Avregistrerad clion Inlagd Januari 7, 2016 Dela Inlagd Januari 7, 2016 Bjuder på en dubbel selfie TG961. //Broskan jäkla snygg fru du har var rädd om henne När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 7, 2016 Dela Inlagd Januari 7, 2016 Nu har man varit ledig för länge satan vad sleten man börjar bli enis stilligt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 19, 2016 Dela Inlagd Januari 19, 2016 Besökte SCI-FI bokhandeln i gamla stan i helgen. Ett Mecka för en filmnörd. Där fastnade jag på övervakningsspegeln. Hua! http://www.sfbok.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 27, 2016 Dela Inlagd Januari 27, 2016 Så glad blir man efter några virrecola på Nana. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 17, 2016 Dela Inlagd Februari 17, 2016 Varken kaffe eller sömn hjälper enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Februari 17, 2016 Dela Inlagd Februari 17, 2016 Varken kaffe eller sömn hjälper enis Prova en klädnypa i nacken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Mars 4, 2016 Dela Inlagd Mars 4, 2016 Varmt idag i Isaan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Mars 10, 2016 Dela Inlagd Mars 10, 2016 Mae Rumphung Rayong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 8, 2016 Dela Inlagd April 8, 2016 Dagens Sälfi säl i gavleån och en flodhäst på land enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 23, 2016 Dela Inlagd April 23, 2016 Dags för fikapaus i spikandet. Vi ses väl ikväll för en kall Tjeckisk och lite heta chilinötter...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 23, 2016 Dela Inlagd Juni 23, 2016 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juni 23, 2016 Dela Inlagd Juni 23, 2016 3 timmar sedan, skrev Enis: enis Du är ju riktigt tjusig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 9, 2016 Dela Inlagd Juli 9, 2016 Mr Orakad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 10, 2016 Dela Inlagd Juli 10, 2016 ... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 10, 2016 Dela Inlagd Juli 10, 2016 ... Har du klippt dig? Skickat från min HTC 10 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 10, 2016 Dela Inlagd Juli 10, 2016 Nja, jag nackade en gåsjävel , åt upp den rå, drack fruktvinäger till och gjorde en peruk av fjädrarna... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 14, 2016 Dela Inlagd Juli 14, 2016 Vad är det för selfies ni producerar....? Nu tar jag i alla fall en kall öl Chok Dee Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juli 14, 2016 Dela Inlagd Juli 14, 2016 Vad är det för selfies ni producerar....? Nu tar jag i alla fall en kall öl Chok Dee Nice T-Shirt ? Skickat från min SM-P905 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 14, 2016 Dela Inlagd Juli 14, 2016 2 minuter sedan, skrev Nilsson68: Nice T-Shirt ? Skickat från min SM-P905 via Tapatalk Hm bugar och bockar. Man är ju en sådan adminwannabee och hoppas att Surin kikar på detta... ??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juli 14, 2016 Dela Inlagd Juli 14, 2016 Hm bugar och bockar. Man är ju en sådan adminwannabee och hoppas att Surin kikar på detta... ??? Du har helt klart min röst.... Skickat från min SM-P905 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 14, 2016 Dela Inlagd Juli 14, 2016 19 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Hm bugar och bockar. Man är ju en sådan adminwannabee och hoppas att Surin kikar på detta... ??? Skriv nåt äkkligt så lovar jag att han kollar... Tex. Att Surin e en skitstad där det bara bor bögar... Fast eg. så vet jag ju att så inte e fallet. Jag hade ett sällskap i den staden (som jag sjabblade bort) av Asiens vackraste kvinna (P3 vet säkert vem) hon ägde en liten bar på bargatan. Jag satt där å väntade på Petteri å hon kom å frågade om jag inte gillade tjejerna som jobbade där, nej faktiskt inte den enda som är intressant här är du svarade jag. - Jag är gift svarade hon, det skiter jag i svarade jag de e sanning du är den vackraste tjej jag sett i den här stan, gör som du vill jag bor på rumXXX på Majestic. å sen gick jag därifrån. Dan efter hamnade jag där igen och såg ägarinnan lite till och från, men fick känslan att hon undvek mej. Efter ett tag tog jag tag i henne å frågade va f-n är problemet? - Jag stod utanför din jävla dörr å knackade i 20 minuter i går å ingen öppnade... Ingen jävel behandlar mej så.. Tack Surin... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 15, 2016 Dela Inlagd Juli 15, 2016 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juli 16, 2016 Dela Inlagd Juli 16, 2016 On 2016-07-14 at 21:06, skrev Odin: Skriv nåt äkkligt så lovar jag att han kollar... Tex. Att Surin e en skitstad där det bara bor bögar... Fast eg. så vet jag ju att så inte e fallet. Jag hade ett sällskap i den staden (som jag sjabblade bort) av Asiens vackraste kvinna (P3 vet säkert vem) hon ägde en liten bar på bargatan. Jag satt där å väntade på Petteri å hon kom å frågade om jag inte gillade tjejerna som jobbade där, nej faktiskt inte den enda som är intressant här är du svarade jag. - Jag är gift svarade hon, det skiter jag i svarade jag de e sanning du är den vackraste tjej jag sett i den här stan, gör som du vill jag bor på rumXXX på Majestic. å sen gick jag därifrån. Dan efter hamnade jag där igen och såg ägarinnan lite till och från, men fick känslan att hon undvek mej. Efter ett tag tog jag tag i henne å frågade va f-n är problemet? - Jag stod utanför din jävla dörr å knackade i 20 minuter i går å ingen öppnade... Ingen jävel behandlar mej så.. Tack Surin... Bodde du verkligen i rumXXX ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 16, 2016 Dela Inlagd Juli 16, 2016 19 minuter sedan, skrev Alarik: Bodde du verkligen i rumXXX ? Nä Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 25, 2016 Dela Inlagd Augusti 25, 2016 On 2014-04-04 at 21:05, skrev Krögarn: Japp har ni tagit någon selfie än? Dagens selfie får bli till Krögarn, Pingislover och ni andra ping-pong lirare. Körde ju en del i min (ljuvliga) ungdom. Efter ett stort mästerskap på jobbet, som jag kammade hem, så vill ingen lira mer pingis. Nu lyckades jag lura ner en snubbe på plan. Han vill givetvis aldrig mer spela, men det var skoj så länge det varade.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu