kalasbullen Inlagd September 9, 2016 Dela Inlagd September 9, 2016 Inte dagens precis men.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 27, 2016 Dela Inlagd September 27, 2016 Skulle bara gå ut till bilen bäxksvart och tydligen låg det något på gången föll som en fura, han inte reagera med armarna så huvudet rakt ner i asfalten näsa framtänder och panna tog hela smällen så nu lär man väl hålla sig vaken någon timme och hålla koll på hjärnan två framtänder märker man väl om en dag eller två om de dog enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 27, 2016 Dela Inlagd September 27, 2016 6 minuter sedan, skrev Enis: Skulle bara gå ut till bilen bäxksvart och tydligen låg det något på gången föll som en fura, han inte reagera med armarna så huvudet rakt ner i asfalten näsa framtänder och panna tog hela smällen så nu lär man väl hålla sig vaken någon timme och hålla koll på hjärnan två framtänder märker man väl om en dag eller två om de dog enis aj, hoppas tänderna klarar sig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 27, 2016 Dela Inlagd September 27, 2016 21 minuter sedan, skrev ellim63: aj, hoppas tänderna klarar sig! Ja det får man hoppas känner mig som värsta Hollywoodfrun just nu enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 27, 2016 Dela Inlagd September 27, 2016 Skulle bara gå ut till bilen bäxksvart och tydligen låg det något på gången föll som en fura, han inte reagera med armarna så huvudet rakt ner i asfalten näsa framtänder och panna tog hela smällen så nu lär man väl hålla sig vaken någon timme och hålla koll på hjärnan två framtänder märker man väl om en dag eller två om de dog enis Oooooouuuchh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 28, 2016 Dela Inlagd September 28, 2016 7 timmar sedan, skrev Enis: Ja det får man hoppas känner mig som värsta Hollywoodfrun just nu enis Mmmm du kanske behöver L-ABCDE..... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 28, 2016 Dela Inlagd September 28, 2016 8 timmar sedan, skrev Enis: Ja det får man hoppas känner mig som värsta Hollywoodfrun just nu enis Med de läpparna och tandlös så kan du nog sadla om till ladyboy. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 28, 2016 Dela Inlagd September 28, 2016 Fan har jag blivit så solbränd redan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 3, 2016 Dela Inlagd Oktober 3, 2016 Tja då ser man ju nästan ut som vanligt igen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 3, 2016 Dela Inlagd Oktober 3, 2016 Jaha ska försöka glömma detta, blir fan så svårt att somna annars... Tack pEnis. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 29, 2016 Dela Inlagd Oktober 29, 2016 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 17, 2016 Dela Inlagd November 17, 2016 Kemist Malte Lindeman, son till Valfrid Lindeman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 17, 2016 Dela Inlagd November 17, 2016 Visst är det snyggt med vita rockar Så här kommer gårdagens doktor i vitt “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd November 17, 2016 Dela Inlagd November 17, 2016 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Visst är det snyggt med vita rockar Så här kommer gårdagens doktor i vitt Det där är ju ingen selfie! Den här är...min blivande exfru tror jag bestämt! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 28, 2017 Dela Inlagd Januari 28, 2017 Idag gick jag en rond mot mina gamla furumöbler. Jag vann, nu är de ett minne blott..... Man skulle kunna säga att de helt enkelt gick upp i rök. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 28, 2017 Dela Inlagd Januari 28, 2017 Precis nyss, skrev Naam kaeng: Idag gick jag en rond mot mina gamla furumöbler. Jag vann, nu är de ett minne blott..... Man skulle kunna säga att de helt enkelt gick upp i rök. Men va F*n du kunde ju sålt dem till @M33 och gjort dig en hacka /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 28, 2017 Dela Inlagd Januari 28, 2017 2 minuter sedan, skrev Enis: Men va F*n du kunde ju sålt dem till @M33 och gjort dig en hacka /enis Funderade på det, risken är att han redan har förrådet fullt med sådana.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Januari 29, 2017 Dela Inlagd Januari 29, 2017 risken är att om 10 år är dom värd en förmögenhet 55555 Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd April 18, 2017 Dela Inlagd April 18, 2017 Ja selfies verkar vara något som asiater verkligen gillar, de håller på hela tiden på Funland Paradise. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd April 18, 2017 Dela Inlagd April 18, 2017 Får väl erkänna att jag också tagit några på mig, tog för knappt 2 år sedan och de finns ju även i en annan tråd. Har inte så mycket att gora i obygden så det får bli några selfies. Tänkte ett tag på jul om jag skulle vara tomte Men slog det ur hågen och blev halvnasse i obygden ett tag, Sedan blev det obygdens, ja jag vet inte, kanske special. Sen blev jag obygdens amischgubbe 70- talaren i obygden, släng dig i väggen Noddy Holder (Slade) Nationalisten i obygden Och till sist barnrumpan i obygden som frugan gillar mest, ren och len. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peo Inlagd April 18, 2017 Dela Inlagd April 18, 2017 Frugan har blivit duktig på selfie. Här utspökad i Akkaluva samt med ett kusinbarn.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 8, 2017 Dela Inlagd Maj 8, 2017 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Maj 15, 2017 Dela Inlagd Maj 15, 2017 Dagens BTT-selfie... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 28, 2017 Dela Inlagd Maj 28, 2017 "Doppa fötterna i plurret premiär" typ Varmt? Mjää... Det var några hundar dock som var mycket förtjusta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 23, 2017 Dela Inlagd Augusti 23, 2017 Känner Mig lite trött men glad efter en 1/2 vecka i Finnland Koskenland!?!? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu