Nakhon Inlagd Mars 9, 2014 Dela Inlagd Mars 9, 2014 13500 kr har jag blivit offerterad för att få skicka iväg tanten + 2 ungar, sträckan Got-Bkk. Finns det någon här på forumet som nyttjat detta bolag på sistone, och isåfall, hur var resan!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naab Inlagd Mars 9, 2014 Dela Inlagd Mars 9, 2014 Nu vet jag ju inte När, hur gammla ungarna är eller om du vill ha tur och retur? Men 13500känns dyrt, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Mars 9, 2014 Dela Inlagd Mars 9, 2014 Trångt som f-n. Sist var det drygt fyra timmar på Tegel som ser ut som en lager lokal, det är väl även ett byte i Abu Dhabi då Emirates flyger sista sträckan. Om nu Air Berlin flyger direkt från Berlin så är det nästan 13 timmar i planet. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Mars 9, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Mars 9, 2014 Nu vet jag ju inte När, hur gammla ungarna är eller om du vill ha tur och retur? Men 13500känns dyrt, Kanske skulle förtydligat mig lite. Resan är inom kort och barnen är i skolåldern. Men du tycker kanske fortfarande det låter dyrt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Mars 9, 2014 Dela Inlagd Mars 9, 2014 Är dom under 12 år? Bagage kan ibland inte ingå med Air Berlin. Enkel eller TOR. Är det TOR så är priset bra. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Mars 9, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Mars 9, 2014 Är dom under 12 år? Bagage kan ibland inte ingå med Air Berlin. Enkel eller TOR. Är det TOR så är priset bra. Ja, jag tyckte också priset låter bra. Har fått obekräftade uppgifter om att bolaget är konkursmässigt inom kort. Men resan skall ske inom några dar, så dom hinner väl komma iväg iaf.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naab Inlagd Mars 9, 2014 Dela Inlagd Mars 9, 2014 Kanske skulle förtydligat mig lite. Resan är inom kort och barnen är i skolåldern. Men du tycker kanske fortfarande det låter dyrt.. Varför är du så hemlig för? fortfarande ingen anning om det är ToR eller inte? Är det en enkel resa är det på tok för dyrt är det ToR är det ok pris.. Ang Airberlin Har jag inte hört bra om dom, dåliga stolar/kass mat.. Men "barnen" är kanske inte så stora, då lär dom inte ha problem med stolarna.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Mars 9, 2014 Dela Inlagd Mars 9, 2014 Har åkt med dom en gång, Tegel ingen höjdare men OK kärra och direktflyget Berlin - BKK va det inga större problem, ekonomiflyg, allt kostar extra utom käk o Måltidsdryck! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Mars 9, 2014 Dela Inlagd Mars 9, 2014 Har bara åkte med dem en gång, Köpenhamn-Berlin och det funkade ju bra. Fast flighten varar ju bara 45 minuter. Det man ska se upp för är flygtiderna. Innan hade de ganska bra priser på Bangkok tur och retur där man åkte ut via Berlin med hyfsad väntetid men hem via Düsseldorf där man fick spendera hela natten på flygplatsen... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 9, 2014 Dela Inlagd Mars 9, 2014 Aeroflot har bra priser nu, min fam har åkt med dem, de var helt nöjda, kort transfertid i Moskva också. Planen nya och frächa. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 9, 2014 Dela Inlagd Mars 9, 2014 Varför är du så hemlig för? fortfarande ingen anning om det är ToR eller inte? Är det en enkel resa är det på tok för dyrt är det ToR är det ok pris.. Ang Airberlin Har jag inte hört bra om dom, dåliga stolar/kass mat.. Men "barnen" är kanske inte så stora, då lär dom inte ha problem med stolarna.. Håller med dig, barn i skolåldern? Forskolan till och med klass 9, tror nog att det är prisskillnad på en 6 och en 15-åring BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Mars 9, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Mars 9, 2014 Håller med dig, barn i skolåldern? Forskolan till och med klass 9, tror nog att det är prisskillnad på en 6 och en 15-åring Men för f-n Stefan.. Jag vet nog att du lyssnar till "vaken" och önskar låtar ibland.. Och i de flesta fall även gått i uppfyllelse.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Mars 9, 2014 Dela Inlagd Mars 9, 2014 Jag åkte göt-Phuket i somras med air Berlin. Jag har ingenting att klaga på dom när det gäller den flygsträckan. Stolarna var bra, maten god likaså servicen. Fri öl och sprit var det också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.