Jump to content
IGNORERAD

Aeroflot Helt OK!


Oregistrerad

Recommended Posts

Sam sip sam

Nu tycker jag du mobbar mig.  :ironi:

Jag gav han svaret på frågan.  :rules:

 

 

du tål din gamla räv :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 90
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    19

  • rolba

    11

  • leifen

    11

  • Soengsang

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Sam sip sam

personliger tycker jag det är bra att norwegian startat på bkk ,konkurans är bra och det passar ju bra för dom som kan åka lågsäsong

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

du tål din gamla räv :thumbsup:

Nu måste jag jobba lite. Men jag återkommer när du minst anar det. :13:   :y2:

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Nu måste jag jobba lite. Men jag återkommer när du minst anar det. :13:   :y2:

samma här matlådor ska lagas först

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Att ryssarna skulle förbjuda internationell flygtrafik över sitt luftrum  känns osannolikt

 

Det skulle drabba deras flyg mycket mer om andra länder gör det samma mot dom

 

 

För övrigt tycker jag att Putin börjar agera envåldshärskare mer och mer. En farlig utveckling i Ryssland just nu

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

khun-petch

Jag tror att det är hans enda chans tyvärr att kanske hålla ihop detta

land.

Jag har levt 2år med en polsk kvinna som berättade om alla pengar

men ingenting att köpa.Flera timmar i kö och sen kanske slut.

varje

Jag var också till Estland för att jaga vildsvin samma år som vi gillade EU.

Jag pratade med ca 20 estländare i byn som också jagade med oss och samtliga

hatade ryssar.Jag badade bastu med en kille som legat i armen.

Han tog en badborste och kastade i en vattenhink.

Där har du rysk soppa sa han till mig och jag trodde varje ord.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Sverige är Underbart på våren och sommaren. Jag vill ha en biljett ner UNDER 2000 när det är vinter här hemma i Svedala. Nu blev det genast svårare !!!

 

Men det var Fasen vad billigt det var just Nu!

Ändrades av Beer Chang
Link to comment
Dela på andra sajter

Sverige är Underbart på våren och sommaren. Jag vill ha en biljett ner UNDER 2000 när det är vinter här hemma i Svedala. Nu blev det genast svårare !!!

Du får lägga till lite.

23/11 2299:-

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Jag brukar gå in på deras hemsida precis när dom släpper för nästkommande säsong.

 

Detta har jag betalat: 1399kr(Aug), 1599kr(Nov), 1699kr(Sept), 1699kr(Okt) och 1701kr(Okt).

 

Det är en väg och inte TOR, men priser helt i min smak.

Hur många månader INNAN måste du boka för att få 1599 i Nov? Och är det i början av Nov eller i slutet? Jag brukar åka ner straxt efter Nyår och då vill det mycket till att hitta biljetter under 3000kr men i år fanns det med Aeroflot för 2200kr INKLUSIVE Mat!

Det är givetvis lättare att hitta billiga flyg om man undviker Dec - Mars men vad fasen ska man då nere i Thailand att göra?

Som att åka till fjällen för att åka skidor mitt i sommaren. Inte så många som gör.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Du får lägga till lite.

23/11 2299:-

Måste du boka redan nu eller kan man få detta pris 2 v innan???

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur många månader INNAN måste du boka för att få 1599 i Nov? Och är det i början av Nov eller i slutet? Jag brukar åka ner straxt efter Nyår och då vill det mycket till att hitta biljetter under 3000kr men i år fanns det med Aeroflot för 2200kr INKLUSIVE Mat!

Det är givetvis lättare att hitta billiga flyg om man undviker Dec - Mars men vad fasen ska man då nere i Thailand att göra?

Som att åka till fjällen för att åka skidor mitt i sommaren. Inte så många som gör.

Jag åkte den 14 november och bokade i augusti. Brukar boka 3 - 7 månader i förväg.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Jag läser rätt "Visa mig hur du hittar flyg med Norwegian UNDER 2000 kr" :police: 

Det är du som åker på fel datum. :ahh: 

När jag kollade dessa datum för två veckor sedan kostade nerresan 1300 någontig. :14: 

Tyvärr bokade jag inte då. Hade ju fått några chang extra för mellanskillnaden. :thumbsup: 

Han åker nog på HELT RÄTT Datum.

Dessa priser är ju i skridande LÅGSÄSONG!

Många ställen dit jag åker är helt igenbommade vid denna tid. Resa runt då för vad?

Link to comment
Dela på andra sajter

Har man tur så finns billiga biljetter kvar några veckor före avgång, men i de flesta fall så tar de billigaste biljetterna slut på några dagar och ibland på några timmar efter dom släppts ett halvår före.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste du boka redan nu eller kan man få detta pris 2 v innan???

Priser är ju färskvara så jag tror inte du kan få detta priset 2-3 veckor innan avgång.

Så var det ju även nu i maj fast det är lågsäsong. 1399 för två veckor sedan och 1599 när jag kollade idag. (Om jag minns alla siffror rätt)

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Priser är ju färskvara så jag tror inte du kan få detta priset 2-3 veckor innan avgång.

Så var det ju även nu i maj fast det är lågsäsong. 1399 för två veckor sedan och 1599 när jag kollade idag. (Om jag minns alla siffror rätt)

Jo så är det säkert. Ibland har jag haft tur att hitta billiga priser ett par veckor innan. Ganska ofta ändå. men för mig funkar det inte alls att boka månader i förväg. Jag jobbar oftast via bemanningsföretag och där får man sällan veta hur länge ett jobb håller på. Rätt vad det är så är ett jobb slut och då brukar jag dra iväg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...