Kalas Inlagd April 26, 2014 Dela Inlagd April 26, 2014 Rick Astley heter han ju... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ReKa Inlagd April 26, 2014 Dela Inlagd April 26, 2014 Jag märker att många har missat det viktiga i en selfie. Kolla nu in mig och min selfie och memorera tre viktiga saker: 1) Duckface 2) Urringning 3) K*ta ögon Jepp, lektionen över Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 26, 2014 Dela Inlagd April 26, 2014 Jag märker att många har missat det viktiga i en selfie. Kolla nu in mig och min selfie och memorera tre viktiga saker: 1) Duckface 2) Urringning 3) K*ta ögon Jepp, lektionen över Fick inte med urringningen men ögonen ser väl ok ut? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 26, 2014 Dela Inlagd April 26, 2014 Fick inte med urringningen men ögonen ser väl ok ut? images.jpg Ordet läppneger tänkte jag på men det får man väl inte sögs nuförtiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 26, 2014 Dela Inlagd April 26, 2014 Ordet läppneger tänkte jag på men det får man väl inte säga nuförtiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 26, 2014 Dela Inlagd April 26, 2014 Ordet läppneger tänkte jag på men det får man väl inte säga nuförtiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 26, 2014 Dela Inlagd April 26, 2014 (ändrad) Trippelt får skylla på whiskyn. Ändrades April 26, 2014 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 26, 2014 Dela Inlagd April 26, 2014 (ändrad) Fick inte med urringningen men ögonen ser väl ok ut? images.jpg Inte konstigt att du var den populäraste grabben på bacchus http://home.swipnet.se/~w-29369/gaypower/in_memoriam.htm Klippt från länken ...Mackan – vi kom inte att dra jämnt, men Du hör till bilden av vad Bacchus var och Ditt välbekanta ansikte gjorde att man visste att allt var i sin ordning. Ändrades April 26, 2014 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd April 26, 2014 Dela Inlagd April 26, 2014 Inte konstigt att du var den populäraste grabben på bacchus http://home.swipnet.se/~w-29369/gaypower/in_memoriam.htm Skönt att du kan de gamla gayklubbarna i gbg... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 26, 2014 Dela Inlagd April 26, 2014 Skönt att du kan de gamla gayklubbarna i gbg... Man får väl öppna garderobsdörren på glänt en gång ivf Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 26, 2014 Dela Inlagd April 26, 2014 (ändrad) Hmm, undrar om inte en gammal(nåja) moderator här på mpr kan ha något med det att göra... Ändrades April 26, 2014 av Benriach Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd April 26, 2014 Dela Inlagd April 26, 2014 Hmm, undrar om inte en gammal(nåja) moderator här på mpr kan ha något med det att göra... Ah, SBH på AH Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd April 26, 2014 Dela Inlagd April 26, 2014 Ah, SBH på AH Precis, du är inte bara klok, du är smart också... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 26, 2014 Dela Inlagd April 26, 2014 Ser ut som värsta 80-talsfrillan... Men det är väl bara en hederlig överkamning? Presentera dej skuggan, så ska jag kommentera ditt utseende åxå... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd April 26, 2014 Dela Inlagd April 26, 2014 Presentera dej skuggan, så ska jag kommentera ditt utseende åxå... Håll tillgodo gubbe Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd April 26, 2014 Dela Inlagd April 26, 2014 Oj oj.. Ok jag ger mej, lyteskomik är inte riktigt min grej.. Det kommer säkert att gå bra för dej ändå.. Ja det finns faktiskt sysselsättningar som inte är så utseendefixerade typ Biomaskinist... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd April 27, 2014 Dela Inlagd April 27, 2014 Ja det finns faktiskt sysselsättningar som inte är så utseendefixerade typ Biomaskinist... Eller elektriker (Sorry du la upp den själv snygging ) Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Maj 2, 2014 Dela Inlagd Maj 2, 2014 En koreansk dubbelselfie? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 2, 2014 Dela Inlagd Maj 2, 2014 Nog fan fick man skit för den trasiga ugnsluckan när drottningen masade ifrån sängen till kylskåpet en sväng Så det är väl lika bra att öla och sova här Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 2, 2014 Dela Inlagd Maj 2, 2014 Nog fan fick man skit för den trasiga ugnsluckan när drottningen masade ifrån sängen till kylskåpet en sväng ImageUploadedByMaipenrai1399063330.410478.jpg Så det är väl lika bra att öla och sova här Enis Hjälmen broder,hjälmen Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Maj 3, 2014 Dela Inlagd Maj 3, 2014 Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 10, 2014 Dela Inlagd Juni 10, 2014 VEM fan har målat blått? Perkel!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wix Inlagd Juni 10, 2014 Dela Inlagd Juni 10, 2014 Va f#n, man får väl bjuda på en "nästan selfie". Kameran var min i alla fall. Alltid på de svagas sida. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd Juni 10, 2014 Dela Inlagd Juni 10, 2014 Inte konstigt att du var den populäraste grabben på bacchus http://home.swipnet.se/~w-29369/gaypower/in_memoriam.htm Klippt från länken ...Mackan – vi kom inte att dra jämnt, men Du hör till bilden av vad Bacchus var och Ditt välbekanta ansikte gjorde att man visste att allt var i sin ordning. Där ser man, trodde inte nå´n på det här forumet hängde på Bellmansgatan när det begav sig. Men ack vad man bedrog sig. Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 10, 2014 Dela Inlagd Juni 10, 2014 Där ser man, trodde inte nå´n på det här forumet hängde på Bellmansgatan när det begav sig. Men ack vad man bedrog sig. Var på Bacchus på en re-union för grundskolan för länge sen och sen ligger ju Rudebeck där, så det är lite fint folk som hänger där också manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu