Broskan Inlagd Oktober 12, 2018 Dela Inlagd Oktober 12, 2018 Gardemoen just nu. Äntligen är man på väg. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matz Inlagd Oktober 12, 2018 Dela Inlagd Oktober 12, 2018 Lägger av princip aldrig upp en selfi men ska göra ett undantag så här kommer en Jaja kanske inte en selfi men såg bättre ut om jag vände kameran mot fören 😁😁😉 /matz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Oktober 12, 2018 Dela Inlagd Oktober 12, 2018 On 2018-08-24 at 19:20, skrev ellim63: Lite mycket hår på på huvudet, annars ganska likt.. 😄 Hamster??? Jag trodde det var bjärven.. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 23, 2018 Dela Inlagd Oktober 23, 2018 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 24, 2018 Dela Inlagd Oktober 24, 2018 Survivalkit för att överleva tristessen i svampskoge enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 14, 2018 Dela Inlagd November 14, 2018 ALLOY Mack Mack Thaislafs 😁 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 8, 2018 Dela Inlagd December 8, 2018 Skaffat clowfrilla, hett som fan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd December 8, 2018 Dela Inlagd December 8, 2018 7 timmar sedan, skrev M33: Skaffat clowfrilla, hett som fan! Ja det man tar igen på schampo, får man lägga på tvål …. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd December 8, 2018 Dela Inlagd December 8, 2018 Ja det man tar igen på schampo, får man lägga på tvål …. Försöker göra annorlunda. Kort på sidorna och lite längre upp på skalpen. Måste nog ta en frisör till hjälp, ser ut som fan då jag testat skjälvSkickat från min SM-N950F via Tapatalk En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 24, 2018 Dela Inlagd December 24, 2018 Går ni omkring i myskläder idag (vilket jag hade velat göra.....) eller hur ser det ut i hem och stugor? Oj, vad konstigt det blev... 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 24, 2018 Dela Inlagd December 24, 2018 3 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Går ni omkring i myskläder idag (vilket jag hade velat göra.....) eller hur ser det ut i hem och stugor? Oj, vad konstigt det blev... 😁 tomteslips på, incheckad på hotell orkar inte längre sova på undantag snart tillbaka till paranteserna för klappöppning och mat enus "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 26, 2018 Dela Inlagd December 26, 2018 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 26, 2018 Dela Inlagd December 26, 2018 5 timmar sedan, skrev Enis: enis Fel tråd, det inlägget ska ligga i "dagens tavla" Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 26, 2018 Dela Inlagd December 26, 2018 4 minuter sedan, skrev Soengsang: Fel tråd, det inlägget ska ligga i "dagens tavla" Den är arkiverad dummerjöns 🤣😵 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 27, 2018 Dela Inlagd December 27, 2018 18 timmar sedan, skrev Enis: enis Spegel, spegel............... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 14, 2019 Dela Inlagd Januari 14, 2019 Halva Familjen 💕 Härligt 💗 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 21, 2019 Dela Inlagd Januari 21, 2019 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 5, 2019 Dela Inlagd Mars 5, 2019 På konferens men frugan är med i tanken 🤣 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 6, 2019 Dela Inlagd Mars 6, 2019 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 6, 2019 Dela Inlagd Mars 6, 2019 1 timme sedan, skrev Enis: enis The fallen Madonna with the big boobies by van Clomp, möjligen... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd April 5, 2019 Dela Inlagd April 5, 2019 Godsaker, inte jag då. Men drycken[emoji4][emoji106]Skickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conny.j Inlagd April 6, 2019 Dela Inlagd April 6, 2019 Hur kan man ta en selfi utan att hålla kameran själv Conny.j Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 6, 2019 Dela Inlagd April 6, 2019 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev conny.j: Hur kan man ta en selfi utan att hålla kameran själv Man ställer i några sekunders fördröjning på kameran, sen räknar man ner och kastar sedan luren ifrån sej strax innan bilden tas! Lite trixigt men det går! Jag hann till och med få till ett hyfsat handhjärta! Frågor på det? MVH Ändrades April 6, 2019 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ReKa Inlagd April 6, 2019 Dela Inlagd April 6, 2019 1 timme sedan, skrev Tommy: Man ställer i några sekunders fördröjning på kameran, sen räknar man ner och kastar sedan luren ifrån sej strax innan bilden tas! Lite trixigt men det går! Jag hann till och med få till ett hyfsat handhjärta! Frågor på det? MVH Fittmössa och handhjärta. Helvete vad vackert! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd April 6, 2019 Dela Inlagd April 6, 2019 3 timmar sedan, skrev conny.j: Hur kan man ta en selfi utan att hålla kameran själv Alternativ är väl att använda en sk. ego pinne eller sätta kameran på tidsutlösning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu