Jump to content
IGNORERAD

Silly season Allsvenskan 2015


Guest Oregistrerad knasen

Recommended Posts

åjo. Den finns

Finns väl inget att vara avundsjuk för men den 10år gamla banderollen var ju inte så  kul, hade förträngt den! Men osmakligheter ifrån läktarna är ju inte speciellt svåra att hitta !

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 472
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • conservator

    94

  • GreenValley

    61

  • Sam sip sam

    44

  • måne

    42

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Det var ju inte så snyggt men det är smakligare på läktarna numera, 3 poäng mot Malmö får ni vara nöjda med nu blir det lite tajtare i toppen!

Men för guds skull lägg en gräsmatta på arenan!

Det gjorde dom på friends och det ser vi hur det gick [emoji3]

Link to comment
Dela på andra sajter

Det gjorde dom på friends och det ser vi hur det gick [emoji3]

De kan säkert få lite tips ifrån anläggarna av mattan i Malmö :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

De kan säkert få lite tips ifrån anläggarna av mattan i Malmö :-)

det kan dom behöva Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var pa studieresa till Amsterdam 2003? (minnet) och fick en grundlig guidning runt Ajax arena dar man bl.a.berattade om sina problem med graset i en arenatyp som denna, man byter gras 5 ggr per ar under fotbollsasongen och later marken vila under "offseason". Om ni fragar nagon som spelat dar far ni till svar att efter det forsta aret (da det blev risfaltskvalitet) ar banan valdigt hard och hal just for att man valtar den valdigt hart och luftar den efter varje match. kanske det vore ett tips till grasganget pa friends att ta en studieresa!

 

En parentes, nar man byggt fardigt arenan och det mekaniska elstyrda taket skulle det provas varpa halva Amsterdam blev stromlost, man overbelastade natet vilket fick till foljd att man vart tvungen att sanka hastigheten pa elmotorerna sa inte dessa overbelastade natet, detta blev enklare och betydligt billigare an att "kugga" om hela konstruktionen!

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Så där ja :fan:

Han slängde sig snyggt där i straffområdet. Ganska pinsamt att ta sig till allsvenskan genom att fuska. :huh:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Han slängde sig snyggt där i straffområdet. Ganska pinsamt att ta sig till allsvenskan genom att fuska. :huh:

 

Ja börja grina då... Hur många felaktiga straffar tror du inte Bajen åkt på mot sig genom åren? 

Ändrades av knasen
Link to comment
Dela på andra sajter

Gratulerar Hammarby till Allsvenskan 2015. Och Blåvitt tackar redan nu för 6 p. :)

Duracellkanin med dopade batterier.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja börja grina då... Hur många felaktiga straffar tror du inte Bajen åkt på mot sig genom åren? 

Var väl någon liknande situation när Hammarbrass vann sitt guld också. Vilka lallare ! :lipa:

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Får hälsa trevliga Bajen tillbaks till finrummet :give_rose:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Gratulerar Hammarby till Allsvenskan 2015. Och Blåvitt tackar redan nu för 6 p. :)

Självklart :ok:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Var väl någon liknande situation när Hammarbrass vann sitt guld också. Vilka lallare ! :lipa:

 

Lägg av för fan! Hur ser du på att Bajen är enda laget som blivit dömda till poängavdrag för exakt samma saker som hänt i tex jyrgården? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Får hälsa trevliga Bajen tillbaks till finrummet :give_rose:

Ja nu kommer haschröken slå ut all annan rök på Sveriges arenor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Lägg av för fan! Hur ser du på att Bajen är enda laget som blivit dömda till poängavdrag för exakt samma saker som hänt i tex jyrgården? 

såja såja lugnt nu :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Var väl någon liknande situation när Hammarbrass vann sitt guld också. Vilka lallare ! :lipa:

 

Tycker nog du är den störste lallaren med den typen av "grattis" till den allsvenska platsen.

 

Grattis Bajen som säkert kommer höja publiksnitten för alla lag 2015.

 

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Ja nu kommer haschröken slå ut all annan rök på Sveriges arenor.

 

Gå och lägg dig din jävla surgubbe! Förstår att du surar över att Bajen blir bäst i stan igen :P

Link to comment
Dela på andra sajter

Gå och lägg dig din jävla surgubbe! Förstår att du surar över att Bajen blir bäst i stan igen :P

Hahaha , Blir bra derbyn i alla fall . Grattis.

 

Men Djurgården kommer alltid vara bättre fotboll och ha mer stil, klass och vara sexigare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis,,,,, men ska man ska man följa regelboken slaviskt ska jkpg tilldelas seger med 3-0,, matchen spelades alrig klart ;)

# 27 RIP

Link to comment
Dela på andra sajter

Var väl någon liknande situation när Hammarbrass vann sitt guld också. Vilka lallare ! :lipa:

Jävla surkuk...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja nu kommer haschröken slå ut all annan rök på Sveriges arenor.

Ä va fan jag Gläds med Bajen & Sundsvall blir roligt 2015!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Välkomna sen kan alla Citroner stanna hemma om det inte passar!!!!

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...