Jump to content
IGNORED

Dagens Selfie

Krögarn

Recommended Posts

• Replies 456
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Enis

61

• Naam kaeng

36

• svampen

20

• rolba

20

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Japp har ni tagit någon selfie än?

Selfies verkar populärt, vill inte förstöra tråden med en på mig själv så jag tar en bild jag fått skickad till mig.  

Kom å köp lotter

Posted Images

hamnoi

Fick inte med urringningen men ögonen ser väl ok ut?

attachicon.gifimages.jpg

Inte konstigt att du var den populäraste grabben på  bacchus  :thumbsup:  http://home.swipnet.se/~w-29369/gaypower/in_memoriam.htm

Klippt från länken :spiteful: ...Mackan – vi kom inte att dra jämnt, men Du hör till bilden av vad Bacchus var och Ditt välbekanta ansikte gjorde att man visste att allt var i sin ordning.

Edited by hamnoi
  • Fint 3

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

hamnoi

Skönt att du kan de gamla gayklubbarna i gbg...

Man får väl öppna garderobsdörren på glänt en gång ivf :Spankarse:

• Fint 5

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Benriach

Hmm, undrar om inte en gammal(nåja) moderator här på mpr kan ha något med det att göra...

Edited by Benriach
  • Fint 1

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

andrejsdenruskige

Hmm, undrar om inte en gammal(nåja) moderator här på mpr kan ha något med det att göra...

Ah, SBH på AH

• Fint 1
Benriach

Ah, SBH på AH

Precis, du är inte bara klok, du är smart också...

• Fint 1

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Odin

Ser ut som värsta 80-talsfrillan... Men det är väl bara en hederlig överkamning? :P

Presentera dej skuggan, så ska jag kommentera ditt utseende åxå...

• Fint 2

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

hamnoi

Presentera dej skuggan, så ska jag kommentera ditt utseende åxå...

Håll tillgodo gubbe :thumbsup:

• Fint 1

Odin

Oj  oj.. Ok jag ger mej, lyteskomik är inte riktigt min grej.. 

Det kommer säkert att gå bra för dej ändå..  Ja det finns faktiskt sysselsättningar som inte är så utseendefixerade typ Biomaskinist...

• Fint 6

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Ja det finns faktiskt sysselsättningar som inte är så utseendefixerade typ Biomaskinist...

Eller elektriker :giggle:

(Sorry du la upp den själv snygging :y15: )

Mvh

BBJ

:y2:

• Fint 2

Nytt år - nya möjligheter!

• 1 month later...
lenno

Inte konstigt att du var den populäraste grabben på  bacchus  :thumbsup:  http://home.swipnet.se/~w-29369/gaypower/in_memoriam.htm

Klippt från länken :spiteful: ...Mackan – vi kom inte att dra jämnt, men Du hör till bilden av vad Bacchus var och Ditt välbekanta ansikte gjorde att man visste att allt var i sin ordning.

Där ser man, trodde inte nå´n på det här forumet hängde på Bellmansgatan när det begav sig. Men ack vad man bedrog sig.

• Fint 2

Every saint has a past and every sinner has a future.

Bibben

Där ser man, trodde inte nå´n på det här forumet hängde på Bellmansgatan när det begav sig. Men ack vad man bedrog sig.

Var på Bacchus på en re-union för grundskolan för länge sen och sen ligger ju Rudebeck där, så det är lite fint folk som hänger där också :)

• Fint 2

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!