svampen Inlagd Augusti 25, 2017 Dela Inlagd Augusti 25, 2017 Långben Hi Hi Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Augusti 29, 2017 Dela Inlagd Augusti 29, 2017 On 5/15/2017 at 22:34, skrev Benriach: Dagens BTT-selfie... På väg hem från Thailand via Riga? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 18, 2017 Dela Inlagd September 18, 2017 Mossa mossa på er alla människobarn “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 19, 2017 Dela Inlagd September 19, 2017 16 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Mossa mossa på er alla människobarn Klipp dig och skaffa ett jobb, eller vad var det man sade på 70-talet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 11, 2017 Dela Inlagd Oktober 11, 2017 tappat bort hyveln.... enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 11, 2017 Dela Inlagd Oktober 11, 2017 (ändrad) 9 timmar sedan, skrev Enis: tappat bort hyveln.... enis Tjusigt, men vad har din frun för åsikt, min tycker det är smutsigt när jag är för skäggig. Ändrades Oktober 11, 2017 av stefan5300 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 12, 2017 Dela Inlagd Oktober 12, 2017 tappat bort hyveln.... enis Du ser ju ut som en gammal bäver [emoji1]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Oktober 12, 2017 Dela Inlagd Oktober 12, 2017 22 timmar sedan, skrev Enis: tappat bort hyveln.... enis Snart Jul Enis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 12, 2017 Dela Inlagd Oktober 12, 2017 12 timmar sedan, skrev stefan5300: Tjusigt, men vad har din frun för åsikt, min tycker det är smutsigt när jag är för skäggig. Hon har inte sagt något, brukar dock klaga när jag har skäggstubb. men ...... 6 timmar sedan, skrev Peolito: Du ser ju ut som en gammal bäver Skickat från min iPhone med Tapatalk .... massörerna i stan kvider "handsome man" men inte visar de någon ny eller gamal bäver för det inte 7 minuter sedan, skrev Dolle: Snart Jul Enis Ja Undrar vilken unge man skall skrämma livet ur Santa Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Oktober 12, 2017 Dela Inlagd Oktober 12, 2017 4 minuter sedan, skrev Enis: Hon har inte sagt något, brukar dock klaga när jag har skäggstubb. men ...... .... massörerna i stan kvider "handsome man" men inte visar de någon ny eller gamal bäver för det inte Ja Undrar vilken unge man skall skrämma livet ur Santa Enis Du får testa 31/10 på halloween Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 29, 2017 Dela Inlagd Oktober 29, 2017 Svampglasögonen är på.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Januari 6, 2018 Dela Inlagd Januari 6, 2018 tappat bort hyveln.... enis Shit kände fan inte igen dig [emoji23]Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Januari 7, 2018 Dela Inlagd Januari 7, 2018 On 10/29/2017 at 13:19, skrev ellim63: Svampglasögonen är på.. Om du har lånat dem av Svampen, kanske du bör lämna tillbaks dem när du är färdig. Flera av hans inlägg är nästan oläsliga eftersom han inte ser vilka tangenter han trycker på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 7, 2018 Dela Inlagd Januari 7, 2018 Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 8, 2018 Dela Inlagd Januari 8, 2018 On 2018-01-07 at 14:02, skrev Peolito: Skickat från min iPhone med Tapatalk Försök inte lura oss gosse du har maskerat dig med en lösnäsa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 8, 2018 Dela Inlagd Januari 8, 2018 Ser ut som jag kommer från Isaan istället för frugan “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 8, 2018 Dela Inlagd Januari 8, 2018 Fick brev från PRO idag och genastt tappade man håret “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Januari 8, 2018 Dela Inlagd Januari 8, 2018 4 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Fick brev från PRO idag och genastt tappade man håret Det blir väl jättetrevligt att åka till Ullared med andra pensionärer, lyssna på föredrag om hur bra och dåligt det var förr och delta i andra trevliga sysselsättningar som tipsrundor och bingospel... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 8, 2018 Dela Inlagd Januari 8, 2018 (ändrad) 52 minuter sedan, skrev Alarik: Det blir väl jättetrevligt att åka till Ullared med andra pensionärer, lyssna på föredrag om hur bra och dåligt det var förr och delta i andra trevliga sysselsättningar som tipsrundor och bingospel... Man är inte äldre än vad man gör sig Än är jag inte pensionär. Det är några år kvar till 75. De är ute och raggar i god tid Ändrades Januari 8, 2018 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 9, 2018 Dela Inlagd Januari 9, 2018 Gin tonic bar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 10, 2018 Dela Inlagd Januari 10, 2018 On 2017-10-11 at 15:37, skrev Enis: tappat bort hyveln.... enis Fan man kunde nästan börja tro att du är av manligt kön...? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 19, 2018 Dela Inlagd Januari 19, 2018 On 2017-01-28 at 17:34, skrev Naam kaeng: Idag gick jag en rond mot mina gamla furumöbler. Jag vann, nu är de ett minne blott..... Man skulle kunna säga att de helt enkelt gick upp i rök. Äsch, skulle fixa en selfie, men biran kom i vägen. Nåväl - skål allesammans och god fredagskväll! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Januari 21, 2018 Dela Inlagd Januari 21, 2018 Sri Pattana i ett alldeles underbart tillstånd....👍 The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 Första sittningen i hammocken detta år. Skål och ...... gäsp från oss! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 20, 2018 Dela Inlagd April 20, 2018 Första sittningen i hammocken detta år. Skål och ...... gäsp från oss! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu