mesta av arsenalerna. Det gjorde man på en eftermiddag, typ. Hur länge Lung Kiimao än stod och gastade om att han och hans Capoagenter skulle klä ut sig och fånga in alla han inte gillade och få vapnen av gatorna så blev det magert resultat. Månntro kanske han letade på fel ställen... under borden på närmsta bar till exempel...

 

I min mening har det avsevärt större betydelse vilka som ANVÄNT vapen. I den ligan leder de röda extremisterna överlägset. Det är ett oomkullrunkeligt faktum att dessa huliganer mördat oskyldiga på öppen gata och det behöver man fanimej inte vara motståndare till demokrati för att kväljas och äcklas över. Dessa fega jävla kräk, som kastar bomber och skjuter hej vilt i folkmassor skulle hängas upp i tummarna, flås levande och doppas i saltlake så länge dom äckliga asen fortfarande sprattlar!!! Basta!

 

För på det där viset driver man inte politik, nämligen. Någonstans i de regionerna får man leta efter orsaken till militärkuppen...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra fråga. Jag har inget snabbt och bra svar. Problemen sitter ju i hela samhället och började inte för sex månader sedan utan har pågått sedan 1930-talet. Sedan dess har militären gjort alltför mycket för att sitta på makten. Det har funnits ljusglimtar som på 1990-talet men hela tiden har militären dragit i trådarna. Det maktmonopolet bröts med Thaksin och det hade ju varit fantastiskt om det inte vore för att han ville byta ut ett maktsystem mot ett annat och skapa sin egen maktsfär, fri mot opposition och fri media osv. Hade han inte blivit helt maktgalen hade han kanske hållit sig kvar som pm än idag. Men han bråkade med fel personer och när det fanns ett tillräckligt stort stöd slog militären till.

 

Jag ser militären, inte som det enda problemet, men som det största problemet eftersom de inte tillåter någon riktig opposition mot deras ställning. Att polisen, domstolarna, media och framförallt parlamentet med låtsaspolitikerna är svaga tjänar bara deras syften. Det har de tydligt visat den här veckan. Jag vet inte vilka reformer de har tänkt sig men en svagare militär ingår knappast i deras planer. Vad som däremot ingick i deras planer var att lillasystern skulle begå en riktig dundertabbe vilket hon gjorde med amnestilagarna. Helt riktigt protesterade folk som galna. Storebror fick ingen amnesti men protesterna fortsatte genom den nyttige idi*ten Suthep. Varifrån fick han allt stöd och alla pengar? Det kan inte vara speciellt svårt att lista ut. Hade Thailand varit i samma situation idag utan visselpipan?

 

Inte heller att utlysa nyval hjälpte. Det var lite för snabbt  men bättre än inget alls och den stora frågan blir ju varför demokraterna valde att bojkotta fast de kanske aldrig haft en större chans att vinna när regeringen begick den ena tabben efter den andra. Militären lyfte då inte ett finger för att säkra demokratin utan tittade nöjt på medan de spred floskler som värsta dyngspridaren. Nu börjar det bli för lång så här kommer min lilla poäng igen. Militären har fått landet i ett tillräckligt bedrövlig skick för att tro sig få mandat från folket för att slå till. Nu har det gjort det och allt i namnet av fred och säkerhet. Precis samma argument som alla andra totalitära stater använder sig av.

 

Alternativet hade varit att militären gjort tvärtom under de senaste sex månaderna - absolut ingenting, varken offentligt eller bakom kulisserna. Demokratin kommer inte automatiskt och inte med en gång. Den har en lång väg att gå och den kan knappast gå spikrakt hela tiden. Med militärdiktatur går den baklänges.

Jag håller med dig om i princip allt utom sista meningen.

Är det så att politikerna är mera korrupta med ett demokratiskt styressätt än vad militären är så kommer inte demokratin att gå framåt. Om det är så att militären vill sträva för att Thailand blir mera demokratiskt så tror jag att det är ett bättre alternativ än en korrupt Thaiksin regering utan strävan att inrätta sig efter demokratiska värderingar. Är målet att berika sig själva så är alla sådana alternativ dåliga.

 

Demokrati kommer man aldrig att få i Thailand om inte lagar börjar att tillämpas! Att det varit som det varit sista tiden beror på att inga lagar tillämpas så att de får några efterföljder för de som ställer till den demokratiska röran. Sista tiden kan man läsa på olika sätt, det blir mer och mer uppenbart men man kan gå tillbaka i princip hur långt som helst.

 

Om militären vill verka för demokrati går de in och tillämpar lagar på ett så rättvist sätt som bara går. De är de enda som kan styra upp det, några andra politiska krafter med den kraft och ambition som behövs för att göra detta möjligt finns inte idag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Moipenyang

Har en känsla av att jag läst detta några hundra gånger tidigare.

 

Vilka är egentligen Bangkoks elit?

 

Finns det ingen elit även uppe i Isan?

 

Den eliten där är kanske dom välbärgade farangerna i sina fina nybyggda hus i hembyarna?

 

BTT

Det kan du ju sitta och tänka på vid ditt plastbord i svedala.. :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Oavsett vilket.

Det finns ingen regering sån någonsin gjort ett bra jobb.

Thaksin glimrade till i en kvart fast en baktanke hade han så klart.

Men här får politikerna en motivationsbild som dom kan trösta sig med.

eda9u5eh.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Om jag inte minns fel så var det vakter med vapen det handlade om? Som dessutom hade licens för sina vapen.

Hej

 

Hela bord uppdukade med vapen inklusive gevär revolvrar, M16 och granater, detta visades väl i alla medier utan möjligtvis The Nation och Blue Sky.

 

Chalerm överklagade domstolens beslut just med tanke på hur många vapen som bevisligen beslagtogs men fick avslag på denna överklagan, gula demonstranter skulle lämnas i fred och inga aktioner för att beslagta vapen fick genomföras.

 

Med vänlig hälsning Isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

 

Hela bord uppdukade med vapen inklusive gevär revolvrar, M16 och granater, detta visades väl i alla medier utan möjligtvis The Nation och Blue Sky.

 

Chalerm överklagade domstolens beslut just med tanke på hur många vapen som bevisligen beslagtogs men fick avslag på denna överklagan, gula demonstranter skulle lämnas i fred och inga aktioner för att beslagta vapen fick genomföras.

 

Med vänlig hälsning Isan lover

Har inga rödskjortor bevisligen haft vapen ? en stilla undran bara

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Har inga rödskjortor bevisligen haft vapen ? en stilla undran bara

Hej

 

Självklart har dom det men mig veterligen har aldrig någon domstol skyddat dessa genom att förbjuda polis att leta efter och beslagta dessa vapen, det var något helt nytt och exklusivt för sutheps gula gatumobbar som härjade i 6 månader.

 

Tycker inte du själv att detta beslut ifrån domstolen var märkligt och partiskt?

 

Med vänlig hälsning Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

 

Självklart har dom det men mig veterligen har aldrig någon domstol skyddat dessa genom att förbjuda polis att leta efter och beslagta dessa vapen, det var något helt nytt och exklusivt för sutheps gula gatumobbar som härjade i 6 månader.

 

Tycker inte du själv att detta beslut ifrån domstolen var märkligt och partiskt?

 

Med vänlig hälsning Isan Lover

År detta beslut gällande så att alla ´gula´ är fridlysta och alla ´röda´ fri jakt ?

mvh 

B

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

År detta beslut gällande så att alla ´gula´ är fridlysta och alla ´röda´ fri jakt ?

mvh 

B

Hej

 

Ungefär så har det sett ut i 8 år nu, men detta domstolsbeslut tar nog priset och det kommer att gå till historien.

 

Med vänlig hälsning Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Det kan du ju sitta och tänka på vid ditt plastbord i svedala.. :thumbsup:

 

Även om det just nu är jävligt hett i Svedala så sitter jag hundra gånger hellre här än i en hemby uppe i isan och svettas ihjäl omgiven av skällande hundar och kacklande tuppar.

 

Har aldrig sett någon tjusning med livet uppe i hembyn.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

 

Ungefär så har det sett ut i 8 år nu, men detta domstolsbeslut tar nog priset och det kommer att gå till historien.

 

Med vänlig hälsning Isan Lover

Jamen om inte de senaste åren varit skillnad -varför en röd regering då ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag håller med dig om i princip allt utom sista meningen.

Är det så att politikerna är mera korrupta med ett demokratiskt styressätt än vad militären är så kommer inte demokratin att gå framåt. Om det är så att militären vill sträva för att Thailand blir mera demokratiskt så tror jag att det är ett bättre alternativ än en korrupt Thaiksin regering utan strävan att inrätta sig efter demokratiska värderingar. Är målet att berika sig själva så är alla sådana alternativ dåliga.

 

Demokrati kommer man aldrig att få i Thailand om inte lagar börjar att tillämpas! Att det varit som det varit sista tiden beror på att inga lagar tillämpas så att de får några efterföljder för de som ställer till den demokratiska röran. Sista tiden kan man läsa på olika sätt, det blir mer och mer uppenbart men man kan gå tillbaka i princip hur långt som helst.

 

Om militären vill verka för demokrati går de in och tillämpar lagar på ett så rättvist sätt som bara går. De är de enda som kan styra upp det, några andra politiska krafter med den kraft och ambition som behövs för att göra detta möjligt finns inte idag.

 

Jag tror att vi alla är rörande överrens om att lagarna måste tillämpas. Dit kommer man inte utan mer och bättre transparens. Vad är det som talar för att militären är mindre korrupta än politikerna?

Likt kungahuset verkar de leva fritt utan vare sig kritik eller insyn. Tänk om man en dag skulle kunna läsa eller se riktigt djuplodade och kritiskt granskande av både militärer, polis och diverse viktiga myndigheter. Den yttrandefriheten har så vitt jag vet aldrig funnits i Thailand. Jag vet heller inte om det någonsin funnits ett land som lyckat bygga duglig demokrati utan just yttrandefrihet och pressfrihet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att vi alla är rörande överrens om att lagarna måste tillämpas. Dit kommer man inte utan mer och bättre transparens. Vad är det som talar för att militären är mindre korrupta än politikerna?

Likt kungahuset verkar de leva fritt utan vare sig kritik eller insyn. Tänk om man en dag skulle kunna läsa eller se riktigt djuplodade och kritiskt granskande av både militärer, polis och diverse viktiga myndigheter. Den yttrandefriheten har så vitt jag vet aldrig funnits i Thailand. Jag vet heller inte om det någonsin funnits ett land som lyckat bygga duglig demokrati utan just yttrandefrihet och pressfrihet.

Det är väl bara IL som har facit till vilka som är mindre korrupta! Som det verkar för de flesta andra så blir väl placeringarna för Thailand sämre och sämre oavsett om det gäller korruption eller yttrandefrihet. Det demokratiska experiment som Thailand haft har väl knappast lett till vad någon önskat, om nu inte denna önskan varit att berika sig personligen förstås.

 

Det finns väl därför ett litet hopp att en del av landets elit anser att det demokratiska försöket behöver styras upp och att man därefter släpper loss demokratin igen när den tros ha bättre förutsättningar att leda in på rätt spår. Inte för att jag har något större hopp om detta men man kan ju alltid hoppas. Jag tror ju knappast att militären är så dum att de tycker att en thailändsk utveckling som verkar förödande för landets trovärdighet och ekonomi är det spår som landet ska fortsätta i. Därför har jag faktiskt lite hopp om att framtiden ska kunna innebära ett litet hopp för demokratin. Om det finns några politiska krafter som kan bära en demokratisk mantel är väl däremot osäkert. Det finns säkert vissa individer som har demokratiska ambitioner men om dessa kan få den stöttning de behöver är väl väldigt osäkert. Dagens politiska partier borde egentligen vara diskvalificerade i dessa sammanhang. Fast det lär väl klarna ganska snart vilket vägval militären har stakat ut.

Link to comment
Dela på andra sajter

Moipenyang

Även om det just nu är jävligt hett i Svedala så sitter jag hundra gånger hellre här än i en hemby uppe i isan och svettas ihjäl omgiven av skällande hundar och kacklande tuppar.

 

Har aldrig sett någon tjusning med livet uppe i hembyn.

 

BTT

Gudskelov för det,fattades bara att allt drägg samlades uppe i Isaan..:)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Jag tror att vi alla är rörande överrens om att lagarna måste tillämpas. Dit kommer man inte utan mer och bättre transparens. Vad är det som talar för att militären är mindre korrupta än politikerna?

Likt kungahuset verkar de leva fritt utan vare sig kritik eller insyn. Tänk om man en dag skulle kunna läsa eller se riktigt djuplodade och kritiskt granskande av både militärer, polis och diverse viktiga myndigheter. Den yttrandefriheten har så vitt jag vet aldrig funnits i Thailand. Jag vet heller inte om det någonsin funnits ett land som lyckat bygga duglig demokrati utan just yttrandefrihet och pressfrihet.

Hej

 

Håller med dig om att det inte finns några som helst belägg för att militären är mindre korrupt än landets politiker, snarare finns det väl tecken på motsatsen som att vid förra kuppen så ökade korruptionen enligt CPI Korruptionsindex och militärbudgeten fördubblades, dessutom har ju Thailand mer Generaler än USA vilket väl också kan sägas vara en slags korruption eftersom det innebär höga löner och andra förmåner.

 

Sen har vi ju alla stora militära vapenaffärer där korruptionen är omfattande och viss utrustning dessutom oanvändbar, så att påstå att militären skulle vara mindre korrupta än politiker finns det inget som helst stöd för.

 

Sen är det ju sedan Vietnamkrigets dagar envisa rykten att militären är inblandade i den omfattande narkotikasmugglingen i landet och det ät ju ingen hemlighet att dom har ju figurerat i fall  där milititära ledare har försett sig med statlig och militär mark för eget bruk, o.s.v.

 

Jag tror att många på forumet satsar på fel häst här p.g.a brist på kunskap om vad militären egentligen står för och sysslar med i kombination med ett personligt färgat hat mot Thaksin.

 

Med vänlig hälsning Isan Lover

Ändrades av Isan Lover
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Gudskelov för det,fattades bara att allt drägg samlades uppe i Isaan.. :)

 

Nåja nu ska man väl inte glömma att dom flesta gubbar som sitter i husen uppe i hembyarna är fd drägg som hittat frugor och stadgat sig.

 

Sedan att frugorna håller järnkoll på gubbarna så dom inte kan fortsätta att jaga fruntimmer i barerna är ju bra men att det dricks ganska friskt även i hembyarna är jag helt övertygad om.

 

Sen kan man ju diskutera vad som är drägg.

 

En bargubbe som uppträder anständigt mot tjejerna och är snäll ser åtminstone inte jag som drägg.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Moipenyang

Nåja nu ska man väl inte glömma att dom flesta gubbar som sitter i husen uppe i hembyarna är fd drägg som hittat frugor och stadgat sig.

 

Sedan att frugorna håller järnkoll på gubbarna så dom inte kan fortsätta att jaga fruntimmer i barerna är ju bra men att det dricks ganska friskt även i hembyarna är jag helt övertygad om.

 

Sen kan man ju diskutera vad som är drägg.

 

En bargubbe som uppträder anständigt mot tjejerna och är snäll ser åtminstone inte jag som drägg.

 

BTT

Är det så? Eller kan det vara människor som njuter av ett annorlunda liv?

Ang. drickandet så är jag helt övertygad om att det dricks mer i Pattaya kvarteren  :rotfl:  :rotfl:  :rotfl:

Järnkoll? Tror kvinnor världen över är lite anti mot att andra halvan knullar runt eller skiljer sig svenska tjejer från det?

Sen har vi fördelen att åka ner till beachen när vi nu än har lust för det..:) Omväxling förnöjer..

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...