Jump to content
IGNORERAD

En galen långtradarchaffis - se denna video


Tackzhin

Recommended Posts

Kenneth4618

en gammal volvo.

Då var det absolut det bästa som gick att uppbringa en av de första  Volvo F12 med 16 växlad låda.

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 32
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tallviking

    3

  • Tackzhin

    3

  • Kenneth4618

    3

  • Maloon

    2

Mest aktiva i denna tråd

Det började med att pickuppen körde in framför lastbilen av det lite brutalare sättet

Sen eskalerade det

Lastbilsshauffören fick fängelse å böter

pickupföraren fick åsså böter

 

Källa från en thaiare

Link to comment
Dela på andra sajter

Fy Fan för miffon som inte kollar i backspegeln och släpper fram bilar som kommer bakifrån. :punish:

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Många yrkeschaffisar som borde valt ett annat yrke. Men så är det väl överallt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Många yrkeschaffisar som borde valt ett annat yrke. Men så är det väl överallt.

 

Minst lika många "amatörchaffisar" som aldrig skulle finnas ute i trafiken från början i Thailand

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kan ju inte än att gå åt he**te , blanda proffs och amatörer i samma gryta (på samma väg).

Konstigt detta med trafik. På morgonen och kvällen, ja strax innan och efter arbetets början och slut fungerar samarbetet mellan yrkestrafikanter och p-bilister väl. Alla har då samma mål i sikte = komma fram så fort som möjligt - och helst helskinnande.

Under övrig tid när p-bilister inte har så bråttom eller något bestämt mål, ja då ska de minsann djävlas med yrkesbilisterna. Jag säger inte alla men det räcker med att 1% av p-bilisterna gör så för att man som yrkesbilist ska bli störd och till slut kan även för ett proffs sinnet rinna över.

Tydligen är det för normalbilisten svårt att fatta att yrkeschauffören har som skyldighet att fullgöra sitt arbete så snabbt som möjligt (inom lagens rågränser).

Har man dessutom ackordslön blir det ännu värre, vilket merdelen av chaufförerna har, om inte direkt så är det indirekt.

 

 

 

Eller Sverige.

Bud-dårar som åker runt som galningar med skåpbilar lastade till 5 ton på B-kort.

Skola, bostadsomåden, dagis, parkeringar, spelar ingen roll, plattan i mattan bara.

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller Sverige.

Bud-dårar som åker runt som galningar med skåpbilar lastade till 5 ton på B-kort.

Skola, bostadsomåden, dagis, parkeringar, spelar ingen roll, plattan i mattan bara.

Eller mannen med ett släp lastad med en större åkgräsklippare som får frispel vid ett rödjjus och ger järnet när det slår om till grönt bara för att visa att han är värst. Han kom visst upp i 120 innan han kom på att det kanske fick i fortaste laget men han vann ju racet vilket tydligen var huvudsaken...eller ? :ahh:

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller Sverige.

Bud-dårar som åker runt som galningar med skåpbilar lastade till 5 ton på B-kort.

Skola, bostadsomåden, dagis, parkeringar, spelar ingen roll, plattan i mattan bara.

 

Eller ännu värre Taxichaffisar som koncentrerar sig mer på sina taxi-datorer än vägen och trafiken runt om dom !

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...