Benriach Inlagd November 28, 2014 Dela Inlagd November 28, 2014 Hon kommer nog att gilla Dusit Hotel. Lycka till... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd November 28, 2014 Dela Inlagd November 28, 2014 Din messenger verkar vara bättre än min messenger. Det måste ha någonting med inställningarna att göra. [emoji41][emoji375][emoji379] Du har nog missat att bocka i att alla fula personer skall blockeras per automatik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd November 28, 2014 Dela Inlagd November 28, 2014 Rat gillar selfies 10689478_1487953201489392_8153968221051234295_n.jpg Vem skulle inte göra det med den kroppen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd November 28, 2014 Dela Inlagd November 28, 2014 Din messenger verkar vara bättre än min messenger. Det måste ha någonting med inställningarna att göra. [emoji41][emoji375][emoji379] Njaa det beror nog på "plånboksöppningen" Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 28, 2014 Dela Inlagd November 28, 2014 Njaa det beror nog på "plånboksöppningen" Öppningen?!?! Jag har stålarna på utsidan av pluskan. Det måste vara kvantiteten av pengar som saknas. Eller så är det bara bristen på ett normalt sätt, beteende och utseende. Tror att jag måste byta telefon med mackan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd November 28, 2014 Dela Inlagd November 28, 2014 Jag har stålarna på utsidan av pluskan. Här är problemet, stålarna skall vara i pluskan, ingen vet .. finns det några ? finns det "en mass"??? eller inget Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd November 28, 2014 Dela Inlagd November 28, 2014 Snart är det gonatt, 4 nätters jobb sätter sina spår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 28, 2014 Dela Inlagd November 28, 2014 Snart är det gonatt, 4 nätters jobb sätter sina spår. Go'natt - sleep tight! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jerker Inlagd November 28, 2014 Dela Inlagd November 28, 2014 http://tomtensmandlar.tictail.com/Jerker เจสเปอร์ โรสัน Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 28, 2014 Dela Inlagd November 28, 2014 Får väl också lägga in en selfie/egobild efter ansningen av de övre regionerna igår som gjordes med hjälp av frugans son. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 29, 2014 Dela Inlagd November 29, 2014 Får väl också lägga in en selfie/egobild efter ansningen av de övre regionerna igår som gjordes med hjälp av frugans son. 002.JPG En riktigt cool tuffing! HB verkar inte vara så bra för ögonen Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 6, 2014 Dela Inlagd December 6, 2014 Trätte lite med min kära stora syster på Facebook om tiggeriet i Sverge och hon är inte svårtrissad precis Så hon skrev detta. Egentligen är jag rent förbannad på er två och ert resonomang, så nästa gång jag träffar på er ska jag måla dit en liten Hitlermustasch på er båda två. Då tog jag fram rakapparaten gjorde så här, lade in fotot och skrev hoppas att du har mascara. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd December 9, 2014 Dela Inlagd December 9, 2014 Blir denna på min smäckra kropp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd December 19, 2014 Dela Inlagd December 19, 2014 Gårdagens selfie. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 19, 2014 Dela Inlagd December 19, 2014 En halvselfie på min ena son när han råkade fastna på google-bilens lins Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 21, 2014 Dela Inlagd December 21, 2014 Årets kortaste dag idag, bara ett halvår te midsommar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Glenn Phuket Inlagd December 21, 2014 Dela Inlagd December 21, 2014 Årets kortaste dag idag, bara ett halvår te midsommar Du får vänta en dag till vintersolståndet infaller 22.12 år2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kilo Inlagd December 21, 2014 Dela Inlagd December 21, 2014 Inte dagens visserligen tagen för ett år sedan på don muang! avd sådan far sådan son! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 21, 2014 Dela Inlagd December 21, 2014 Du får vänta en dag till vintersolståndet infaller 22.12 år2014 Nähä du, årets kortaste dag idag, vintersolståndet infaller 3 minuter över midnatt svensk tid , så de så .- Det stora lanned i väster har nock bättre koll än vi i lilla Svedala Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 21, 2014 Dela Inlagd December 21, 2014 Du får vänta en dag till vintersolståndet infaller 22.12 år2014 Betyder ju att dagen e längre imorrn 555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 21, 2014 Dela Inlagd December 21, 2014 Nähä du, årets kortaste dag idag, vintersolståndet infaller 3 minuter över midnatt svensk tid , så de så .- Det stora lanned i väster har nock bättre koll än vi i lilla Svedala Den 21 december är årets kortaste dag och den dag då nordbor i den förkristna tiden firade Midvinterblot. Traditionen har väckts till liv av bland annat Samfundet Forn sed, som arrangerar ett öppet blot på gräsmattan vid Björngårdsvillan i Slottsskogen klockan 15 på söndagen.- Blir till att elda litta å dricka brännvin vid midnatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 21, 2014 Dela Inlagd December 21, 2014 Du får vänta en dag till vintersolståndet infaller 22.12 år2014 Exakt, någon timme efter midnatt detta år! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd December 21, 2014 Dela Inlagd December 21, 2014 (ändrad) Du får vänta en dag till vintersolståndet infaller 22.12 år2014 idag är det den kortaste dagen, solståndet inträffar 00:03 den 22 och mellan den 21 och 22 är den alltså längsta natt . http://www.svt.se/vader/fragor_och_svar/vintersolstandet Ändrades December 21, 2014 av JJC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 21, 2014 Dela Inlagd December 21, 2014 (ändrad) idag är det den kortaste dagen, solståndet inträffar 00:03 den 22 och mellan den 21 och 22 är den alltså längsta natt . http://www.svt.se/vader/fragor_och_svar/vintersolstandet Mja, 00.03 är imorgon! http://www.smhi.se/kunskapsbanken/meteorologi/sommarsolstand-och-vintersolstand-1.4180 Ändrades December 21, 2014 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 21, 2014 Dela Inlagd December 21, 2014 Nu har det vänt å vi e på väg åt rätt håll igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu