Thure Inlagd Januari 29, 2023 Dela Inlagd Januari 29, 2023 På promenad i Korat The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Februari 1, 2023 Dela Inlagd Februari 1, 2023 Dagens selfie vid poolen ☺️ Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 1, 2023 Dela Inlagd Februari 1, 2023 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 13, 2023 Dela Inlagd Februari 13, 2023 Gubbe du ser för djävligt ut. jag orkar inte klippa och raka dig då jag jobbar 10-timmars pass på Restaurang Tennstopet var och varannan dag Du får hitta någon annan frisör/frisörska Sa tanten. så @rolba finns de några yppiga damer som sätter sig i knät på en här i Gävle med en sax i högsta hugg? enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 13, 2023 Dela Inlagd Februari 13, 2023 5 timmar sedan, skrev Enis: Gubbe du ser för djävligt ut. jag orkar inte klippa och raka dig då jag jobbar 10-timmars pass på Restaurang Tennstopet var och varannan dag Du får hitta någon annan frisör/frisörska Sa tanten. så @rolba finns de några yppiga damer som sätter sig i knät på en här i Gävle med en sax i högsta hugg? enis Har dålig koll på den världsdelen men här i Rawai går det bra. Sax i ena näven och rakkniv i den andra så lite försiktig får man vara. 100 baht får man punga ut med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 15, 2023 Dela Inlagd Februari 15, 2023 Då är man som ny. enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Februari 15, 2023 Dela Inlagd Februari 15, 2023 58 minuter sedan, skrev Enis: Då är man som ny. enis Åtminstone 20 år yngre. 😎 Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Februari 15, 2023 Dela Inlagd Februari 15, 2023 12 timmar sedan, skrev Enis: Då är man som ny. enis Otroligt vad man kan åstadkomma med Photoshop!😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Februari 16, 2023 Dela Inlagd Februari 16, 2023 Dagens selfie på stranden 😁 Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 16, 2023 Dela Inlagd Februari 16, 2023 Klippning och rakning idag. 100 baht. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 18, 2023 Dela Inlagd Februari 18, 2023 Kanske borde vara i humortråden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Mars 31, 2023 Dela Inlagd Mars 31, 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 2, 2023 Dela Inlagd April 2, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd April 2, 2023 Dela Inlagd April 2, 2023 1 timme sedan, skrev Enis: enis Nu kommer herr Enis att se bra ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 2, 2023 Dela Inlagd April 2, 2023 14 minuter sedan, skrev Alarik: Nu kommer herr Enis att se bra ut. ryktet gör gällande att även @Mankan ser bra ut idag 😆 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 18, 2023 Dela Inlagd April 18, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 18, 2023 Dela Inlagd April 18, 2023 3 timmar sedan, skrev Enis: enis Sun is shining and so are you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd April 18, 2023 Dela Inlagd April 18, 2023 Shining was it 2 timmar sedan, skrev Nicholas: Sun is shining and so are you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 21, 2023 Dela Inlagd April 21, 2023 On 2023-04-18 at 11:32, skrev Enis: enis Tja, man ser ju dagens ljus genom en lucka i cisternens topp i alla fall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Maj 6, 2023 Dela Inlagd Maj 6, 2023 Skrämmande. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 22, 2023 Dela Inlagd Maj 22, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Maj 22, 2023 Dela Inlagd Maj 22, 2023 Har försökt säga till henne att jag inte gilla för många tatueringar! men hon fortsätter skicka selfies till mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 9, 2023 Dela Inlagd Juni 9, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 9, 2023 Dela Inlagd Juni 9, 2023 Känner mig på topp idag men ska snart klättra ner igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 9, 2023 Dela Inlagd Juni 9, 2023 52 minuter sedan, skrev rolba: Känner mig på topp idag men ska snart klättra ner igen. En Xelfi på Xelf:i kepsen... Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu