GreenValley Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 11 minuter sedan, skrev Surin P3: Samma intresse när det gäller Alko. ... och i övrigt? När han vid 24-års ålder i direktsänd Finsk TV får frågan: - Matti, vad tänker du på inför det andra hoppet ? Matti svarar: - Jag tänker alltid på f*tta, men annars det gamla vanliga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 2 minuter sedan, skrev GreenValley: ... och i övrigt? När han vid 24-års ålder i direktsänd Finsk TV får frågan: - Matti, vad tänker du på inför det andra hoppet ? Matti svarar: - Jag tänker alltid på f*tta, men annars det gamla vanliga. Mitt intresse för det kvinnliga könsorganet har alltid varit av det intima slaget. Alltså inget jag pratar om offentligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 7, 2020 Dela Inlagd Juni 7, 2020 13 timmar sedan, skrev Surin P3: Mitt intresse för det kvinnliga könsorganet har alltid varit av det intima slaget. Alltså inget jag pratar om offentligt. Onykter 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 7, 2020 Dela Inlagd Juni 7, 2020 54 minuter sedan, skrev Nakhon: Onykter 😉 Väldigt. En riktigt trevlig kväll blev det. Hela dagen var faktiskt en helt suverän sådan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 21, 2020 Dela Inlagd Augusti 21, 2020 hoppas ni känner er stolta av vad ni lyckats med hitintills i livet enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 31, 2020 Dela Inlagd Oktober 31, 2020 Sablar, det var ju ingen Stockholmsträff idag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd December 25, 2020 Dela Inlagd December 25, 2020 Ny outfit. För träning eller relax. I khaki! Jag är mycket nöjd. Hoodie: Reigning Champ Joggers: Reigning Champ Skor: New Balance "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 25, 2020 Dela Inlagd December 25, 2020 Lite vitt till pepparkakorna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd December 25, 2020 Dela Inlagd December 25, 2020 En karantänselfie... God jul och gott nytt år på er! "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 25, 2020 Dela Inlagd December 25, 2020 1 timme sedan, skrev edvardpop: Ny outfit. För träning eller relax. I khaki! Jag är mycket nöjd. Hoodie: Reigning Champ Joggers: Reigning Champ Skor: New Balance Snyggt! Gillar också khaki. Fast när jag tränar vill jag ha så lite på mig som möjligt ( utan att hamna bakom lås och bom ) då jag transpirerar massor. Fast det kanske säger mer om hur mer vältränad du är..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 25, 2020 Dela Inlagd December 25, 2020 Gårdagens selfie, ville bara visa att det funkar utmärkt med shorts och kortärmad skjorta även på julaftons morgon på väg hem från jobbet.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd December 25, 2020 Dela Inlagd December 25, 2020 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: Snyggt! Gillar också khaki. Fast när jag tränar vill jag ha så lite på mig som möjligt ( utan att hamna bakom lås och bom ) då jag transpirerar massor. Fast det kanske säger mer om hur mer vältränad du är..... Föredrar egentligen att träna naken. Tyvärr blev jag utslängd senast det hände. Mycket tråkig historia😉 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 5, 2021 Dela Inlagd Januari 5, 2021 Dags att besöka stadens gator för lite shopping Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 5, 2021 Dela Inlagd Januari 5, 2021 (ändrad) On 2020-12-25 at 20:17, skrev edvardpop: Föredrar egentligen att träna naken. Då skall där vara något välskapt att titta på annars blir det ett sådant irriterande slängande och dinglande hit och dit. Ändrades Januari 5, 2021 av Alarik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Januari 6, 2021 Dela Inlagd Januari 6, 2021 17 timmar sedan, skrev Alarik: Då skall där vara något välskapt att titta på annars blir det ett sådant irriterande slängande och dinglande hit och dit. Jo, det är väl en fördel kanske. Fast senast det befann sig ngt välskapt framför mig var aningen genant eftersom jag dessförinnan inmundigat två kamagra i ganska rask följd. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 6, 2021 Dela Inlagd Januari 6, 2021 25 minuter sedan, skrev edvardpop: Jo, det är väl en fördel kanske. Fast senast det befann sig ngt välskapt framför mig var aningen genant eftersom jag dessförinnan inmundigat två kamagra i ganska rask följd. Genant? Eftersom du tog Kamagra var det väl meningen att du skulle till? Hade väl varit mer genant om du inte fått stånd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Januari 6, 2021 Dela Inlagd Januari 6, 2021 33 minuter sedan, skrev Alarik: Genant? Eftersom du tog Kamagra var det väl meningen att du skulle till? Hade väl varit mer genant om du inte fått stånd. Visst, men det finns ju gränser... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Januari 6, 2021 Dela Inlagd Januari 6, 2021 1 timme sedan, skrev edvardpop: Jo, det är väl en fördel kanske. Fast senast det befann sig ngt välskapt framför mig var aningen genant eftersom jag dessförinnan inmundigat två kamagra i ganska rask följd. Vad jag hört, kan det vara farligt för en själv att ta fler än en kamagra/dag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 6, 2021 Dela Inlagd Januari 6, 2021 1 timme sedan, skrev edvardpop: Visst, men det finns ju gränser... Efter att ha tagit Kamagra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 7, 2021 Dela Inlagd Januari 7, 2021 Den där djävla 5g som sprider covid då gäller det att ha rätt mask på sig enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 7, 2021 Dela Inlagd Januari 7, 2021 3 timmar sedan, skrev Enis: Den där djävla 5g som sprider covid då gäller det att ha rätt mask på sig enis Börjar det bli tråkigt att jobba hemifrån? 🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 7, 2021 Dela Inlagd Januari 7, 2021 3 timmar sedan, skrev Enis: Den där djävla 5g som sprider covid då gäller det att ha rätt mask på sig enis Du har för stora hål !! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 7, 2021 Dela Inlagd Januari 7, 2021 21 minuter sedan, skrev Tallviking: Du har för stora hål !! slinker spagettimonstret igenom? Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 30, 2021 Dela Inlagd Januari 30, 2021 Plockade fram karatedräkten. Faen, glöm Lee, Norris, Van Damme och de andra. Här har ni en tvättäkta karateklant! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Februari 27, 2021 Dela Inlagd Februari 27, 2021 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu