Jump to content
IGNORERAD

Silly season Allsvenskan 2015


Guest Oregistrerad knasen

Recommended Posts

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 472
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • conservator

    94

  • GreenValley

    61

  • Sam sip sam

    44

  • måne

    42

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag är alltid OT

AIK vad är det ?

Smörgåsbord  ?

Ett lag som spelar i Allsvenskan och inte en dyngserie som S1.  :haha: 

AIK     86 säsonger 

Bajen 46 säsonger

Link to comment
Dela på andra sajter

Den största jävla kärringen i AS är Magnus Eriksson men så är han aik:are också  :crazy: .

Fy fan vilken vilken filmare av rang,stor o stark och flyger omkull av vinddraget från motspelare, han har tjänat många pinnar till malmö genom sitt "fuskande".

 

Men jag hade gärna sett honom i Blåvitt för det :bag: , läste att Nordin har varit riktigt het, hoppas han konserverar den formen tills han kommer "hem" igen  ;) .

Håller med,men det fanns många "fröknar" i MFF.Nu verkar Nordin ha hittat rätt i sitt löpande/lunkande har faktiskt varit bra de 2 sista matcherna,han tyglas ju av Alexander Axen som har haft honom under sina vingar i många år.A.A är fantastisk med de yngre(17-22 år)och är en mästare på att få dem att trivas.Där förlorade GAIS en riktig klippa.Skönt att se att du är tillbaka,hoppas du är lika förbannad igen  :thumbsup: Hälsa de dina.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Äntligen lite fin fotboll i kväll från di kära blåvitt :14: ifk -åtvid 5 -0 :14:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer ifrån en Kalmarit :rotfl:  :rotfl: du är ju för rolig du!

Och!

Vem är Kalmarit, jag är Ölänning.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Knasen får nog starta en ny tråd "Allsvenskan tidigast 2016"! :rotfl:

 

Nu börjar det likna senaste säsongerna igen  :13:

Ändrades av knasen
Link to comment
Dela på andra sajter

Startar denna tråd redan nu då det ska till typ ett kärnvapenkrig eller en ny istid för att hindra Bajen från att spela allsvenskt nästa år. Sticker ut hakan och tror att Bajen slutar topp 3 i återkomsten i högsta serien redan under första säsongen :thumbsup:

 

Nu ska bara en 28 matcher lång eriksgata fullföljas i superettan och ett lika långt sömnpiller i allsvenskan spelas av innan detta blir ett faktum... 

 

Edere purgare vomere :)

 

Denna trådstart illustrerar ordspråket "Man ska inte sälja skinnet förrän björnen är skjuten" ganska väl...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley

Denna trådstart illustrerar ordspråket "Man ska inte sälja skinnet förrän björnen är skjuten" ganska väl...

Man ska inte ropa hej innan man är över Hammarbykanalen! :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Denna trådstart illustrerar ordspråket "Man ska inte sälja skinnet förrän björnen är skjuten" ganska väl...

 

Äsch, den här säsongen löser det sig :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Khun Somtam

Det var den största lögnen du presenterat hittils,jag hade sett fram emot ett topplag från skåne osså får jag se dessa fröknar,vilket skitlag.Totalt utspelade av ÖSK,gnällde om precis allt med superfjollfröken Rosenberg i spetsen.Om Malmö ska ta hem den så givna förstaplatsen i allsvenskan så får de prestera bättre än så här,2 skitmål och hemåtspel 80 minuter av matchen är inget jag skulle vara stolt över som malmöbo.Även om jag är ÖSK:are i skäl och hjärta så skäms jag som fotbollssupporter över att ett sånt storlag som MFF är skämmer ut fotbollen så här,men det gav ju 3 oförtjänta poäng så hemresan känns nog inte så lång.Får verkligen hoppas att detta bottennapp av Malmö var en tillfällighet(för fotbollens skull)ÖSK är definitift i allsvenskan för att stanna.

Totalt utspelade.. Vilket dravel, gå och kolla på hockey eller bandy istället!

Link to comment
Dela på andra sajter

Totalt utspelade.. Vilket dravel, gå och kolla på hockey eller bandy istället!

Sanningen svider.Även om jag är ett stort örebrofan så älskar jag sporten mer.Och det Malmö presterade var inte värt en sån bra klubb som dem.Ja.de var utspelade,men alla lag kan ha en dålig dag,och vi får hoppas att det var en sån för Malmö.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Khun Somtam

Sanningen svider.Även om jag är ett stort örebrofan så älskar jag sporten mer.Och det Malmö presterade var inte värt en sån bra klubb som dem.Ja.de var utspelade,men alla lag kan ha en dålig dag,och vi får hoppas att det var en sån för Malmö.

Ja det får nog räknas som din "sanning". En dålig dag hade vi igår då det endast blev en pinne hemma mot Djurgården. Den enda kritiken mot Malmö är ju annars att vi spelar för offensiv och positiv fotboll. Kritikerna saknar väl en Dala Dahlqvist i laget.

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley

Den enda kritiken mot Malmö är ju annars att vi spelar för offensiv och positiv fotboll. Kritikerna saknar väl en Dala Dahlqvist i laget.

 Det räcker väl med att ha Daniel "Sidled" Andersson som sportchef? :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Khun Somtam

Det räcker väl med att ha Daniel "Sidled" Andersson som sportchef? :crazy:

Hoppas hans karriär som sportchef blir lika framgångsrik som den hade hade som spelare! Ser lovande ut än så länge:)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det får nog räknas som din "sanning". En dålig dag hade vi igår då det endast blev en pinne hemma mot Djurgården. Den enda kritiken mot Malmö är ju annars att vi spelar för offensiv och positiv fotboll. Kritikerna saknar väl en Dala Dahlqvist i laget.

Ja,jag gillar bra fotboll och det presterade inte Malmö,en sån fjolla som gnäll-Rosenberg kan allsvenskan vara utan.Dala var bra på sin tid,fotbollen ser lite annorlunda ut numera men det verkar du inte se.Men håll du på Malmö så håller jag på fotbollen.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas hans karriär som sportchef blir lika framgångsrik som den hade hade som spelare! Ser lovande ut än så länge:)

 

Senior career*

Years Team Apps (Gls) 1995–1998 Malmö FF 85 (11) 1998–2001 Bari 97 (16) 2001–2002 Venezia 29 (0) 2002–2004 Palermo 0 (0) 2002–2003 → Chievo (loan) 12 (0) 2003–2004 → Ancona (loan) 25 (1) 2004–2013[A] Malmö FF 207 (19) Total   455 (47)

Framgångsrik karriär, ja i Italienska bottengäng. Du har inte tagit fel på broderna Andersson

 

 

Patrik's karriär

Years Team Apps (Gls) 1989–1992 Malmö FF 90 (11) 1992–1993 Blackburn Rovers 12 (0) 1993–1999 Borussia Mönchengladbach 154 (10) 1999–2001 Bayern Munich 37 (1) 2001–2004 Barcelona 19 (0) 2004–2005 Malmö FF 19 (1) Total   331 (23

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Khun Somtam

Ja,jag gillar bra fotboll och det presterade inte Malmö,en sån fjolla som gnäll-Rosenberg kan allsvenskan vara utan.Dala var bra på sin tid,fotbollen ser lite annorlunda ut numera men det verkar du inte se.Men håll du på Malmö så håller jag på fotbollen.

Jo du och jag verkar ha helt olika syn på fotboll. Själv gillar jag det offensiva, spelglada och positiva sättet att spela! Finns det något lag i allsvenskan som överhuvudtaget är i närheten att spela lika underhållande fotboll som Malmö? Rosenberg är förmodligen seriens bästa spelare men du tycker att allsvenskan inte behöver sådana profiler.

Resten av ditt inlägg avstår jag ifrån att kommentera!

Nu är det dax för match och även en fantastisk möjlighet att reta sig på Ronaldo:)

Link to comment
Dela på andra sajter

Khun Somtam

[size=3]Senior career*[/size]

Years

Team

Apps

(Gls)

1995–1998

Malmö FF

85

(11)

1998–2001

Bari

97

(16)

2001–2002

Venezia

29

(0)

2002–2004

Palermo

0

(0)

2002–2003

→ Chievo (loan)

12

(0)

2003–2004

→ Ancona (loan)

25

(1)

2004–2013[A]

Malmö FF

207

(19)

Total

 

455

(47)

[size=15]Framgångsrik karriär, ja i Italienska bottengäng. Du har inte tagit fel på broderna Andersson[/size]

 

 

Patrik's karriär

Years

Team

Apps

(Gls)

1989–1992

Malmö FF

90

(11)

1992–1993

Blackburn Rovers

12

(0)

1993–1999

Borussia Mönchengladbach

154

(10)

1999–2001

Bayern Munich

37

(1)

2001–2004

Barcelona

19

(0)

2004–2005

Malmö FF

19

(1)

Total

 

331

(23

Lite orättvist att jämföra med Senior som trots allt är en gigant inom svensk fotboll!

PS. Naturligtvis kan man inte jämföra med Dala Dahlqvist som är numret större;)

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley

Lite orättvist att jämföra med Senior som trots allt är en gigant inom svensk fotboll!

PS. Naturligtvis kan man inte jämföra med Dala Dahlqvist som är numret större;)

Håna inte Dala, han var en av de bästa i landet på att dämpa cementsäckar! :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Håna inte Dala, han var en av de bästa i landet på att dämpa cementsäckar! :crazy:

Sned sparkarnas mästare en sk dalaspark upp på läktaren ,men rensade kunde han och även knäa in ngn boll ibland
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...