Jump to content
IGNORERAD

Aeroflot Helt OK!


Oregistrerad

Recommended Posts

märkligt och grannar som dom är

Hört talas om NATO? 

 

Min hemresa blev 40 minuter längre med Norwegian Stockholm-Bangkok i förrgår. Däremot utresan två veckor tidigare Bangkok-Köpenhamn med Thai gick som vanligt över Ryssland, frukost i Moskva :-)

Ändrades av Sarne

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. 

Sverige:  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 

Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 90
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    19

  • rolba

    11

  • leifen

    11

  • Soengsang

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Soengsang

Den dagen ryssarna förbjuder oss att flyga över deras territorium blir biljetterna till Thailand dubbelt dyra ???

Barför skulle de göra så?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

jordvarme

Att tro att en osåld biljett skall påverka världsläget är naivt, eller att man stöder en regim med att flyga med ett fristående flygbolag från staten.

Om du googlar lite Leifen så ser du att Putin äger 51% av Aeroflot

så det är inte särskilt fristående. Skulle själv aldrig sätta min fot

i nåt som tillhör Putin

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang

Om du googlar lite Leifen så ser du att Putin äger 51% av Aeroflot

så det är inte särskilt fristående. Skulle själv aldrig sätta min fot

i nåt som tillhör Putin

Och vad hör det, bra att Puttin tar tag i saker och inte flathänt tittar på när orätter sker! Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang

Nu var det inte frågan om det, utan de har inte tillstånd att flyga i Ryskt luftrum.

Det handlar inte om det, platsen i flygkorridorerna är begränsad, och som ny spelare på banan får man finna sig i att komma 2:a

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Hört talas om NATO?

Min hemresa blev 40 minuter längre med Norwegian Stockholm-Bangkok i förrgår. Däremot utresan två veckor tidigare Bangkok-Köpenhamn med Thai gick som vanligt över Ryssland, frukost i Moskva :-)

Har du hört talas om Svalbard
Link to comment
Dela på andra sajter

Har du hört talas om Svalbard

Alexander Bard har man ju sett rocka loss på teve! :crazy:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

khun-petch

Gillar också ryssarna men lite ot.vad betyder baggarnas on haul eller vad det nu heter?

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Gillar också ryssarna men lite ot.vad betyder baggarnas on haul eller vad det nu heter?

Long houl menar du ?
Link to comment
Dela på andra sajter

Gillar också ryssarna men lite ot.vad betyder baggarnas on haul eller vad det nu heter?

Långdistans, långlinje kan man kalla det.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Aeroflot kanske är Ok idag , men det var dom fan ta mig inte för 30-35 år sedan

Upp till ett dygns väntetider i Moskva och ingen mat. men va fan man fick sitta på

golvet och dricka vodka och äta saltgurka tills man somnade ..

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Aeroflot kanske är Ok idag , men det var dom fan ta mig inte för 30-35 år sedan

Upp till ett dygns väntetider i Moskva och ingen mat. men va fan man fick sitta på

golvet och dricka vodka och äta saltgurka tills man somnade ..

Ja det känner jag i gen  men för min del handlale om ansjovis + kaffe med socker bitar som liknade cigarett tändare :swoon: + de 100 kilos servitriserna 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

khun-petch

Då kan jag inte förstå varför en del avgångar till Bangkok är long haul och andra inte.

Det måste väl vara nån finess för att tjäna några kronor extra på en väldigt billig

biljett.Bolaget har kanonpriser men ställer mig frågande till om skillnaden mot vanliga

bolag är stor.

Link to comment
Dela på andra sajter

För Norwegian är Longhaul ett eget bolag som flyger till Thailand och USA.

Baggarnas Europa verksamhet finns i ett annat bolag.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang

För Norwegian är Longhaul ett eget bolag som flyger till Thailand och USA.

Baggarnas Europa verksamhet finns i ett annat bolag.

Men i samma moderbolag, inget ovanligt att verksamhetsområden separeras.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

khun-petch

Är det nån som vill svara på om det är stor skillnad på sittkomforten för en storvuxen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Fem resor longhoul för mig och är mycket nöjd.

Pris kontra service vinner baggarna till Thailand för den som bokar i rätt tid.

Billig och bra produkt.

 

Man får vad man betalar för, men inget extra.

 

Baggarna levererar en produkt till det pris man betalar för.

 

 

Reser man för under 2000kr per väg så blir det alltid mitt första val.

Visa mig hur du hittar flyg med Norwegian UNDER 2000 kr (Inte ett engångserbjudande)???? Jag letade bra länge när vi skulle ner och hitta som billigast straxt över 3000kr. Men att sitta på en "Plast stol" hela vägen är inget för mig! Obekvämare stolar får man leta efter.

Link to comment
Dela på andra sajter

khun-petch

Visa mig hur du hittar flyg med Norwegian UNDER 2000 kr (Inte ett engångserbjudande) ???? Jag letade bra länge när vi skulle ner och hitta som billigast straxt över 3000kr. Men att sitta på en "Plast stol" hela vägen är inget för mig! Obekvämare stolar får man leta efter.

Förlåt men vem har taskiga plaststolar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Nu var det inte frågan om det, utan de har inte tillstånd att flyga i Ryskt luftrum.

OCh vad är skilnaden? För mig innbär även ditt svar att de inte har tillstånd att flyga i Ryskt luftrum!

Men visst Du har rätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Visa mig hur du hittar flyg med Norwegian UNDER 2000 kr (Inte ett engångserbjudande) ???? Jag letade bra länge när vi skulle ner och hitta som billigast straxt över 3000kr. Men att sitta på en "Plast stol" hela vägen är inget för mig! Obekvämare stolar får man leta efter.

http://www.norwegian.com/se/flyg/lagpris/?D_City=ARN&A_City=BKK&TripType=2&D_Month=201405&R_Month=201406&AdultCount=1&ChildCount=0&InfantCount=0&D_Day=1&D_SelectedDay=15&R_Day=1&R_SelectedDay=15

Link to comment
Dela på andra sajter

Visa mig hur du hittar flyg med Norwegian UNDER 2000 kr (Inte ett engångserbjudande) ???? Jag letade bra länge när vi skulle ner och hitta som billigast straxt över 3000kr. Men att sitta på en "Plast stol" hela vägen är inget för mig! Obekvämare stolar får man leta efter.

Jag brukar gå in på deras hemsida precis när dom släpper för nästkommande säsong.

 

Detta har jag betalat: 1399kr(Aug), 1599kr(Nov), 1699kr(Sept), 1699kr(Okt) och 1701kr(Okt).

 

Det är en väg och inte TOR, men priser helt i min smak.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

om du läser rätt ,när han skulle ner ,fanns det inte det och inte heller när jag ska ner

Jag läser rätt "Visa mig hur du hittar flyg med Norwegian UNDER 2000 kr" :police: 

Det är du som åker på fel datum. :ahh: 

När jag kollade dessa datum för två veckor sedan kostade nerresan 1300 någontig. :14: 

Tyvärr bokade jag inte då. Hade ju fått några chang extra för mellanskillnaden. :thumbsup: 

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Jag läser rätt "Visa mig hur du hittar flyg med Norwegian UNDER 2000 kr" :police: 

Det är du som åker på fel datum. :ahh: 

När jag kollade dessa datum för två veckor sedan kostade nerresan 1300 någontig. :14: 

Tyvärr bokade jag inte då. Hade ju fått några chang extra för mellanskillnaden. :thumbsup: 

så här skrev han Jag letade bra länge när vi skulle ner och hitta som billigast straxt över 3000kr. Men att sitta på en "Plast stol" hela vägen är inget för mig! Obekvämare stolar får man leta efter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...