Jump to content
IGNORERAD

Fraktalternativ från Sverige till Bangkok


Sebastian Wilhelmsson

Recommended Posts

Sebastian Wilhelmsson

www.facebook.com/sverigetillthailand         

 

Dom tar 500 skr för en flyttlåda men det blir billigare om man tar flera har jag för mig han sa till mig

 

Uncen skulle inte jag anlita,,,,,,,,finns seriösare killar som håller på

 

Ja, jag är lovad bra mycket bättre pris än så, för min del handlar det om att få igång något löpande, som jag vet fungerar...

Vi kommer när allt är klart ha kanske 25-30 ungar inhysta, då måste saker o ting funka...

Dessutom blir det inte så mycket per grej i lådan, om man slår ut det, man ska ju minnas att saldot på sakerna är ju hittills noll kronor, de är ju donerade...

Lite måste det få kosta...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 81
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sebastian Wilhelmsson

    35

  • måne

    7

  • Benjamas

    5

  • Sam sip sam

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Sam sip sam

Ja, jag är lovad bra mycket bättre pris än så, för min del handlar det om att få igång något löpande, som jag vet fungerar...

Vi kommer när allt är klart ha kanske 25-30 ungar inhysta, då måste saker o ting funka...

Dessutom blir det inte så mycket per grej i lådan, om man slår ut det, man ska ju minnas att saldot på sakerna är ju hittills noll kronor, de är ju donerade...

Lite måste det få kosta...

En fin tanke och bra jobbat av er ,all heder till er

Link to comment
Dela på andra sajter

Sebastian Wilhelmsson

En fin tanke och bra jobbat av er ,all heder till er

Tack.. :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Sebastian Wilhelmsson

Och varför ska ni ha busstrafik och lastbilstrafik på tomten?

Nja, buss lär vi kanske inte behöva få in på tomten, men som du måhända ser, så är det i mångt och mycket en byggarbetsplats för tillfället, det är på nåt sätt bra att kunna ta in exempelvis lastbilar med grus, sand eller övrigt byggmaterial...

Link to comment
Dela på andra sajter

Sebastian Wilhelmsson

Helt nya, med märklapparna kvar nyss levererade kläder, 0-6 år på t-shirtarna, det andra något större...
 

post-11129-0-94052700-1398091924_thumb.jpost-11129-0-42204800-1398091926_thumb.j

Ändrades av Sebastian Wilhelmsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Helt nya, med märklapparna kvar nyss levererade kläder, 0-6 år på t-shirtarna, det andra något större...

 

attachicon.gifsenaste.jpgattachicon.gifsenaste3.jpg

Jag trodde att ni brydde er om barnan på barnhemmet, stackars barn ska dom behova att bära dessa kläder, då blir dom ju mobbade resten av livet :y15: 

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sebastian Wilhelmsson

Jag trodde att ni brydde er om barnan på barnhemmet, stackars barn ska dom behova att bära dessa kläder, då blir dom ju mobbade resten av livet :y15:[size=1] [/size]

Har vi tur så googlar någon på texten, så kanske det blir lite ordning även på Thailändsk fotboll :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Sebastian Wilhelmsson

Har fått tror jag 20 svar på mina mail angående sponsring från olika svenska företag, allihop med samma lydelse:

 

"tyvärr, men vi har redan avdelat medel för vår sponsring för 2014, vi väljer därför att tacka nej till ert erbjudande".

 

Känns lite trist nu faktiskt, får hitta på lite nya grepp, förslag någon..?

Link to comment
Dela på andra sajter

Har fått tror jag 20 svar på mina mail angående sponsring från olika svenska företag, allihop med samma lydelse:

 

"tyvärr, men vi har redan avdelat medel för vår sponsring för 2014, vi väljer därför att tacka nej till ert erbjudande".

 

Känns lite trist nu faktiskt, får hitta på lite nya grepp, förslag någon..?

Mail funkar inte.tyvärr. Du måste ringa och tjata,därefter skicka mail vid intresse. Enkelt. Men funkar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sebastian Wilhelmsson

Mail funkar inte.tyvärr. Du måste ringa och tjata,därefter skicka mail vid intresse. Enkelt. Men funkar.

 

Ok, jag får väl börja telefonterrorisera..:)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag trodde att ni brydde er om barnan på barnhemmet, stackars barn ska dom behova att bära dessa kläder, då blir dom ju mobbade resten av livet :y15: 

Att få bära dessa färger stärker både liten och stor för resten av livet  :14:  :14:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley

Att få bära dessa färger stärker både liten och stor för resten av livet  :14:  :14:

Absolut!

De vet att nu kan det inte bli värre! :crazy:

Ändrades av GreenValley
Link to comment
Dela på andra sajter

Att dom inte vill ha begagnade kläder är bara bull, vi brukar ha ett par väskor med kläder med ner till byn och dom går åt så det ryker om det. Mest barn och ungdomskläder. Mvh Håkan

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Att dom inte vill ha begagnade kläder är bara bull, vi brukar ha ett par väskor med kläder med ner till byn och dom går åt så det ryker om det. Mest barn och ungdomskläder. Mvh Håkan

Den erfarenheten har vi också. Det är mycket uppskattat

En grej som också är uppskattat är sådana där 10 kronors glasögon i olika styrkor och ge till gamlingarna i byn

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Den erfarenheten har vi också. Det är mycket uppskattat

En grej som också är uppskattat är sådana där 10 kronors glasögon i olika styrkor och ge till gamlingarna i byn

Sådana glasögon köper jag för 50bath på marknader i Thailand, finns ingen anledning att köpa i Sverige.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

www.facebook.com/sverigetillthailand         

 

Dom tar 500 skr för en flyttlåda men det blir billigare om man tar flera har jag för mig han sa till mig

 

Uncen skulle inte jag anlita,,,,,,,,finns seriösare killar som håller på

 

Jag har just anlitat Uncen för en företagsexport  till USA och maken till speditör tycker jag nog man får leta efter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Sådana glasögon köper jag för 50bath på marknader i Thailand, finns ingen anledning att köpa i Sverige.

Med dagens kurs så är dom ca 20 öre billigare i svedala

 

Många bäckar små :thumbsup:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har just anlitat Uncen för en företagsexport till USA och maken till speditör tycker jag nog man får leta efter.

Och dina grejer har kommit fram och allt är klart?

Då har du haft tur.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sebastian Wilhelmsson

Den erfarenheten har vi också. Det är mycket uppskattat

En grej som också är uppskattat är sådana där 10 kronors glasögon i olika styrkor och ge till gamlingarna i byn

Bra tips där, det ska fixas omedelbart...!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har fått tror jag 20 svar på mina mail angående sponsring från olika svenska företag, allihop med samma lydelse:

 

"tyvärr, men vi har redan avdelat medel för vår sponsring för 2014, vi väljer därför att tacka nej till ert erbjudande".

 

Känns lite trist nu faktiskt, får hitta på lite nya grepp, förslag någon..?

Försök o få fatt i Kjell Bergqvist/skådisen. han är mycket svag för Thai. han sponsrar ett barnhem i Thailand, men kanske han kan hjälpa till.; lycka till- :14:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...