Enis Inlagd April 19, 2019 Dela Inlagd April 19, 2019 Konstaterar att här behövs det spikas foder...... och banta din djävla tjocksmock enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 19, 2019 Dela Inlagd April 19, 2019 4 minuter sedan, skrev Enis: Konstaterar att här behövs det spikas foder...... och banta din djävla tjocksmock enis Ingen antydan till chipstuttar är positivt, det kan du leva länge på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 19, 2019 Dela Inlagd April 19, 2019 2 minuter sedan, skrev M33: Ingen antydan till chipstuttar är positivt, det kan du leva länge på. Tackar... enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 9, 2019 Dela Inlagd Maj 9, 2019 Snubblade och slog i huvudet igår kväll, ögat igen murat när jag vaknade imorse. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Maj 9, 2019 Dela Inlagd Maj 9, 2019 7 minuter sedan, skrev MickeN: Snubblade och slog i huvudet igår kväll, ögat igen murat när jag vaknade imorse. Kanske ska tillägga att det hände på jobbet, ingen alkohol inblandat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 9, 2019 Dela Inlagd Maj 9, 2019 (ändrad) Fel Ändrades Maj 9, 2019 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 9, 2019 Dela Inlagd Maj 9, 2019 1 timme sedan, skrev MickeN: Snubblade och slog i huvudet igår kväll, ögat igen murat när jag vaknade imorse. Du ser mindre jävlig ut nu än förut :-), krya på dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 9, 2019 Dela Inlagd Maj 9, 2019 12 timmar sedan, skrev MickeN: Kanske ska tillägga att det hände på jobbet, ingen alkohol inblandat. Då blir det fina försäkringspengar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 20, 2019 Dela Inlagd Juni 20, 2019 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 25, 2019 Dela Inlagd Juni 25, 2019 Typ live and direct Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juni 25, 2019 Dela Inlagd Juni 25, 2019 55 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Typ live and direct Det ser både vått och gott ut. Kan det vara så att även en kall Singha är med i bilden fast den inte syns på bilden? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 25, 2019 Dela Inlagd Juni 25, 2019 Wow har du röntgensyn? (Eller känner mig allt för väl....) 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 16, 2019 Dela Inlagd Juli 16, 2019 Inte Dagens Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 16, 2019 Dela Inlagd Juli 16, 2019 två gråhåriga gamla gubbar enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 17, 2019 Dela Inlagd Juli 17, 2019 11 timmar sedan, skrev Enis: två gråhåriga gamla gubbar enis Lika skäggiga båda två 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 1, 2019 Dela Inlagd November 1, 2019 I city idag med dottern. Hon tog en bild på mig nyss. (fotofilter...) Fasen jag är ju en pingla till brud?! Bara att operera sig så är man ju redo för barlivet igen.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 15, 2019 Dela Inlagd December 15, 2019 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 17, 2019 Dela Inlagd December 17, 2019 Var inte ens meningen att fota. Blev rätt kul bild ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 29, 2020 Dela Inlagd Mars 29, 2020 Dåligt med selfies här. Nu har jag i alla fall klätt mig för att gå ner och handla mjölk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd April 8, 2020 Dela Inlagd April 8, 2020 (ändrad) Dessa korsbär har jag just ätit. Ändrades April 8, 2020 av ArneMorales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 Nu blir det en selfie... Badrock, bra musik och skidglasögon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 Och tydligen ett lasersvärd i huset. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 6 minuter sedan, skrev Surin P3: Nu blir det en selfie... Badrock, bra musik och skidglasögon. Fan, det där är ju Arto "bakkihoopinen" Nykänen!🤣 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 6 minuter sedan, skrev audirs2: Fan, det där är ju Arto "bakkihoopinen" Nykänen!🤣 Samma intresse när det gäller Alko. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 En i timmen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu