Jump to content
IGNORERAD

Norrman med tjejproblem hotade att kasta sig på transformator i Jomtien


MPR Nyheter

Recommended Posts

Slå in pannbenet på den jäveln slipper han skada sig själv

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 69
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Nemo

    11

  • måne

    9

  • Maloon

    6

  • andrejsdenruskige

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Om det är så, varför är det då så många som mer eller mindre dagligen hoppar från balkonger, hänger sig eller som i det här fallet hotar med att hoppa in i en transformator? Har du några förslag till detta beteende?

Kan det kanske vara olycklig kärlek?

 

Eller det kanske är som du tror, dricksvattnet eller luften.

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det är så, varför är det då så många som mer eller mindre dagligen hoppar från balkonger, hänger sig eller som i det här fallet hotar med att hoppa in i en transformator? Har du några förslag till detta beteende?

Enda anledningen är väl om man inte skulle få upp den. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Inför körkort på brännvin  :thumbsup:

 

Införandet av en kontroll på den mentala statusen på turister till Thailand redan när de söker ett visum på ambassaden i deras hemland, skulle säkert kunna hjälpa till att få ner statistiken på balkonghoppare och andra självmordsbenägna individer i Thailand.   

Link to comment
Dela på andra sajter

Enda anledningen är väl om man inte skulle få upp den. 

 

Finns väl ett apotek i varje gathörn.....

Link to comment
Dela på andra sajter

Införandet av en kontroll på den mentala statusen på turister till Thailand redan när de söker ett visum på ambassaden i deras hemland, skulle säkert kunna hjälpa till att få ner statistiken på balkonghoppare och andra självmordsbenägna individer i Thailand.   

Det är nog inte alltid som "balkonghopparen" hoppar av fri vilja, precis som i sverige, där det inte heller är så ovanligt nu för tiden.

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Införandet av en kontroll på den mentala statusen på turister till Thailand redan när de söker ett visum på ambassaden i deras hemland, skulle säkert kunna hjälpa till att få ner statistiken på balkonghoppare och andra självmordsbenägna individer i Thailand.   

Ibland är du bara för mycket. Hur skulle en kontroll av den mentala statusen gå till tänker du ? Ska man läggas in på en psykiatrimottagning i ett par dygn där en hjärnskrynklare sedan gör ett uttalande huruvida man är självmordsbenägen eller inte ? Och detta bara för att få ett visum till Thailand.

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Enda anledningen är väl om man inte skulle få upp den. 

Transformatorn?

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Ibland är du bara för mycket. Hur skulle en kontroll av den mentala statusen gå till tänker du ? Ska man läggas in på en psykiatrimottagning i ett par dygn där en hjärnskrynklare sedan gör ett uttalande huruvida man är självmordsbenägen eller inte ? Och detta bara för att få ett visum till Thailand.

 

Fritz..

Blir nog svårt för de som äker mindre än en månad,då får man ju skriva i ansökan på planet.Han kanske vill att man kollas på ex. Arlanda.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir nog svårt för de som äker mindre än en månad,då får man ju skriva i ansökan på planet.Han kanske vill att man kollas på ex. Arlanda.

Hehe, tror du att man är mentalt frisk bara för att man själv intygar det på ett papper, eller att man kan se det efter en snabbkoll på Arlanda ? Du får nog själv genomgå en grundlig genomgång av din mentala status Måne ;)

 

Psykoanalytikern Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe, tror du att man är mentalt frisk bara för att man själv intygar det på ett papper, eller att man kan se det efter en snabbkoll på Arlanda ? Du får nog själv genomgå en grundlig genomgång av din mentala status Måne ;)

 

Psykoanalytikern Fritz..

Läs igen

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Supit och knullat bort alla kulorna, skamkanslan blir for stor!

Gar ju inte att komma hem fran sandstrander och palmsus utan en sekin i fickan, eller banken!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

khun-petch

Eller om man lugnar ner sig litegrann och inser att i Thailand så finns det viktigare saker

som att äta sig mätt varje dag.

Jag och min sambo trivs bra och hon pussar på mig varje dag och servar halvinvaliden.

Jag tycker mig ha märkt att många av mina släktingars äktenskap har uppstått av 

praktiska skäl.

Jag anser att det går ej att veta om min sambo älskar mig eller om hon vill leva med

mig för att jag har en grundekonomi.

Jag tycker också att det helt saknar betydelse så länge som jag och hon trivs.

Link to comment
Dela på andra sajter

Införandet av en kontroll på den mentala statusen på turister till Thailand redan när de söker ett visum på ambassaden i deras hemland, skulle säkert kunna hjälpa till att få ner statistiken på balkonghoppare och andra självmordsbenägna individer i Thailand.   

 

Har en känsla att det skulle bli bra öde på gator och torg då :crazy:

 

post-10989-0-83496400-1399378015.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Transformatorn?

Om man kopplar startkablar till den så kanske man kan få upp "den"

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Supit och knullat bort alla kulorna, skamkanslan blir for stor!

Gar ju inte att komma hem fran sandstrander och palmsus utan en sekin i fickan, eller banken!

 

Det har jag gjort alla ggr men jag kommer tillbaka nyrik å kär varje gång

Link to comment
Dela på andra sajter

Införandet av en kontroll på den mentala statusen på turister till Thailand redan när de söker ett visum på ambassaden i deras hemland, 

 

Du ligger i riskzonen Nemo,,,,önska inte för mycket bara

Link to comment
Dela på andra sajter

Det har jag gjort alla ggr men jag kommer tillbaka nyrik å kär varje gång

 

.....och åkt tillbaka utfattig med brustet hjärta, men skam den som ger sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

mussemannen

Måste beror på Mekong drickat han får ju helt klart byta till Sangsom det smakar ju gott 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ibland är du bara för mycket. Hur skulle en kontroll av den mentala statusen gå till tänker du ? Ska man läggas in på en psykiatrimottagning i ett par dygn där en hjärnskrynklare sedan gör ett uttalande huruvida man är självmordsbenägen eller inte ? Och detta bara för att få ett visum till Thailand.

 

Fritz..

 

Tror han har glapp i typ i transformatorn.

jrk

Ändrades av jrk
Link to comment
Dela på andra sajter

..och åkt tillbaka utfattig med brustet hjärta, men skam den som ger sig.

 

Japp,,varje gång jag åker hem så har jag ett brustet hjärta men det beror på att jag lämnar min underbara kärring sen 3 år tillbaka,,,20 maj träffade jag henne

Link to comment
Dela på andra sajter

Han kanske hade sett Crank 2? :-)

 

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...